maccek_21 je napisal/-a:Zdravo
Kolega se zanima za nakup tega avta pa je nekaj vprašanj

:
-Koliko so realno vredni 97 letniki
-glavne slabosti 2.0 16v mašin
-kako je z rezervnimi deli (cena??)
-na kaj je potrebno biti pozoren
-koliko km kaj zdržijo take mašince (kupil bi ga z cca 150.000km)
-itd itd....
V glavnem čim več informacij je doboršlih
Hvala
LP

Najprej naj povem, da govorim po izkušnjah zelo dobrega prijatelja, ki si je lastil P 306 S16 (2.0 16V motor, v osnovi ISTI)...
1) Pomojem nekje okrog 1,5 mio, mogoče minimum čez.
2) Kot prvo gotovo elektrika, špula, napeljava...Nemalokrat tečejo po treh cilindrih, če je vlažno ali bognedaj deževno vreme. Nadalje imajo neumno zasnovan karter, ki ima narobe (oz. sploh nima, se ne spomnim) nikakih prekatov za zadrževanje olja višje, kar pomeni, da se lahko zgodi suh tek kakega bata ali dveh v daljšem hitreje voženem ovinku (na omenjeni 306ki 2×(!!!) ribnjen motor na to foro).
3) Rezervni deli: originalni kar solidno dragi, neoriginalni bolje...Z originalnimi obstaja tudi možnost dooooolgega čakanja na robo.
4) Predvsem pozornost usmeri na karoserijo, na morebitne sledove kakega hujšega "treferja". Kar se tiče motorja, opazuj tek (čimbolj miren na štandgasu), ko ga segreješ in pohodiš, mora občutno potegniti malo nad 4.000 obrati (če se to ne zgodi, te čaka menjava vakuum ventilov (2 kosa), kar potegne za seboj strošek dobrih 100k + delo).
5) Lahko rečem le, da je bil motor v že nekajkrat omenjeni 306ki do svojih 160.000km trikrat zariban (četrtič ne štejem, napaka voznika).
6) Pod itd ti priporočam 3.0 V6
Good luck!