Kar se tice vzdrzljivosti motorja. Ni debate. Sam sem fural 1.8 16V mondeota. 570k km brez generalne. S tem, da predhodno ni bil briljantno vzdrzevan. Izdala ga je pa soba na prvem batu, ki ga je prezgalo in poskodvalo tud cilinder. Sicr bi se dalo popravt sam vprasanje stroskov. Ce ne bi prslodo tega bi samo zamenjal obrocke, tesnilo glave in teflone pa bi se peljal dalje.
Vazn je samo, da najdes vzdrzevan in primerno vozen avto. Primerno vozen pa pomen, da mrzuga sparas, segretga prtisnes in preden ga ustavs ga umiris. Tko smo delal na mondeotu tako delamo na fiesti pa ima motocek pri fiesti cedalje lepsi in tisji zvok.
Od elektrike pa je edini problem plosca z releji in varovalkami, ker ima hladne lote al kaj neki (nism stromar

) in posledicno loti odstopjo in se zgubi kontakt na spoju. Tist das enmu lepo polotat, ce se ti zgodi pa dela brez problema naprej. Pa kaksen ventil prostega teka se lahko najde, da vcas noce vzgat v vlaznem vremenu in mors mal prtisnt pedal za plin v najslabsem primeru pa ne drzi obratov. To je to vec ali manj okoli motorja. Sam motor pa se ne kvari.