SkIDiver je napisal/-a:Pacient si tukaj ti ne jaz! Za 15k km na leto mu predlagaš dizla! Nisi normalen. Več bo dal za servis kot za gorivo. 15k km bo naklepal samo s kratkimi vožnjami kar za dizla defenitivno ni zdrava zadeva.
Kaj vse vozim jaz;
-da, fiesto 1.3 (o varčnosti nisem nikoli govoril pri tem avtomobilu in ne vem kaj stokaš tu okoli in rineš nos zraven, ker nima nobene zveze pa tud predlagal je nisem?)
-mercedes C180
-master 2.8 dti
-octavia 1.9 tdi
-leon 1.9 tdi
-tga 32.420 D20
Tolk, da pusti svoje prepričanje kaj kdo vozi in kaj ne, ker to nima nobene veze s tem kar ti trosiš. 100k več bo dal za dizla pol pa še 100k za turbino pa je dal že 200k sit, ko bi imel za ta denar že registracijo in nekaj litrov bencina.
Ne gre se za dilemo dizel:bencin ampak o tvojem absurdu, ko praviš, da je pri 15k km na leto že vredno razmislit ali kupit bencinarja ali dizla.
Gospod paciet (s tem si ti začel ... torej tudi končaj)
100 tisoč za turbino

... to je en čisto beden predsodek, avtor take izjave pa zame pacient, zdej če ne znaš vozit s turbino in si jo mogoče uničil potem ti lahko povem da ne znaš vozit oz pravilno ravnat s turbino.
Vzdrževanje drago

- filtri + olje 1x letno kolko stane ... proti razliki v gorivu, ki znese dobrih 100 tisočakov - dej pomisli malo na svoje bedarije - tudi če narediš "veliki" servis pri pooblaščenem serviserju prideš "skozi" - ampak servise moraš delat tudi pri bencinarju ... tako da, dej se malce zamislit nad svojimi izjavami
Glede dileme - ali se splača razmislit bencin : dizel ali ne pri 15.000 km letno - s to razliko si med drugim lahko "pokrije" letne stroške (registracija, vzdrževanje ...) če imaš ti viška denarja in je zate ta vsota zanemarljiva mu jo lahko šenkaš, sicer raje ne govori neumnosti o študentskem "proračunu"
In da ne nadaljujem - če misliš naprej trosit neumnosti bencin:dizel dej se preselit v drugo temo - tukaj človek sprašuje za avto v okviru danega denarnega limita. Če imaš kaj pametnega povej sicer ne smetit teme
LP