Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr sep 06, 2006 7:49 pm

kljukec je napisal/-a:
alexmazda je napisal/-a:se vidi da sva z mojstrom miho na isti valovni dolžini. pri 4 valjniku in 6 valjniku ne velja pravilo matematike, več ccm, večja poraba. hvala miha za lep opis. dajte se malo kej pozanimat o stvareh, preden kažete svoje razumevanje nekaterih pojmov v avtomobilizmu.

LP

torej po vaše, če hočm kupt zmogljiv in šparoven avto nej kupim HEMI?
lepo vas prosm
neki je potovalna hitrost- ker recimo BMW 530 jo ima dokaj visoko, glede na clia 1.2- torej pri 160 clio kuri max. bmw pa še ne
če gremo gledat pa normalno vožnjo, kjer je povprečje nekih 60 km/h- AC, mesto- pač povprečna vožnja, ki jo ima večina na BCjih pa vidmo, da manjša mašina manj žre- do meje podhranjenosti- oz spet malce več, ko se mašina matra- zato znajo 1.4 kurti manj od 1.2
zde rad bi videl modela z 525 al pa kej podobnga k ga pelje 9, in naj se potem ta človk vozi za menoj, pa da vidmo kakšno bo pšotem povprečje
avto žre kokr ga pritiskaš
tud kolega ma volvota S80 2.8- pa trdi da mu ne pije več kot 10 pa da ful leti- sam tedva pojma nimata dost skupnega- ko ne pije je na cesti počasnejši kot jst s 120km- ko ga pa nažge in sva ga gonila sva pa pršla nad 18l pov. porabe
za neko povprečno dinamično vožnjo, pa manjša mašina manj pije pri istem avtu, ker je tuki še vedno skor najpomembnejši dejavnik prestavno razmerje sploh pri visokih potovalnih hitrostih
lp


Ne "obračaj" besed !

Debata je bila primejrava porabe BMW serije 3 (E 36) 1,8 : 2,5 l agregat

Zgolj groba dejstva 1,8 l : 2,5 l

max. hitrost - slabih 200 km/h : preko 230 km/h
pospešek 0 - 100 km - 11,3 : 8 s
navor - 165 : 245 Nm
moč - 85 : 141 kW (oz "po domače" 115 : 192 "konjev")

Iz slednjega ti mora bit povsem jasno o porabi - na kratko pa - za doseganje max zmogljivosti 1,8 l agregata potrebuje močnejši veliko manj "naprezanja", kar se najlepše vidi pri vožnji po AC pri enaki hitrosti ali pa vožji v klanec ali z drugimi besedami končna hitrost 1,8 l agregata je za 2,5 l brez težav potovalna hitrost.
BTW - 325 kljub letom še vedno "nabriše" marsikaterega novega ali novejšega "športnika", njegova "ugodna" poraba pa izvira iz samega "karakterja" motorja - obilica navora pomeni, da vleče že iz zelo nizkih obratov (za bencinski motor), brez težav pa se po tradiciji BMW-ja zavrti do najvišjih vrtljajev. Prav zaradi naštetih tehničnih karakteristik je še danes "varčen" napram danes zelo modnim turbo bencinskim motorjem, ki pa so pri primerljivih zmogljivostih bolj "požrešni", nudijo pa tudi manj uglajenosti in uporabnosti kot "šestak".

LP
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Če sep 07, 2006 1:17 pm

meni je jasno, da je 6ak bolj varčen pri višjih hitrostih in višji brzini kot pri enakih pogojih 4ak, ampak pri povprečni porabi je 4ak precej nižje. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Po sep 11, 2006 2:01 pm

mrož je napisal/-a:Vedno se nasmejem, ko slišim ljudi z več kot dvolitrskimi mašinami razlgat, da jim kurijo 8 ali manj. Iz izkušenj vem, da 1.5 mašina ne kuri manj kot 7.5, 1.8 pa zelo težko spraviš pod 9.


vau, razlika med 1.5 in 1.8 4 valjnim motorjem je po tvojem neverjetno ogromna... halo?!to so skor ista j***a. nekoč so meli 1.6 l motorji 75 km, danes jih imajo 100 in več, 75 konjev pa izstisneš iz 1.4 ali pa še manj literskega motorčiča. govora je o MAŠINIH. glej, če daš svoj 1.5 l motor v šasijo BMW, ki ima maso 1,4 tone, bo motor porabil več energije in moči zato, da avto spravi v pogon in do določene hitrosti, kot pa če v njem renči 2.0 ali 2,5 stroj. s tem, da se z močnejšim motorjem voziš pod nižjimi vrtljaji kot pa z manj kubičnim. sprobi enkrat pelat 2 avta, ki imata enako težo in različno močna oz slaba motorja, pa pol razmisli o porabi in užitku med vožnjo.

LP

PS: vozim mazdo l 1991 1.6 i 88 KM pa če se vozim varčno mam porabo 6,47 l/100 km, če pa dirjam ko nor pa nekje 8-9 l, kar je čist normalno.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov