zupi13 je napisal/-a:no, sj tut lupo 3L je nategancija. ki jo novinarjem nikol ni uspelo potrdit! tako porabo lahko dosežeš le na testni progi al pa ovalu, ko nimaš stop&go vožnje...
sm pa že vidu cliota 1.5 s povprečno porabo 4,2 oz. 4,3 l/100 km....
pety je napisal/-a:@Courage: Se popolnma stranjam glede porabe 3,8 pa take cifre. To je bedarija, ki jo pripovedujejo prodajalci avtomobilov starim mamam. NIKOLI!
Glede izbire avta pa tako:
Micra je prava brunarica med naštetimi. Soseda ma 1 leto staro micro pa vsako jutro prihrumi mimo naše bajte. Po letu dni avto ruži ko satan, na servisu pa je bla več kot v garaži.
Peugeot 1007 bo redni obiskovalec servisov že zaradi električnih vrat in vsega ostalega elektro sranja, po katerem peugeoti ravno ne slovijo.
Po moje je med naštetimi najboljša izbira C2; če si za šparanje pol HDI, če pa za fletno vožnjo pa valda VTS. Ima ga kolega pa v dveh letih nobenega problema.
Lp
Mojster Miha je napisal/-a:zupi13 je napisal/-a:no, sj tut lupo 3L je nategancija. ki jo novinarjem nikol ni uspelo potrdit! tako porabo lahko dosežeš le na testni progi al pa ovalu, ko nimaš stop&go vožnje...
sm pa že vidu cliota 1.5 s povprečno porabo 4,2 oz. 4,3 l/100 km....
Če sledimo in verjamemo logiki testnih voznikov je LUPO 3 L na testu AM rabil dobrih 5 l (5,5 če me spomin ne vara). CLIO 1,5 DCI - 85 pa 7,7 l/100 km.
Torej "tvojih "4,2 oz 4,3 l /100 km pomeni pri LUPO-tu porabo 3 l/100 km pa še kaj manj (glede na razliko iz testov). Se pa da pri LUPO-tu s t.i. ekonom programom dosegat skoraj neverjetne porabe.
LP
kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:zupi13 je napisal/-a:no, sj tut lupo 3L je nategancija. ki jo novinarjem nikol ni uspelo potrdit! tako porabo lahko dosežeš le na testni progi al pa ovalu, ko nimaš stop&go vožnje...
sm pa že vidu cliota 1.5 s povprečno porabo 4,2 oz. 4,3 l/100 km....
Če sledimo in verjamemo logiki testnih voznikov je LUPO 3 L na testu AM rabil dobrih 5 l (5,5 če me spomin ne vara). CLIO 1,5 DCI - 85 pa 7,7 l/100 km.
Torej "tvojih "4,2 oz 4,3 l /100 km pomeni pri LUPO-tu porabo 3 l/100 km pa še kaj manj (glede na razliko iz testov). Se pa da pri LUPO-tu s t.i. ekonom programom dosegat skoraj neverjetne porabe.
LP
8.7 je mel pa CLS 320
če ti to kej pomen
v lupotu je dejansko zlo težko pridt na 3l- je lažje pri cliotu na 4.2- je pa res, da lupa lahko pripelješ blizu 3. litrov- pod 3.5 BP
lp
Mojster Miha je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:zupi13 je napisal/-a:no, sj tut lupo 3L je nategancija. ki jo novinarjem nikol ni uspelo potrdit! tako porabo lahko dosežeš le na testni progi al pa ovalu, ko nimaš stop&go vožnje...
sm pa že vidu cliota 1.5 s povprečno porabo 4,2 oz. 4,3 l/100 km....
Če sledimo in verjamemo logiki testnih voznikov je LUPO 3 L na testu AM rabil dobrih 5 l (5,5 če me spomin ne vara). CLIO 1,5 DCI - 85 pa 7,7 l/100 km.
Torej "tvojih "4,2 oz 4,3 l /100 km pomeni pri LUPO-tu porabo 3 l/100 km pa še kaj manj (glede na razliko iz testov). Se pa da pri LUPO-tu s t.i. ekonom programom dosegat skoraj neverjetne porabe.
LP
8.7 je mel pa CLS 320
če ti to kej pomen
v lupotu je dejansko zlo težko pridt na 3l- je lažje pri cliotu na 4.2- je pa res, da lupa lahko pripelješ blizu 3. litrov- pod 3.5 BP
lp
Pri bencinskih "mašinah" z okrog 3 l delovne prostornine je znano, da znajo v določenih pogojih vožnje - recimo na AC imet "ugodno" porabo - glede na velikost, težo, "konjenico" .... Kar sploh ni čudno - pri nekje 130 - 150 km/h - se "vrtijo" v razmeroma nizkih vrtljajih
Če bi en "mlinček" - tipo CLIO in ostala "druščina" - z enim osnovnim bencinskim agregatom recimo 1,2 l "tiščal" pri takšni hitrosti - bi bila poraba kr primerljiva, mogoče celo večja
LP
matichek je napisal/-a:Zdaj sem "opazil" še smarta forfour.. :P Če zanemarimo finančno plat (je držaji od mojih naštetih - v poštev bi prišel kakšen 05 letnik), ima mogoče kdo kakšne izkušnje z njim?
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov