kljukec je napisal/-a:damek1a je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:uglavnem- začnimo od začetka- razlike ni 1 mio- ampak 505.400 sit- 2109 eur - s tem, da dobiš pri dizlu še večje alu feltne 17'' namest 16''
lp
Če gledamo na najcenejšega bencinarja (5.500.000) in najcenejšega dizla (6.500.000) vidimo, da je 1mio razlike. Sicer je nekaj opreme v prid dizlu, vendar je vsa potrebna oprema že itak zajeta v osnovnem paketu.
Morda se ga bo res dalo bolje prodati čez 5 let, vendar bo glede na to, da je danes ob nakupu takšen hud naval na dizle, dizlov na trgu kot smetja in bo tudi cena temu primerna. Današnjo situacijo na trgu ne moremo primerjati, ker pred 5 leti folk ni masovno kupoval dizle in tudi "in" še niso bili tako kot recimo dandanes. Vprašanje tudi kaj bo s turbinami, raznimi šobami ipd. po 150k km.
Sam vozim accorda 2.0 in sem zadovoljen. Nisem pa še nikoli imel dizla. Mogoče je to razlog, da se malo bolj nagibam k bencinskemu motorju. Drugo, kar sem opazil je, da ima dizelski motor prostornino 2.2 litra. Kako to vpliva na razne plačilne razrede in potem na prodajo? Vemo, da se danes najbolj prodajajo ravno 1.9tdi motorji....
no, še vedno ni padla odločitev in še vedno bom vesel vsakega mnenja. hvala!
ja maš prov- vstopni model dizla in bencinarja je 1 mio razlike- sam dizel je vseen ''le'' slabih 400.000 tolarjev dražji zarad mašine same- vse ostalo je pa v opremi
OLI je napisal/-a:gledamo 2.2 dizel sport in 2.0 bencin sport in koliko je razlika?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov