Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 So feb 03, 2007 2:45 pm

mah govori kaj češ jaz se vglaunem nena več pridružim tej temi ker mi ni več do te kregarije. Itak pa je tudi res da bo vsak svojo znamko nekaj ščito samo nena pa govori kot da je nevem kaka kvaliteta ta avto.....

dunker vsaj ti si bil pošten pa povedal po pravici kak je na stvari....

Lp
 
barbka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne nov 27, 2005 2:04 pm

Napisal/-a barbka So feb 03, 2007 3:11 pm

Dragi moji pubeci, zdej pa tkole:
- takoj se nehite kregat.
- mene sam JTD Punto zanima in se vsem, ki ste mi dali nasvete, zahvaljujem in ostale prosim za nasvete iz izkušenj in ne kaj handler pravi.
- nisem fantek (fant se zanima za..)

Lepo vas pozdravlja Barbka.
:oops:
življenje je lepo.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So feb 03, 2007 4:59 pm

barbka je napisal/-a:Dragi moji pubeci, zdej pa tkole:
- takoj se nehite kregat.
- mene sam JTD Punto zanima in se vsem, ki ste mi dali nasvete, zahvaljujem in ostale prosim za nasvete iz izkušenj in ne kaj handler pravi.
- nisem fantek (fant se zanima za..)

Lepo vas pozdravlja Barbka.
:oops:


Draga moja :oops:

1,9 JTD - 80 je soliden agregat in z mojega vidika, je boljši kot sodobnejši 1,3 JTD agregati s primerljivo močjo. In če bi v tistih časih kupoval izključno model PUNTO bi si zaželel zgolj ta agregat v njem. Po mojem "okusu" je veliko boljši kot takratni bencinski agregati.
Edina zamera gre na račun robatosti in glasnosti - ni pa tako kritično in hudo ... zgolj in predvsem malce čuden občutek, predvsem če je voznik pred tem vozil v glavnem bencinske agregate

"Napaka" teh agregatov v povezavi z modelom PUNTO je v tem, da so bili bistveno dražji od bencinskih agregatov, predvsem slednje je botrovalo dejstvu, da jih je pri nas kupljenih malo. In ni težko ugotovit, da je o nakupu razmišljal predvsem kupec, ki letno prevozi večje število km in je preplačana razlika upravičena.
Sicer pa kot zanimivost - pri nas so, če me spomin ne vara, prodajali zgolj 5-vratne različice z opremo ELX.
Torej : dobiti dobro ohranjenega, kupljenega v SLO z malo km bo zelo težko, tisti iz uvoza so pa spet poglavje zase - recimo v Italiji jih zaradi davščin kupujejo v glavnem tisti, ki prevozijo večje št. km letno, tako da smo na praktično isti dilemi.

Na kratko : avto je čisto OK, ima ga med drugim prijatelj in je z njim čisto zadovoljen - problem bo najt takšnega, ki ne bo preveč "zmatran" oz se boš z njim v glavnem vozila in imela neke primerno nizke stroške.
Ko boš kupovala pa obvezno strokovnjaka s seboj, da vozilo oceni z vidika - je ali ni vreden nakupa

LP
 
Uporabniški avatar
Dauče
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Če feb 24, 2005 10:58 am

Napisal/-a Dauče So feb 03, 2007 6:01 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:mah govori kaj češ jaz se vglaunem nena več pridružim tej temi ker mi ni več do te kregarije. Itak pa je tudi res da bo vsak svojo znamko nekaj ščito samo nena pa govori kot da je nevem kaka kvaliteta ta avto.....

dunker vsaj ti si bil pošten pa povedal po pravici kak je na stvari....

Lp


ti pa pri svojem avtu ne boš nikol menju avspuha, nikol ne boš menju zavor ipd
to je use večno ane :bonk
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So feb 03, 2007 6:43 pm

Še kar se elektronike pri fiatu tiče. Vsa elektronika pri npr. Unotu, Puntotu, Bravotu je Boscheva, torej enaka kot pri nemcih, francozih... Bom enkrat poslikal, ker nekateri kar ne verjamejo. Če bi bila MagnetiMarelli bi bilo sigurno manj težav (vžigalne tuljave, motorčki prostega teka, računalniki...). Tako da kar nehajte primerjat VW in FIAT v crkovanju elektronike.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So feb 03, 2007 7:04 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
dunker vsaj ti si bil pošten pa povedal po pravici kak je na stvari....

Lp


Dej, lepo te prosim, pa saj je napisal le potrošni material. Isto kot če bi jaz napisal, da je določena znamka sranje, ker mi pregorevajo žarnice, ker moram vsaki dve leti menjat gume, gumice brisalcev, osvežilec zraka :roll:

Glede kvalitete pri VW. Takih bedarij kot jih najdeš pri VW niti fiat ne naredi (plastični šponerji zobatega jermena, plastični propelerji vodne pumpe itd....), čeprav gre za dosti dražje avtomobile. Elektronika pa je, kot sem že omenil enaka kot pri Fiatu

VW sem v to temo menda jaz zanesel, lahko bi izbral kakšno drugo znamko, a dvomim da bi našel kakšno tako opevano in s tako slabim razmerjem cena/kvaliteta. Pa ne mi spet omenjat kako zakon je golf 2. To je res, a noben od novejših VW-jev ni niti približno tako zanesljiv.

Glede tega koliko golfov 1 je na cesti: Sigurno je na cesti več jugičev, stojadin... So zato Zastave boljši avti? :?

Puntota JTD pa se vsekakor splača vzet, če dobiš dobro ohranjenega
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So feb 03, 2007 8:13 pm

Ne vem kaj se tukaj greste o onih VW itd... :roll: Punco preprosto zanima Punto JTD in ne VW,tudi za primerjavo vas ni vprašala.Zato dejte napisat preprosto kar se vas vpraša,če pa ne veste odgovora bodite tiho
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So feb 03, 2007 8:16 pm

Se opravičujem, da sem šel v primerjavo z VW. Debata pa je zašla zaradi tega:

dunker je napisal/-a:Motor sam je odličen, porabi res presenetljivo malo, okvar ne pozna, precej moči dá od sebe in nasploh je eden boljših dizelskih motorjev na trgu. Kar se tiče ostalega avta žal nimam pojma, ker imam izkušnje samo z motorjem - ampak glede na to, da imam jst Fiata Punto istega letnika in me vzdrževanje (samo izredna popravila) pride več kot 1000 evrov letno, bi ti svetoval, da se Fiatu ogneš v čim večjem loku, saj je najbrž precej delov istih.

Nekaj primerov okvar na mojem Puntu v zadnji polovici leta: Tesnilo pokrova ventilov (2x), semering na gredi, praktično cel zavorni sistem (boben), komplet izpuh od motorja do konca (puščal na 7 mestih), sklopka in še miljon drugih stvari. Skupna vrednost nekje 1000 evrov. Na avto res pazim, ampak je vedno na servisu in tudi trenutno mi pomojem nekaj ven kaplja in ob zavijanju pri nizkih hitrostih blazno čudno škriplje.

Na kratko ti ga odsvetujem, sicer pa sem precej pristranski, zato ker imam velike osebne zamere do Fiata, saj si nisem mogel misliti, da je lahko nek avto tako zanič, kar se tiče kvalitete. Noro ... :?
 
istvan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po apr 19, 2004 11:06 am

Napisal/-a istvan So feb 03, 2007 8:17 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Glede kvalitete pri VW. Takih bedarij kot jih najdeš pri VW niti fiat ne naredi (plastični šponerji zobatega jermena, plastični propelerji vodne pumpe itd....), čeprav gre za dosti dražje avtomobile. Elektronika pa je, kot sem že omenil enaka kot pri Fiatu

Še kar se elektronike pri fiatu tiče. Vsa elektronika pri npr. Unotu, Puntotu, Bravotu je Boscheva, torej enaka kot pri nemcih, francozih... Bom enkrat poslikal, ker nekateri kar ne verjamejo. Če bi bila MagnetiMarelli bi bilo sigurno manj težav (vžigalne tuljave, motorčki prostega teka, računalniki...). Tako da kar nehajte primerjat VW in FIAT v crkovanju elektronike.




Plastične šponarje in propelerje imajo tud nekatere fiatove izvedenke.
Kar se boscheve elektronike tiče: si mogoče pomislil da jo fiat ni sposoben ugradit/uporabit tak ko je treba. Mnogo senzorjev pocrka ker fiat uporablja slabo dratovje z preslabo izolacijo in nikakvimi konektorji. Kar dolgo že šraufam fiate tak da sem kar veliko šlampastega sranja s strani fiata videl.

Nekdo je omenil da fiatisti ne znamo bit pošteni. Evo moje pošteno mnenje: fiat ni tolko slab da bi ga bilo treba samo kritizirat. Kakšne hude pohvale na račun kvalitete si pa tudi ne zasluži. Tako mnenje sem si jaz ustvaril v zadnjih 15 letih ko simpatiziram s to znamko.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So feb 03, 2007 8:20 pm

tok da bote vedeli. na golfu 3 ščije dihtinga pokrova motorja vsaka dva meseca. če hočeš suh motor je treba nekajkrat na leto menjat.kar nekaj sem jih videl s to težavo. to mu je bolezen, če že ocenjujemo avte po tesnilih pokrova ventilov. pa tudi v trgovini rezervnih delov kar precej ww delov prodajo. na fiatih vglavnem crkuje elektronika nemške znamke bosch in to kar nadležno. mam pa starega tipa ki ma slučajno weber mareli šobe in ostalo in moram rečt da manj težav z ajnšpricom nisem imel kot s tem avtom. nikoli nič ne zataji. in kadarkoli bom kupil avto ga bom izbral da ne bo imel bosch vbrizgavanja.in še eno zgodbico mam. na bravu 1,4 mi je snelo zobati jermen zaradi zaribanega šponarja na 50000 km in avto je bil star 5 let ampak so mi priznali garancijo in popravili avto zastonj in to kvalitetno.
ti kar punta kupi . saj deli so kar dragi ampak sigurno boš ga manj popravljal kot kakega golfa.
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek So feb 03, 2007 8:47 pm

Dunker prepir si na nek način začel ti , ka sploh ne zastopiš kaj je človek vprašav pa ne mi primerjat 1.2 mašine s JTD.
batek
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker So feb 03, 2007 9:02 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Dej, lepo te prosim, pa saj je napisal le potrošni material. Isto kot če bi jaz napisal, da je določena znamka sranje, ker mi pregorevajo žarnice, ker moram vsaki dve leti menjat gume, gumice brisalcev, osvežilec zraka :roll:


Potrošni material? Semering na glavni gredi? Zanič zavorni cilinder, miljon nekih tesnil, menjava celega bobna? Pa tudi klinčevo tesnilo pokrova ventilov ni potrošni material, ampak to pri drugih znamkah drži, pri tem sranju pa ne. Izpuh pri 70'000 km potrošni material? Sklopka pri 70'000 km z umirjeno vožnjo na relacije? Ravno v tem je problem - za lastnike Fiata je tko al tko vse potrošni material, jst se pa s tem ne mislim sprijaznit! Prav tako vedno poslušam od ljudi: "Ponavadi crkne tudi tesnilo na glavi in servovolan, ampak to je itak serijska napaka." In to je za Fiatovce opravičilo, da je to itak serijska napaka! Ah, potem je pa res vse v redu.

In še enkrat - potrošni material? Glej, tale 1.2 mlinček sem kupil, ker kot študent nimam denarja za vzdrževanje ne vem kakšnega avta - in iz mojega lastnega žepa je šlo pofu*** 250'000 SIT v pol leta za izredna popravila. Toliko o potrošnem materialu!!!

batek je napisal/-a:Dunker prepir si na nek način začel ti , ka sploh ne zastopiš kaj je človek vprašav pa ne mi primerjat 1.2 mašine s JTD.


Primož, povsem izrecno sem napisal, da je motor odličen in da me skrbi samo, kako je z ostalim delom avta. Ker poleg motorja ostane še miljon drugih stvari, ki pa so najbrž precej v sorodu z mojim modelom Punta in so očitno živo sranje.

Sploh se pa opravičujem, ker sem tako čustveno prizadet glede tega, ampak 250'000 SIT v pol leta zame ni majhen denar, moram zraven plačat še bencin, 6 mesecev registracije, stroške stanovanja ... Zdaj naj pa zaradi tega avta suh kruh jem ali kaj?! :? Če si pa želite zatiskat oči in je vse narobe, če v temi o Fiat Puntu iz lastnih izkušenj povem, da je vse - razen motorja - sranje, potem pa be my guest.

Anže
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx So feb 03, 2007 9:07 pm

Sej vsi tukaj sočustvujemo s tabo,vendar si pomoje edini ki ima take probleme s potrošnim materialom :lol: ,vendar sklopka pri 70k km :lol: res lepo voziš
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So feb 03, 2007 9:07 pm

če nisi kupu avta novega potem ne govori kar tako. če si kupu rabljenga ima pitaj boga koliko kilometrov. al je bil pa sesut.men je zlo čudno 70000 km pa vse crkuje. prej bi reku da ma 170000
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So feb 03, 2007 9:27 pm

dunker: pač si kupil zgonjen avto z bogve koliko km in od tu izvirajo vse tvoje težave. Če bi bil res vožen umirjeno na relacijo, bi imel na 250.000km še originalno sklopko.

Zdaj ko si odkril vzrok težav pa nehaj srat fiata :P Glede na to da si študent in da imaš zgonjen avto bi bilo dobro, da se sam naučiš šravfat.

Lp
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So feb 03, 2007 10:06 pm

tako se reče. ha
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So feb 03, 2007 10:40 pm

zavorni boben je potrošni material, isto ko sprednji diski se izrabi
za punto 1, ki ma verjetno iste bremze ko ti, pridejo diski + bobni + ploščice +pakne + zavorna cilindra okol 50000 in verjemi da tok pocen ne prideš skoz pri drugih avtih

semering glavne gredi stane 3-5000 sit odvisno kakšnega maš in če bi vozu k pravemu mehaniku, bi ti ga zamenju ob menjavi jermenov

dihtunga pušča ker je pretanka, pokrov nasede in ne stisne dihtunge pravilno - debelejša dihtunga ali kot so povedal tesnilna masa, v vsakem primeru strošek za dobrega tisočaka

sklopka ponavad odpove zato, ker ljudje neznajo vozit, za to si kriv ti ali pa tist pred tabo, v vsakem primeru 25000 in to je to, da ne omenjam kok mejhn menjalnik je puntotov in kako lahko dostopen ;)

izpušna cev je potrošni material, prerjavi z leti, krive so tudi kratke relacije in posledično nabiranje kondenza, milimetrska luknca v auspuhu reši problem, pa tud sam auspuh je pocen, gibljiva cev okol 6000, za lonce ne vem iz glave

najd enga vw k ni golf 2 in bo meu dele tako pocen, sploh se pa ne pritožuj čez fiate če nisi prvi lastnik in ne veš kok kilometrov ma aut in ne kako se ga je vozil



@barbka kot je reku mojster miha, pazi se uvoženih avtov, nerealnih kilometrov, motor je dober, vgrajevali so ga tud v alfe, novejše verzije najdeš v alfah, fiatih, oplih, saabih... ob nakupu pa mej s sabo mehanika in preveri servisno zgodovino(na servisu)
podpis
 
bianchi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Sr maj 03, 2006 3:24 pm

Napisal/-a bianchi Po feb 12, 2007 2:40 pm

zakaj sploh diskutirate z dunkerjem? skoda casa! vec kot ocitno ima avto za poziranje, po ''modernizacijah'' in nakupu iz druge roke je pa avto kriv. tipicen ''pameten'' slovenski student. oglejte si blog!

se moj fiat diesel:nic tezav, lega dobra, preglednost tudi, izdelava povrsna, vendar se avtomobilcek odkupi z res nizkimi stroski obratovanja.
 
bianchi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Sr maj 03, 2006 3:24 pm

Napisal/-a bianchi Po feb 12, 2007 2:49 pm

zakaj sploh diskutirate z dunkerjem? skoda casa! vec kot ocitno ima avto za poziranje, po ''modernizacijah'' in nakupu iz druge roke je pa avto kriv. tipicen ''pameten'' slovenski student. oglejte si blog!

se moj fiat diesel:nic tezav, lega dobra, preglednost tudi, izdelava povrsna, vendar se avtomobilcek odkupi z res nizkimi stroski obratovanja.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov