Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po feb 26, 2007 12:47 pm

Evo, golf V sproban tudi v testni vožnji. Za slabi 2 uri sem dobil na test golfa 1.6, oprema trendline +SI (avtomatska naprava, usnje na volanu in menjalniku, 5 vrat in še par cukrčkov) Z vso to opremo pride 15.800 EUR (cca 3,8 mio SIT)

Se usedem noter, nastavim sedež (tudi po višini), volan nastavljiv po višini in globini. V tem paketu opreme je tudi sredinski naslon za roko, ki mi je zelo všeč. Notranjost mi zelo odgovarja, vizualno je design OK, predvsem pa mi ustreza glede občutka kvalitete oziroma solidnosti ter ergonomije in udobja.
Motor teče tiho in zelo mirno. Speljem in začnem uživati. Sklopka je mehka, prav tako lahkoten servo volan. Zavore primejo zelo dobro. Prevozim vse najpogostejše poti, ki jih največkrat delam (po Ljubljani in na obvoznici, preizkusim tudi okretnost pri jajcanju po strogem centru mesta in v prepolnem BTCju) - v vseh situacijah se je odlično obnesel. Podvozje je za moj okus odličen kompromis med udobjem pri navadnem prevažanju in trdnostjo/stabilnostjo v bolj ostri vožnji, kadar stopim na gas po ovinkih.
Motor se odziva celo nekoliko bolje, kot sem pričakoval glede na število konjev (102) in težo avta (skoraj 1200 kg). Motor je še dovolj zmogljiv in prestave so ustrezno preračunane, da je v mestni vožnji še zadovoljivo prožen odziv. Na avtocesti tudi hitro dosežeš visoke hitrosti in sploh nisem vedel, da se vozim 180, dokler nisem pogledal na merilec. Zmogljivosti do vključno četrte prestave so zelo podobne (ali celo malenkost boljše) kot pri mojem cliu, ki ima 1.4 motor z 98 KM. Peta prestava je pri golfu nekoliko daljša, zato je prožnost tam za spoznanje lenobnejša, a se (zaradi nižjih obratov) odkupi z manjšim hrupom (in verjetno nižjo porabo) kot pri enaki hitrosti pri cliu.
Avtomatska klima je super, nastaviš (celo ločeno za voznika in sopotnika!) želeno temperaturo in stroj vse naredi sam. Sicer ni imel potovalnega računalnika, je pa vsaj merilec zunanje temperature.
Občutki med vožnjo so res zelo dobri, v kabini je tudi dovolj predalov in ostalih odlagališč za drobnarije. Serijsko vgrajeni CD avtoradio je OK, škoda le, ker ne predvaja tudi mp3.
Skupen vtis po vožnji golfa je torej odličen, avto je celo opazno boljši od megana, ki m je bil v testni vožnji pred meseci tako všeč. Se ne spomnim nobene stvari, ki bi me pri golfu motila.
Zdaj moram pa sprobat še TDI-ja, potem pa se odločit med obema...

EDIT: par tipkarskih napak
EDIT 2: stopnja opreme trendline, ne comfortline
Zadnjič spremenil sonic, dne Po feb 26, 2007 2:06 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 26, 2007 1:08 pm

Še mojih par minut. Ne golf in ne megane ne sežeta do kolen saabu. Servisi pa so približno enako dragi, kot za oba ostala, če voziš ma BHS v brezje. ata, ki tam servisira ima izkušnje s saabi in servis pri njem je poceni ter odlično narejen.

Jaz o golfu ali meganu sploh nebi razmišljal, ker sta v primerjavi s saabom dobesedno j***a.
Old subarus never die, they just get faster!
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Po feb 26, 2007 1:15 pm

nebivedu je napisal/-a:Še mojih par minut. Ne golf in ne megane ne sežeta do kolen saabu. Servisi pa so približno enako dragi, kot za oba ostala, če voziš ma BHS v brezje. ata, ki tam servisira ima izkušnje s saabi in servis pri njem je poceni ter odlično narejen.

Jaz o golfu ali meganu sploh nebi razmišljal, ker sta v primerjavi s saabom dobesedno j***a.


podpis
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po feb 26, 2007 1:34 pm

sonic je napisal/-a:Evo, golf V sproban tudi v testni vožnji. Za slabi 2 uri sem dobil na test golfa 1.6, oprema comfortlline +SI (avtomatska naprava, usnje na volanu in menjalniku, 5 vrat in še par cukrčkov) Z vso to opremo pride 15.800 EUR (cca 3,8 mio SIT)

Se usedem noter, nastavim sedež (tudi po višini), volan nastavljiv po višini in globini. V tem paketu opreme je tudi sredinski naslon za roko, ki mi je zelo všeč. Notranjost mi zelo odgovarja, vizualno je design OK, predvsem pa mi ustreza glede občutka kvalitete oziroma solidnosti ter ergonomije in udobja.
Motor teče tiho in zelo mirno. Speljem in začnem uživati. Sklopka je mehka, prav tako lahkoten servo volan. Zavore primejo zelo dobro. Prevozim vse najpogostejše poti, ki jih največkrat delam (po Ljubljani in na obvoznici, preizkusim tudi okretnost pri jajcanju po strogem centru mesta in v prepolnem BTCju) - v vseh situacijah se je odlično obnesel. Podvozje je za moj okus odličen kompromis med udobjem pri navadnem prevažanju in trdnostjo/stabilnostjo v bolj ostri vožnji, kadar stopim na gas po ovinkih.
Motor se odziva celo nekoliko bolje, kot sem pričakoval glede na število konjev (102) in težo avta (skoraj 1200 kg). Motor je še dovolj zmogljiv in prestave so ustrezno preračunane, da je v mestni vožnji še zadovoljivo prožen odziv. Na avtocesti tudi hitro dosežeš visoke hitrosti in sploh nisem vedel, da se vozim 180, dokler nisem pogledal na merilec. Zmogljivosti do vključno četrte prestave so zelo podobne (ali celo malenkost boljše) kot pri mojem cliu, ki ima 1.4 motor z 98 KM. Peta prestava je pri golfu nekoliko daljša, zato je prožnost tam za spoznanje lenobnejša, a se (zaradi nižjih obratov) odkupi z manjšim hrupom (in verjetno nižjo porabo) kot pri enaki hitrosti pri cliu.
Avtomatska klima je super, nastaviš (celo ločeno za voznika in sopotnika!) želeno temperaturo in stroj vse naredi sam. Sicer ni imel potovalnega računalnika, je pa vsaj merilec zunanje temperature.
Občutki med vožnjo so res zelo dobri, v kabini je tudi dovolj predalov in ostalih odlagališč za drobnarije. Serijsko vgrajeni CD avtoradio je OK, škoda le, ker ne predvaja tudi mp3.
Skupen vtis po vožnji golfa je torej odličen, avto je celo opazno boljši od megana, ki m je bil v testni vožnji pred meseci tako všeč. Se ne spomnim nobene stvari, ki bi me pri golfu motila.
Zdaj moram pa sprobat še TDI-ja, potem pa se odločit med obema...

EDIT: par tipkarskih napak


Če je bil tale golf brez prednjih meglenk, brez litih feltn, brez tempomata in brez potovalnega računalnika potem ni bil comfortline ampak trendline s paketom SI. ;)
 
Uporabniški avatar
JEREMIA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: To feb 20, 2007 7:18 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a JEREMIA Po feb 26, 2007 1:52 pm

Jest ti bom pa takole reku golf je uveljavljen zgolj samo zato ker sta bila enka in dvojka tako kvalitetna ampak vw že dolgo spi na lovorikah tako da ga je že marsikateri drug avto prehitel.Megan hm... moja punca ga ima prikupen avto meni je zelo všeč.Golf je kar se tiče oblike zraven megana patetičen!Moramo pa tudi upoštevati da je renault v zadnjih generacijah avtomobilov zvišal nivo kvalitete in to ni več tako kot so včasih rekli
"ja to je pa francoz".Glede SAABa pa takole znamka se je začela s proizvodnjo avionov in to tudi nekaj pove jaz osebno mislim da je naše letalo falcon drvarnica proti saabu 9-3.Saab je trenutno najboljši evropski avto glede pokvarljivosti,ergonomije,kvalitete izdelave in seveda tudi oblikovno.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po feb 26, 2007 2:08 pm

ban je napisal/-a:Če je bil tale golf brez prednjih meglenk, brez litih feltn, brez tempomata in brez potovalnega računalnika potem ni bil comfortline ampak trendline s paketom SI. ;)

Ups, imaš prav. To je bil lapsus; je že popravljeno.
Hvala za opozorilo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po feb 26, 2007 2:10 pm

Ja, glede Saaba pa - ni še pozabljen...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr mar 07, 2007 9:03 am

Še en update golf V - sage.
Testiral sem tudi 1.9 TDI (90 KM, 5 prestav). Glede na relativno majhno cenovno razliko proti 1.6 bencinarju (dobrih 1000 EUR) sem razmišljal "če ne bo TDI motor v vožnji slabši, bi pa raje TDI".

Preizkusim torej še dizelaša (prvič vozil VW turbodizel) in sem bil navdušen! Še bolj mi je bil všeč kot 1.6 bencinar. Mislim da se bom spreobrnil v ljubitelja dizlov... Resda ima malo traktorski zvok ob pospeševanju, ampak mi je celo to kar nekako všeč, hehe. Pod 2000 obrati je sicer podobno prožen kot 1.6 bencinar, ko pa poprime turbina, pa pride prava moč do izraza. Na splošno pa se pozna, da je v mestni vožnji pri TDI-ju manj dela z menjalnikom. Na avtocesti je pa tudi čisto domač, v bistvu tudi hrupa sploh ni bilo toliko kot sem se bal, povsem zadovoljivo. Poraba (po potovalnem računalniku) je bila pa pri 130 km/h med 4,5 in 5 litri -odlično.
Sedaj je problem samo to, da me mika riskirati še dodatnih 1000 EUR in namesto 90-konjskega TDI raje vzeti kar verzijo 1.9 105 KM s 6-stopenjskim menjalnikom.... poraba naj bi bila pa enaka.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov