bass je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:bass je napisal/-a:adamovc je napisal/-a:bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.
In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.
komentiral sem splošno tezo o nesmislnosi nakupa novega avta, ki je seveda zopet nisi znal argumentirati, o C3 pa se povsem strinjam s tabo.
Yaris 1.0 pa ima sicer res "kar" 6KM manj kot C3, a pri isti ceni ne bi kaj dosti razmišljal.
Se opravičujem za rahli off topic.
Moj argument glede nesmiselnosti kupovanja novega avtomobila je:
Večina novih vozil izgubi po treh letih nekje polovico svoje nabavne vrednosti.
Torej vsako leto avto izgubi nekje 15-20% svoje vrednosti.
Seveda je ta številka pri dražjih avtomobilih še višja, odvisno je tudi od znamke, modela, motorja avtomobila, redkosti na trgu...
Po treh ali štirih letih se padanje vrednosti vozila na tržišču zmanjša in stabilizira.
Zato se ekonomsko gledano najbolj splača kupiti nekje 3 ali 4 leta star avtomobil, ki je po možnosti še vedno v neki obliki garancije, seveda, če zanemarimo predpostavko, da se nikoli ne splača kupiti avtomobila, saj so slaba investicija kar se tiče padanja vrednosti, treba jih je tankati, vzdrževati, registrirati, zavarovati.
Torej: Dejstvo, ki ga ne moreš zanikati je, da so novi avtomobili precenjeni in šele par let po izdelavi ozr. par let rabljeni dosežejo optimum kar se zadeva razmerja uporabna vrednost/cena na trgu.
Poenostavljeno: veliko več avta dobimo za isti denar, če vzamemo par let rabljenega
Jaz sem npr. za svojo alfo pred letom dni odštel nekaj manj kot 11k€, če jo pa želiš primerjati s C3 in podobnimi gajbicami pa prosim izvoli in klikni na moj avatar.
In preden se začnete usajat, da je večji avto=večji strošek naj vam navedem dejstvo, da me redni servis pri pooblaščenem serviserju pride 110€, veliki servis 380€ poraba pa je od 6,4 pa do 7,3l/100km pri razigrani mestni vožnji.
Zgolj tvoje mnenje
- dilema nov : star avto je stvar posameznika - za denarni limit o katerem govorimo lahko kupiš soliden nov avto, ki ti bo z rednim vzdrževanjem služil tudi 10-15 let - pri rabljenem lahko takoj odšteješ nekaj let uporabe, obstaja tudi velika verjetnost, da boš imel dodatne stroške - če ima avto stanje km blizu velikega servisa lahko računaš s takšno vsoto, kot jo imaš v pri novem v obdobju 3-4 let - pri novem namreč v začetku ni stroškov servisiranja, "manjši" (olje + filtri) servisi pa so občutno cenejši od "velikega" ("mali" servis +zobati jermen + vodna črpalka + ... ), dodaj še kakšen par gum ... pa se stroški kaj hitro naberejo. Vse je odvisno od stanja rabljenega vozila - v nobene primeru pa ne more imet manjše stroške kot nov
- primerjava - glede na to, da jo sam želiš - rabljena A.R. 156 : majhen mestni avto - kakor za koga - če ti imenuješ "gajbice" avtomobile tipa C3 lahko nekdo tvojo A.R. imenuje "kanto", ki je za povrh neuporabna, nerodna, ...
Da bova konstuktivna - vzemiva za primerjavo še manjši razred : TWINGO - pri A.R. voziš s seboj nekje meter oz pol tone več pločevine s seboj ... in kaj imaš od tega več pri A.R. ?
Potniki na zadnjih sedežih bodo v TWINGU imeli enako ali celo več prostora za kolena (prilagodljiovst zadnje klopi), potem si predstavljaj "praktičnost" (beri: neuporabnost) tvojega prtljažnika napram TWINGU (poudarek na prej omenjeni prilagodljivosti), "praktičnost" tvojega metra pločevine več pri parkiranju, pa "praktičnost" ko govoriš o stroških - pomisli, na registracijo ali pa recimo dejstvo, da z nakupom ene dobre gume za tvojo A.R. kompletno (vse 4 gume) "obuješ" TWINGO ... pa še bi se dalo naštevat
In da se ne boš izgovarjal z "nepremičninami" (kot je tvoja navada) - TWINGO (posebno z močnejšim agregatom) je za SLO povprečje povsem dovolj dinamičen in tudi na daljše poti se da potovat v povsem solidnem potovalnem povprečju.
Za marsikoga bo tvoj predlog oz tvoja A.R. zgolj ena večja "kanta" - pa brez zamere
LP
Spoštujem tvoje mnenje, čeprav se z njim ne strinjam, še posebej kar se tiče udobja in praktičnosti. Iz prve roke ti povem, da gre v sedan varianto 156 kompleten set bobnov z masivnimi stojali, set činel s stojali, dve kitari, dva kitarska efekta boss gt6 in dve klaviaturi + vsi pripadajoči kabli, prostora pa je še za voznika in sovoznika.
Kar se tiče zavarovanja in reg. imaš popolnoma prav, ni majhen denar, če se odločiš za kasko. A je vreden vsakega centa.
Gume ravno kupujem in bom dobil 4 letne high preformance gume 205/55/R16 s hitrostno oznako do 270km/h za 250€, res katastrofa, ne?![]()
Teža? moja 156 tehta 1240kg, ni neke krizeS tem,da ta teža stoji na dosti boljšem podvozju, kot katerikoli mali mestni avtoček (z izjemo hot hatchev, pa še to je vprašanje). Razlika v teži je torej daleč od pol tone, ki jih ti navajaš.
O dinamičnosti in potovanju na daljše relacije pa sploh nebi debatiral, da se ne boš še bolj osmešil, tisto s prostorom na zadnji klopi povej komu, ki ima več kot meter sedemdeset in se je že kdaj odpeljal na daljšo pot v mestnem avtomobilčku v družbi 4ih ljudi, pa ga povprašaj za mnenje kako udobno je bilo. Na sredini zadnje klopi domnevam, da je užitek sedeti par ur.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Mojster Miha je napisal/-a:Glede teže sem izhajal iz naslenjih podatkov
TWINGO : http://www.carfolio.com/specifications/ ... 18&Renault
A.R. 156 : http://www.carfolio.com/specifications/ ... fa%20Romeo
Ali je to 500 ali 400 kg se jst ne bom ubadal - dejstvo je, da je A.R. občutno težja, kar ima seveda svoje "posledice"
Dalje - si ti kdaj sedel v TWINGU zadaj ??? Dovmim !!!
Vsedi se v prvega TWINGA, ki ga boš videl, pomakni si klop, kot ti možnosti omogočajo pa se čudi !!! A.R. 156 se (predvsem na zunanje mere) lahko kratko malo skrije.
Prtljažnik - si upaš trdit, da je klasična 4 vratna limuzina s "kufrom" bolj prostorna od t.i. "kombi-limuzine" kot je TWINGO z vsemi pripadajočimi prilagodljivostmi ???
Spet zgolj probaj ... pa se čudi !!!
Gume : če jih dobiš po ugodni ceni, so v takem primeru pri TWINGU vseeno bistevno cenejše
Podvozje, motor, zmogljivosti ...TWINGO je za (kot sm navedel) SLO povprečje (iz prakse)
čisto dovolj zmogljiv
Sicer pa povej: koliko km letno delaš ? Zgolj za informacijo - da vidimo, koliko potovalnega udobja in zmogljivega podvozja potrebuješ
Čisto za konec : vsako tele ima svoje vesele - zate je A.R. 156 na kratko "zakon" ... za nekega drugega kupca (brez dvoma jih je več) je na kratko "pogreb"
Zgolj : ne imenuj majhnih avtomobilov gajbice, če se sam voziš v meter daljšem in pol tone težjem avtomobilu - ker je za nekoga slednja (po obratni - bolj praktični in uporabni logiki kot je tvoja) zgolj neuporabna, nepraktična ... kanta
LP
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Janii je napisal/-a:No da ti še jest povem izkušne o C3ju mamo doma (na žalost) 2 C3ja obe verzije starejšega in novejšega. C3 ima zelo mehak servo volan lahko ga motaš z mezincemtudi sklopka je zelo mehka in prime čist na koncu ampak ko se navadiš je kar vredu. Sedišče je melo višje nism pa probov koliko se da sedež znižati. Poraba se mi je pa zdela velika ko sem gledal potovalni računalnik ki vedno kaže povprečno porabo 8.6l/km potem sem si pa začel zapisovati in sam računati in se je poraba od novega leta manjša trenutno imam povprečno porabo okoli 7.5l/km medtem ko računalnik še vedno kaže 8.6
![]()
Če te pa še kaj zanima pa vprašaj
Pa še to sm pozabu če bi mu kej besede pri nakupu avtomobila nebi imeli C3ja mi ni všeč oblika (imam raje limuzine) pa premalo močen motor (1.4)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov