Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Ne mar 11, 2007 10:11 pm

V igro sta še prišla polo in fabia. Bomo počekirali. Hvala za vse pripombe. Bom poročal.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Ne mar 11, 2007 10:17 pm

Glede na to da sem si omenjeni avto lastil bi nekaj napisal.
Zelo lahek za vozit, zelo pregleden na vse strani. Udobje je solidno, prevozil daljšo pot brez bolečin. Lastil sem si 1.4 Hdi motor z zelo nizko porabo in zadovoljivo močjo.
Pograjal bi pa plastično notranjost, premajhen prtljažnikin. Drugače pa drugih večjih napak ni imel (razen okvarjene volanske letve kar je posledica slabega ravnanja prejšnje prasice ups lastnice :oops: ) Je bilo pa en kupček drugih katere posamezno niso požrle dosti denarja, ampak ko si skupaj potegni stroške... :pray:
To pišem za prvi model star 4 leta ampak tudi tvoj bo nekoč toliko star. Prenovljeni model se ne razlikuje kaj dosti.
Pa tisti testi Top Geara so meni osebno ena neumnost, tako kot večina delov odaje, pa da so glavni voditelji eni klovni ki smešijo sebe in celo Združeno Kraljestvo s svojimi izjavami katere se 16 let staremu mulcu zdijo ful kul.
V glanem moje mnenje: predlagam da pogledaš še kaj ponujajo trgovci drugih znamk.
L.P.
Drager
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Ne mar 11, 2007 10:41 pm

@Drager: Hvala za mnenje!

Zdaj sem slišal, da ti bojda +podarijo' še zraven zavarovanje+kasko za prvo leto.

A je bil kaki 'supertest' (50.000/100.000km) narejen v kaki slovenski avtoreviji? Tako mnenje bi še rad prebral. Ker testa vožnja je eno, večmesečna oz. letna vožnja in 'življenje' z avtomobilom pa je spet nekaj drugega.

Še nekaj. Daens sem odzadaj pogledal pod enga parkiranega C3, pa ni imel blažilnikov med fedri. Kje jih pa ima pol? :lol:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne mar 11, 2007 10:53 pm

bass je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:
adamovc je napisal/-a:
bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.

In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.


komentiral sem splošno tezo o nesmislnosi nakupa novega avta, ki je seveda zopet nisi znal argumentirati, o C3 pa se povsem strinjam s tabo.

Yaris 1.0 pa ima sicer res "kar" 6KM manj kot C3, a pri isti ceni ne bi kaj dosti razmišljal.


Se opravičujem za rahli off topic.

Moj argument glede nesmiselnosti kupovanja novega avtomobila je:
Večina novih vozil izgubi po treh letih nekje polovico svoje nabavne vrednosti.
Torej vsako leto avto izgubi nekje 15-20% svoje vrednosti.
Seveda je ta številka pri dražjih avtomobilih še višja, odvisno je tudi od znamke, modela, motorja avtomobila, redkosti na trgu...
Po treh ali štirih letih se padanje vrednosti vozila na tržišču zmanjša in stabilizira.
Zato se ekonomsko gledano najbolj splača kupiti nekje 3 ali 4 leta star avtomobil, ki je po možnosti še vedno v neki obliki garancije, seveda, če zanemarimo predpostavko, da se nikoli ne splača kupiti avtomobila, saj so slaba investicija kar se tiče padanja vrednosti, treba jih je tankati, vzdrževati, registrirati, zavarovati.
Torej: Dejstvo, ki ga ne moreš zanikati je, da so novi avtomobili precenjeni in šele par let po izdelavi ozr. par let rabljeni dosežejo optimum kar se zadeva razmerja uporabna vrednost/cena na trgu.
Poenostavljeno: veliko več avta dobimo za isti denar, če vzamemo par let rabljenega
Jaz sem npr. za svojo alfo pred letom dni odštel nekaj manj kot 11k€, če jo pa želiš primerjati s C3 in podobnimi gajbicami pa prosim izvoli in klikni na moj avatar.

In preden se začnete usajat, da je večji avto=večji strošek naj vam navedem dejstvo, da me redni servis pri pooblaščenem serviserju pride 110€, veliki servis 380€ poraba pa je od 6,4 pa do 7,3l/100km pri razigrani mestni vožnji.


Zgolj tvoje mnenje

- dilema nov : star avto je stvar posameznika - za denarni limit o katerem govorimo lahko kupiš soliden nov avto, ki ti bo z rednim vzdrževanjem služil tudi 10-15 let - pri rabljenem lahko takoj odšteješ nekaj let uporabe, obstaja tudi velika verjetnost, da boš imel dodatne stroške - če ima avto stanje km blizu velikega servisa lahko računaš s takšno vsoto, kot jo imaš v pri novem v obdobju 3-4 let - pri novem namreč v začetku ni stroškov servisiranja, "manjši" (olje + filtri) servisi pa so občutno cenejši od "velikega" ("mali" servis +zobati jermen + vodna črpalka + ... ), dodaj še kakšen par gum ... pa se stroški kaj hitro naberejo. Vse je odvisno od stanja rabljenega vozila - v nobene primeru pa ne more imet manjše stroške kot nov

- primerjava - glede na to, da jo sam želiš - rabljena A.R. 156 : majhen mestni avto - kakor za koga - če ti imenuješ "gajbice" avtomobile tipa C3 lahko nekdo tvojo A.R. imenuje "kanto", ki je za povrh neuporabna, nerodna, ...
Da bova konstuktivna - vzemiva za primerjavo še manjši razred : TWINGO - pri A.R. voziš s seboj nekje meter oz pol tone več pločevine s seboj ... in kaj imaš od tega več pri A.R. ?
Potniki na zadnjih sedežih bodo v TWINGU imeli enako ali celo več prostora za kolena (prilagodljiovst zadnje klopi), potem si predstavljaj "praktičnost" (beri: neuporabnost) tvojega prtljažnika napram TWINGU (poudarek na prej omenjeni prilagodljivosti), "praktičnost" tvojega metra pločevine več pri parkiranju, pa "praktičnost" ko govoriš o stroških - pomisli, na registracijo ali pa recimo dejstvo, da z nakupom ene dobre gume za tvojo A.R. kompletno (vse 4 gume) "obuješ" TWINGO ... pa še bi se dalo naštevat
In da se ne boš izgovarjal z "nepremičninami" (kot je tvoja navada) - TWINGO (posebno z močnejšim agregatom) je za SLO povprečje povsem dovolj dinamičen in tudi na daljše poti se da potovat v povsem solidnem potovalnem povprečju.
Za marsikoga bo tvoj predlog oz tvoja A.R. zgolj ena večja "kanta" - pa brez zamere

LP


Spoštujem tvoje mnenje, čeprav se z njim ne strinjam, še posebej kar se tiče udobja in praktičnosti. Iz prve roke ti povem, da gre v sedan varianto 156 kompleten set bobnov z masivnimi stojali, set činel s stojali, dve kitari, dva kitarska efekta boss gt6 in dve klaviaturi + vsi pripadajoči kabli, prostora pa je še za voznika in sovoznika.

Kar se tiče zavarovanja in reg. imaš popolnoma prav, ni majhen denar, če se odločiš za kasko. A je vreden vsakega centa. ;)

Gume ravno kupujem in bom dobil 4 letne high preformance gume 205/55/R16 s hitrostno oznako do 270km/h za 250€, res katastrofa, ne? :lol:

Teža? moja 156 tehta 1240kg, ni neke krize ;) S tem,da ta teža stoji na dosti boljšem podvozju, kot katerikoli mali mestni avtoček (z izjemo hot hatchev, pa še to je vprašanje). Razlika v teži je torej daleč od pol tone, ki jih ti navajaš.

O dinamičnosti in potovanju na daljše relacije pa sploh nebi debatiral, da se ne boš še bolj osmešil, tisto s prostorom na zadnji klopi povej komu, ki ima več kot meter sedemdeset in se je že kdaj odpeljal na daljšo pot v mestnem avtomobilčku v družbi 4ih ljudi, pa ga povprašaj za mnenje kako udobno je bilo. Na sredini zadnje klopi domnevam, da je užitek sedeti par ur. :lol:


Glede teže sem izhajal iz naslenjih podatkov

TWINGO : http://www.carfolio.com/specifications/ ... 18&Renault

A.R. 156 : http://www.carfolio.com/specifications/ ... fa%20Romeo

Ali je to 500 ali 400 kg se jst ne bom ubadal - dejstvo je, da je A.R. občutno težja, kar ima seveda svoje "posledice"

Dalje - si ti kdaj sedel v TWINGU zadaj ??? Dovmim !!!

Vsedi se v prvega TWINGA, ki ga boš videl, pomakni si klop, kot ti možnosti omogočajo pa se čudi !!! A.R. 156 se (predvsem na zunanje mere) lahko kratko malo skrije.

Prtljažnik - si upaš trdit, da je klasična 4 vratna limuzina s "kufrom" bolj prostorna od t.i. "kombi-limuzine" kot je TWINGO z vsemi pripadajočimi prilagodljivostmi ???

Spet zgolj probaj ... pa se čudi !!!

Gume : če jih dobiš po ugodni ceni, so v takem primeru pri TWINGU vseeno bistevno cenejše

Podvozje, motor, zmogljivosti ...TWINGO je za (kot sm navedel) SLO povprečje (iz prakse)
čisto dovolj zmogljiv

Sicer pa povej: koliko km letno delaš ? Zgolj za informacijo - da vidimo, koliko potovalnega udobja in zmogljivega podvozja potrebuješ

Čisto za konec : vsako tele ima svoje vesele - zate je A.R. 156 na kratko "zakon" ... za nekega drugega kupca (brez dvoma jih je več) je na kratko "pogreb"

Zgolj : ne imenuj majhnih avtomobilov gajbice, če se sam voziš v meter daljšem in pol tone težjem avtomobilu - ker je za nekoga slednja (po obratni - bolj praktični in uporabni logiki kot je tvoja) zgolj neuporabna, nepraktična ... kanta




LP
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne mar 11, 2007 11:05 pm

Poglej Petršilj:
Očitno si zelo zagret za tole C3 varianto, zato nima smisla, da sprašuješ tu o zanesljivosti, če ne misliš poslušati.

Top gear je za letošnje leto vključil v svojo raziskavo 56.000 lastnikov 152 modelov vozil. To je največja raziskava feedbacka lastnikov vozil na svetu.
To ni popoldanski test enega novinarja, temveč mnenje tisočev ljudi o nekem modelu.
Citroen C3 je na mestu 139 od 152, kot imaš vse lepo nalinkano v mojem postu par strani nazaj.
Procentualno lastniki ocenjujejo tako:
Build quality (22%)
Craftsmanship (22%)
Driving experience (19%)
Ownership costs (17%)
Service received (20%)

Tudi to je pomembno dejstvo:
'Data analysis experts checked personal data and registration numbers to avoid faked entries'

Zdaj pa kupi to c trojko že enkrat ali se pa sprijazni s tem, da je dežnik na kolesih in išči kaj boljšega v tej klasi.

Jaz osebno ti priporočam vw polota(ki si ga omenil), ker je avto DALEČ najboljši od evropske ponudbe, vozil sem ga in so performance v vseh pogledih nadpovprečne za avto tega razreda, da ne omenjam kvalitete izdelave, ki je resnično na visokemvisokem nivoju.
Drugače je pa škoda fabia na 4. mestu te 152mestne lestvice, nudi toliko kot polo za dosti manjši denar, so sicer manjše razlike v kvaliteti, a če ti to ni prioriteta sploh ne boš opazil in je sigurno en razumnejših nakupov.
Najboljši pa so še vedno japonci, konkretno honda jazz, ki je na 2. mestu in yaris, ki je na 12. mestu.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne mar 11, 2007 11:22 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Glede teže sem izhajal iz naslenjih podatkov

TWINGO : http://www.carfolio.com/specifications/ ... 18&Renault

A.R. 156 : http://www.carfolio.com/specifications/ ... fa%20Romeo

Ali je to 500 ali 400 kg se jst ne bom ubadal - dejstvo je, da je A.R. občutno težja, kar ima seveda svoje "posledice"

Dalje - si ti kdaj sedel v TWINGU zadaj ??? Dovmim !!!

Vsedi se v prvega TWINGA, ki ga boš videl, pomakni si klop, kot ti možnosti omogočajo pa se čudi !!! A.R. 156 se (predvsem na zunanje mere) lahko kratko malo skrije.

Prtljažnik - si upaš trdit, da je klasična 4 vratna limuzina s "kufrom" bolj prostorna od t.i. "kombi-limuzine" kot je TWINGO z vsemi pripadajočimi prilagodljivostmi ???

Spet zgolj probaj ... pa se čudi !!!

Gume : če jih dobiš po ugodni ceni, so v takem primeru pri TWINGU vseeno bistevno cenejše

Podvozje, motor, zmogljivosti ...TWINGO je za (kot sm navedel) SLO povprečje (iz prakse)
čisto dovolj zmogljiv

Sicer pa povej: koliko km letno delaš ? Zgolj za informacijo - da vidimo, koliko potovalnega udobja in zmogljivega podvozja potrebuješ

Čisto za konec : vsako tele ima svoje vesele - zate je A.R. 156 na kratko "zakon" ... za nekega drugega kupca (brez dvoma jih je več) je na kratko "pogreb"

Zgolj : ne imenuj majhnih avtomobilov gajbice, če se sam voziš v meter daljšem in pol tone težjem avtomobilu - ker je za nekoga slednja (po obratni - bolj praktični in uporabni logiki kot je tvoja) zgolj neuporabna, nepraktična ... kanta




LP


Mojster Miha, lahko še tako besno zagovarjaš mestne malčke, a ko potegneš črto so to še vedno male mestne gajbice, c3 je pač ena najslabših.
Avto zame ni le prevoz (dežnik na kolesih), temveč užitek, tako estetski kot užitek v vožnji, tak, ki ga mali avto ne more nuditi, pa tudi če ima enako št. konj pod pokrovom.
Razlika v medosni razdalji na cesti pokaže svoje. Večja je MO razdalja, udobnejši je avto, to je zlato pravilo. In spet, če je prevelika, avto izgublja igrivost, okretnost.
Kompromis sem jaz našel v 156. Kompromis udobja, performans, estetike in relativno nizkih stroškov. Pa če prevozim 10.000 ali pa 100.000km na leto, vsak kilometer mi je veselje. Pa ne glede na to ali je dirkalno hiter ali udobno počasen.
Če bi mi bila prioriteta praktičnost, bi vzel SW-jko. :P

Saj ne pričakujem, da boš razumel, glede na to, da moraš imeti prav, zato naj bo, imaš prav. OK? ;) You win, I lose. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Ne mar 11, 2007 11:35 pm

C3 so porihtali saj je že en čas na tržišču po faceliftu je doživel tudi nekaj notranjih sprememb. Tak, da glede na to da ti je všeč nimaš kaj razmišljat. Ato ima zdaj torzijo zato so blažilniki malo skriti vidiš pa fedre.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Ne mar 11, 2007 11:41 pm

Še malo primerjave.
Priponke
C3.jpg
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Sr mar 14, 2007 3:32 pm

Sem si šel pogledat C3 ter fabio combi.

Zaenkrat sta prišla v igro:
- C3 SX 1.4 16v 90KM + klima paket(avt.klima) + cd radio (ok.11.000€)
- fabia combi 1.4 16v 100KM (ok.12.000€)

Sedaj gledamo še druge znamke.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr mar 14, 2007 3:44 pm

Se malo pa bos na 15k € pa si bos kupo Fiesto ST.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr mar 14, 2007 4:12 pm

Prečekiraj še Peugeot 207, je izredno lep (morda najboljši dizajn v tem velikostnem razredu IMO, pa ne zgleda več tako "ženski" avto), glede na prejšnji model 206 je kar malo zrasel, ocene preizkuševalcev so zelo pohvalne. Pa pežoji so zelo luštni za vozit, sem preizkusil 206, fotr pa vozi 306, oba sta bila super.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr mar 14, 2007 4:14 pm

Definiraj super.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr mar 14, 2007 4:22 pm

Imamo dve kolegici, ena ima (od novega) 2 leti starega 307 90ks hdi z 40k km - 60 izrednih servisnih dni (z presledki seveda-da niso rabli novega dat) in druga kolegica Peugota 207 star 4 mesece, pa ze 3jic na izrednem servisu (elektronika)...

:roll:
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr mar 14, 2007 9:43 pm

bass je napisal/-a:Definiraj super.


http://en.wikipedia.org/wiki/Super
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr mar 14, 2007 9:46 pm

sonic je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Definiraj super.


http://en.wikipedia.org/wiki/Super


S tem sem ciljal na to, da je lahko tvoj "super" nekomu drugemu ne tako zelo super. Odvisno je kaj hočeš od avta.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Janii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Po dec 25, 2006 1:30 am

Napisal/-a Janii Če mar 15, 2007 7:15 pm

No da ti še jest povem izkušne o C3ju mamo doma (na žalost) 2 C3ja obe verzije starejšega in novejšega. C3 ima zelo mehak servo volan lahko ga motaš z mezincem :) tudi sklopka je zelo mehka in prime čist na koncu ampak ko se navadiš je kar vredu. Sedišče je melo višje nism pa probov koliko se da sedež znižati. Poraba se mi je pa zdela velika ko sem gledal potovalni računalnik ki vedno kaže povprečno porabo 8.6l/km potem sem si pa začel zapisovati in sam računati in se je poraba od novega leta manjša trenutno imam povprečno porabo okoli 7.5l/km medtem ko računalnik še vedno kaže 8.6 :)

Če te pa še kaj zanima pa vprašaj

Pa še to sm pozabu če bi mu kej besede pri nakupu avtomobila nebi imeli C3ja mi ni všeč oblika (imam raje limuzine) pa premalo močen motor (1.4)
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe mar 16, 2007 6:27 am

sonic je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Definiraj super.


http://en.wikipedia.org/wiki/Super


:D
lp pilgrim
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Sr mar 21, 2007 6:07 pm

Seat Ibiza 1.4 SportRider 11.000 €

- 85KM
- 15 alu
- 'športna' sprednja sedeža
- sprednji meglenki
- ročna klima
- barvni paket (bzv :lol:)
- daljinsko centralno zaklepanje
- 'zatemljena' stekla
- el. stekla
- sedež nast. po višini, volan po globini in dolžini
- ABS
- 2x zračna blazina
- mp3 radio
- kovinska barva
- tempomat :lol:

Avto mi deluje navznoter še najbolj kvaliteten (v primerjavi s Fabio, C3 ter Storio), zunanjost pa mi je tud všeč. Vožnja z njim pa mi je dobra, sedeži se fajn prilegajo, volan je za moje potrebe dober, motor pa je tud primeren. 1.2 se mi pa je zdel prešvoh za 1050kg. Skratka fini avtek. :D
Zadnjič spremenil Petersilj, dne So mar 24, 2007 1:45 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Pe mar 23, 2007 8:45 pm

Janii je napisal/-a:No da ti še jest povem izkušne o C3ju mamo doma (na žalost) 2 C3ja obe verzije starejšega in novejšega. C3 ima zelo mehak servo volan lahko ga motaš z mezincem :) tudi sklopka je zelo mehka in prime čist na koncu ampak ko se navadiš je kar vredu. Sedišče je melo višje nism pa probov koliko se da sedež znižati. Poraba se mi je pa zdela velika ko sem gledal potovalni računalnik ki vedno kaže povprečno porabo 8.6l/km potem sem si pa začel zapisovati in sam računati in se je poraba od novega leta manjša trenutno imam povprečno porabo okoli 7.5l/km medtem ko računalnik še vedno kaže 8.6 :)

Če te pa še kaj zanima pa vprašaj

Pa še to sm pozabu če bi mu kej besede pri nakupu avtomobila nebi imeli C3ja mi ni všeč oblika (imam raje limuzine) pa premalo močen motor (1.4)

...ja seveda, če na potovalnem računalniku pri povp. porabi nikoli ne resetiraš km, ti bo računalnik prikazoval porabo, kakršna je bila na začetku pri manj skupnih km. Težko je pa pri recimo 3000 km z enim rezervoarjem počasne vožnje "zbiti" total porabo na manj...ker ja pač to povpreč. poraba.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov