Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jun 27, 2007 10:31 pm

Dariooo je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:DSG je robotiziran "ročni" menjalnik. (ročni glede na notranjo zgradbo, šalta pa mašina).
Z vidika človeka za volanom je pa v praksi to avtomatski menjalnik (seveda z opcijo ročnega pretikanja - kot tiptronic oziroma 123 drugih imen za isto stvar.


kaj pol tu dejansko lahko menjavas z gumbi na volanu??...in rabis tudi sklopko al ne?
in kako pol deluje rocni menjalnik? imas samo naprej in nazaj al ne??
lP

Ja, menjas lahko s tipkami na volanu ali lopaticami za volanom, npr pri GTIju, R32 itd. Pedala za sklopko ni. V manual poziciji lahko šaltaš pri volanu ali pa s šaltheblom, kot si rekel, naprej in nazaj.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jun 27, 2007 10:55 pm

Pavel_P je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:DSG je robotiziran "ročni" menjalnik. (ročni glede na notranjo zgradbo, šalta pa mašina).
Z vidika človeka za volanom je pa v praksi to avtomatski menjalnik (seveda z opcijo ročnega pretikanja - kot tiptronic oziroma 123 drugih imen za isto stvar.


kaj pol tu dejansko lahko menjavas z gumbi na volanu??...in rabis tudi sklopko al ne?
in kako pol deluje rocni menjalnik? imas samo naprej in nazaj al ne??
lP

Ja, menjas lahko s tipkami na volanu ali lopaticami za volanom, npr pri GTIju, R32 itd. Pedala za sklopko ni. V manual poziciji lahko šaltaš pri volanu ali pa s šaltheblom, kot si rekel, naprej in nazaj.


no no zdaj se pa malo bolje zastopimo...zdaj mi je precej bolje jasno kko to deluje :)
hvala....samo js pa povem to..ni lepsega kot imet navaden menjalnik.....uzitek je uzitek ;)
LP
Slika
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

Napisal/-a halo007 Sr jun 27, 2007 11:13 pm

Čeprav mora bit tole kr zanimivo :)
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr jun 27, 2007 11:16 pm

Tukaj je en filmček delovanja tega menjalnika:

http://www.mycoolclips.com/?v=94a0e64af0dca10fd5ffd09f85366365

DSG je avtomatski menjalnik z neposrednim prestavljanjem. Menjalnik DSG sestavljata dve ločeni sklopki, torej ena dvojna sklopka. Ena sklopka je za lihe prestave, druga pa za sode prestave. To omogoča, da krmilnik menjalnika prestavi v višjo prestavo, vozilo pa normalno pospešuje. Na primer: medtem ko vozilo vozi v 3. prestavi, je 4. prestava že pripravljena, a kljub temu še vedno izključena. Takoj, ko je dosežen idealni trenutek za prestavljanje, se odpre sklopka za 3. prestavo, sklopka za 4. prestavo pa se zapre. Pri tem pride do prekrivanja in pospeševanje se nadaljuje brez prekinitve prenosa vlečne sile. Najpomembnejša prednost: hitro prestavljanje, ki ga voznik skoraj ne zazna.
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Če jun 28, 2007 6:49 am

Tukaj sem našel še en filmček, kjer primerjajo golfa GTI z ročnim in dsg menjalnikom (upam, da še ni bil)

http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jun 28, 2007 8:22 am

cakani je napisal/-a:dsg se najbolj obnese v 2.0 tdi motorjih kjer prestavlja v istem trenutko ko ti sad na + alpa -, pri 105km torej 1.9 pa ima malo zamika, tko da zdej odvisno kaj je komu bolj vsec


Sem imel možnost peljati Golfa V (1,9 TDI - 105 KM) z DSG menjalnikom pa nisem zaznal nobenega zamika pri prestavljanju?! Kot je že nekdo zgoraj rekel, DSG je trenutno sigurno najboljši avtomatski menjalnik (v rangu avtov do 50.000 €) in če je le zadosti € nimaš kaj več razmišljati med ročnim / DSG menjalnikom! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
cakani
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Po avg 28, 2006 2:54 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a cakani Če jun 28, 2007 9:37 am

Tattoo- je napisal/-a:
cakani je napisal/-a:dsg se najbolj obnese v 2.0 tdi motorjih kjer prestavlja v istem trenutko ko ti sad na + alpa -, pri 105km torej 1.9 pa ima malo zamika, tko da zdej odvisno kaj je komu bolj vsec


Sem imel možnost peljati Golfa V (1,9 TDI - 105 KM) z DSG menjalnikom pa nisem zaznal nobenega zamika pri prestavljanju?! Kot je že nekdo zgoraj rekel, DSG je trenutno sigurno najboljši avtomatski menjalnik (v rangu avtov do 50.000 €) in če je le zadosti € nimaš kaj več razmišljati med ročnim / DSG menjalnikom! ;)


ce bi peljau oba modela bi videl o katerem zamiku govorim, pri 2.0 ko das + ti isti trenutrk prestavi, pri 1.9 pa je nek zamik ni nevem kaj ampak je, zato pravim nekomu to pac ni usec druge pa to nemoti
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če jun 28, 2007 8:53 pm

cakani je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
cakani je napisal/-a:dsg se najbolj obnese v 2.0 tdi motorjih kjer prestavlja v istem trenutko ko ti sad na + alpa -, pri 105km torej 1.9 pa ima malo zamika, tko da zdej odvisno kaj je komu bolj vsec


Sem imel možnost peljati Golfa V (1,9 TDI - 105 KM) z DSG menjalnikom pa nisem zaznal nobenega zamika pri prestavljanju?! Kot je že nekdo zgoraj rekel, DSG je trenutno sigurno najboljši avtomatski menjalnik (v rangu avtov do 50.000 €) in če je le zadosti € nimaš kaj več razmišljati med ročnim / DSG menjalnikom! ;)


ce bi peljau oba modela bi videl o katerem zamiku govorim, pri 2.0 ko das + ti isti trenutrk prestavi, pri 1.9 pa je nek zamik ni nevem kaj ampak je, zato pravim nekomu to pac ni usec druge pa to nemoti


Sem se malo nerodno izrazil...do sedaj sem z DSG menjalnikom vozil CrossTourana 1.4 TSI - 140 KM, Passata 2.0 TDI - 140 KM, Audi TT 2.0 TFSI - 200 KM, EOS 2.0 TDI - 140 KM in Golf V 1.9 TDI - 105 KM. Od tega so CrossTouran, Passat in Audi TT imeli tudi obvolanske ročice za prestavljanje. In po pravici povedano nisem pri 105 KM TDI-ju opazil, da bi bilo kaj več zamika, kot pri ostalih motorjih?! Res pa je, da sem večino časa pri vseh avtih vozil v klasičnem avtomatskem (ali pa športnem) programu prestavljanja...

Edina malenkost, ki pa me je pri DSG-ju malo zmotila (in to neglede na motorno različico) pa je to, da je v avtomatskem načinu prestavljanja potrebno relativno dosti plina (glede na klasični Tiptronic avtomatski menjalnik), da avto spelje. Ampak to je res malenkost, da jo z lučjo pri opoldanskem soncu iščeš...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov