Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Renault Safrane

Napisal/-a MaTTejko Če jul 05, 2007 8:11 pm

Pozdravljeni,

sem nov na tem forumu, tako da ne vem če sem postavil temo v pravo področje. :D

Kupujem avto in sicer mi je zelo všeč Renault Safrane. Sedaj pa me zanima kakšne imate kaj izkušnje z njimi. Najbolj me je strah vse te elektronke ki jo ima, po drugi strani me pa najbolj privlači ravno zaradi veliko opreme.

Ogledal sem si že tega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1272811

Sicer piše da je avto odlično ohranjen, ampak usnjen voznikov sedež ima že luknjo in usnje je povsod razpokano. Ko sem dal ventilator na max, začne v ventilaciji močno bobneti, kot da ventilator ni uravnotežen in zato trese. V prtljažniku je bilo vlažno kot da malo pušča in pri rezervni gumi je začel že kar močno rjaveti. (To me zelo čudi, imam namreč dve leti starejšega Peugeota 306 pa ni nikjer nobene rje. Po izgledu mislim da bo tudi zadnji izpušni lonec kmalu odslužil svoje. Listki od servisov so v mašini, tako da olje pa te stvari so se verjetno menale za druge stvari pa ne vem.

Kolk približno bi znesli te stroški (ventilator, lonec) seveda ne originalni, če jih je sploh možno dobiti? Pa če je kje okoli LJ kakšen domači mojster da bi mal poserviseru tak avto.

Kako se kaj obnesejo elektronsko nastavljivi sedeži, a to kej crkuje. Ima namreč vse možne nastavitve, ledvene opore, bočne opore in še in še.

Glede porabe bi pa ko naberem malo denarja prešaltal na plin. Predelava pride približno 1600EUR na AVTOPLINCENTER.

LP, Matej
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Če jul 05, 2007 9:40 pm

tega sem tud jaz šel enkat pogledat.. ene 3-4 mesce nazaj..
ni me prepričal sploh zaradi rje. pa tudi sedeži so čisto hin..
vsaj šipe so vse isti letnik.. pa ni iz uvoza.

takrat je mel sicer prazen akku tko da ga nisem mogel probat.. aja pa centralno ni delalo na voznikovih vratih. mašina drugač vredu zgleda. servisi so bili delani pri timi servisu. najbolje da bi šel tja vprašat kaj pa kako je s tem avtom. 1km naprej iz mesta na levi strani.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če jul 05, 2007 10:14 pm

Če je tak kot si opisal, tace stran. Zelo lepega safrana dobiš za dober miljonček- za ta denar pa raje kupi kaj drugega, ker zjeban safran je resnično resnično jama brez dna.

Sam imam safrana, tudi 2.5, ampak je tipi topi in vem vseeno povedat da so original deli dokaj dragi (ne pravim da dražji od propelerja; pravim samo pač dragi, dražji kot za golf, clio, megana, ipd.). Za pol mio pa ne kupuješ avta ker bi si lahko privoščil vzdrževat dragega.

Sploh če ima znucane zice, razpokan leder, je rjav,...

Sicer samo ena pripomba: kot hrup pri ventilatorju ne vem kaj je bilo pri tebi, ampak ko je ventilator na MAX in se zapira / odpira loputa za notranje kroženje zraka (le sekundo ali dve med preklopom, ne nonstop!!) bobni, pot bi bil pod helikopterjem (ponavljam, če je vent na MAX) ker je tako velik pretok zraka skozi malo špranjico okoli lopute.

Sicer ti vem povedat iz glave: ventilator kabine je ca. 65.000 SIT + delo (dela je malo, skoraj nič). Nisem menjal, ampak vem ker so mi ga hotli na servisu menjat (je bil pa le konektor za menjavo; par-sto tolarjev). Lonec nebi vedel.

Redni servisi so pri poštenem mehaniku sicer relativno poceni (5.5, torej 6 litrov Exceliuma 5W40 pač stane, ostalo je poceni).

Še enkrat pa ponavljam, da ne kupuj safrana za toliko denarja ker boš dobil zgonjen avto ki ti bo samo v strošek in ne v veselje. Če ti je avto všeč, dodaj še malo in za kak miljonček lahko z malo sreče dobiš res lepega. In mimogrede, moj je 98 (ok, prva registracija 99) in 180k km, pa nima pikice rje, sedeži nič vdrti, tkanina res lepa in nič zguljena, edino volan bo šel na preobleko usnja. Tako da ti lahko skoraj ziher rečem da jih ima ta avto še vsaj 100 če ne še več na grbi.

Čudi me samo to- 2.5 mašine so imele serijsko xenon. Zakaj ga ta nima, sploh glede na višji nivo opreme (leder, električni zici)?! Je bil razbit? (xenon žarometi so po dialogysu več kot 2x dražji od navadnih)
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko Pe jul 06, 2007 6:16 am

Sej centralno tudi pri meni na začetku ni delalo, je prodajalec z ključem odprl sovoznikova vrata. Potlej sem z notranje strani prtisnu un gumb za odpiranje vrat, je pa normalno odpru in tut daljinsko centralno je začel delat. Od zadej je bil pa verjetno res zaleten, saj ma že neki odbijač počen. Mogoče glih zato rjavi zadej, ker so popravl bl tko, po domače.

VEPAR, kolk je bila pa takrat cena, ko si ti gledal?

Kako je pa kaj z Safrani phase 1? Sem potlej še tega gledal
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1521945

pa sem klical žensko, pa pravi, da prodaja ker ji je mož umrl in da ona ne rabi tako velikega avta. Sem pa računal da pri registraciji sem popolnoma na istem če vzamem 2.2 al pa 2.5, ker si v istem razredu po kw in ccm.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jul 06, 2007 8:04 am

Mi smo pri bajti imeli Safrana 1999 letnik 2.0 16V Volvo motor. Avto je fotra stal 70 000 SIT (Zadnji lonec ter ventilator kabine) ter redni servisi olje itd... Pri 185 000 kilometrih je bil avto ko nov. Žal se je pred 14 dnevi poslovil ker je foter letel s ceste in je naredil totalko foter pa brez praske. Vedno je rekel, da ga ne proda edino ko bo skup padel pa bo nov/drug avto kupil. Če boš dobil avto od kakega znanega ali znano zgodovino mislim, da nimaš kaj študiat.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe jul 06, 2007 8:27 am

Lej, kot pravim- safrane ti bo lepo služil, samo moraš dobit lepega. Stvar ki rjavi, pa ji gumbi delajo "ko prodajalec nekaj pritisne", pa ima luknje v sedežih, pa bobni ventilator,..., pač ni lepo ohranjen primerek ki bi ti bil v veselje.

In istega mnenja kot xandrejev foter sem tudi jaz- ga bom vozil dokler skup ne pade, ker mi je enostavno "zlezu pod kožo" :oops:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jul 06, 2007 8:28 am

 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe jul 06, 2007 8:59 am

semizdi da je bil okrog 400€ dražji nisem pa ziher..

čudno da nima xenona... ker oprema je max tud govorni računalnik in zračne blazine v sedežih za nastavitev trdote..
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Pe jul 06, 2007 9:10 am

Mi imamo safrana mislim, da tam letnik okoli 93 , 2.2 RT beverly oprema!
Avto je "nobel" je pa res, da je nekaj servisev, ker je že starejši avto!
 
MaTTejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Če jul 05, 2007 7:50 pm

Napisal/-a MaTTejko Ne jul 08, 2007 8:32 pm

Sem bil v petek spet na ogledu, pa sem pri "rukanju" sprednjih gum odkril čudno pokanje. Ne vem, ampak mogoče gre za "luft"? Pa še sprednje bremze so zelo kritične.

Potlej mi je pa mojga Peugeota 306 ocenil s smešno nizko ceno, sm se pa zasmejal pa šel.
Tko da bomo še naprej iskal, al pa kakšen drug avto začel gledat.

LP, Matej
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne jul 08, 2007 10:29 pm

Itak, itak, nikakor se ne zapiči v prvi avto ki ga vidiš. Če ne boš našel safrana ki ti ustreza pač raje poglej tudi za kaj drguega.

Kar se tiče MAX opreme je pa tko...max oprema piše pri marsikaterem oglasu :-)

od reči o katerih se je govorilo ima 2.5 (B54F) serijsko:
- ogledala v barvi avta
- sintetizator zvoka ("govoreči računalnik")
- 5 krake lite feltne Chinon (široki kraki)
- avtomatska dvopodročna klima
- zadnje električne šipe, zadnja zavesica, meglenke, potovalni računalnik,..

+ vse kar ima osnovni (2.0) (električno nastavljiviva in greta ogledala, elektrika v sprednjih vratih, DCZ, ..)

Seveda višje verzije opreme in individualno izbrana oprema prinese več (zelo popularna je bila kromirana obroba maske, ki je sicer znak 3.0 mašine):
Slika

MAX oprema pa seveda ponuja svega in svašta. Greti sedeži, nastavljivi električno v N smereh, z zračnimi blazinami v njih (ne za karambol ampak za nastavitev ), zračno podvozje, leder, električno greta prva šipa, progresivni servo....
...in po mojem ga ni bilo prodanega PH2 z dejansko max opremo pri nas.

Za dodati je še da imajo letniki 1998 še povečini le 2 zračni blazini, tako da ni nič "narobe" če ima en 2, drug pa 6. Prodajalci itak radi vedno napišejo da jih je 6 :D

Mimogrede, v oglasih sem večkrat videl "napako": safrani NIMAJO nikakršnega nadzora stabilnosti (esp, etc), od varnosti pa imajo _VSI_ vsaj 2x AB, ABS ter pirotehnične natehobalce pasov.
Zadnjič spremenil phoebus, dne Ne jul 08, 2007 10:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne jul 08, 2007 10:38 pm

Uh, my mistake, xenon pri 2.5 ni bil "vedno" serijsko, je bil samo v določenih paketih opreme (in pri 3.0)!
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M To jul 10, 2007 8:11 am

Samo, da smo si na jasnem: če daš 4.000 € za tak avto, še ne pomeni, da bo OK, niti, da bo bistveno boljši od enega za 2.800 €. Gre za nepremičnine in kdor hoče prodat, mora pač popustit pri ceni. Kdor pa ga ponuja za 4.000 € ali celo še več, bo pa verjetno le prodajal, pa nič kaj prodal...

Prejšnji teden sem kupil enega, letnik '98, sicer je žal 2.0, ampak bom preživel... . Na zunaj ohranjen več kot spodobno (upoštevajmo, da je avto star 9 let), brez pikice rje, popikan od kamenčkov (sanirano), znotraj pa kakor nov - sedeži (tkanina) in tapete brez znakov obrabe, edina izjema je zdrsan volan, ki pa je od nekje 140.000 km dalje zdrsan pri vseh safranih, kar sem jih do zdaj videl...

Dela vse, naredil sem servis, pozimi me čaka še menjava jermenov (bom vsaj vedel, da je res nerejeno), kako bo pa naprej, bomo pa videli....
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M To jul 10, 2007 8:12 am

Samo, da smo si na jasnem: če daš 4.000 € za tak avto, še ne pomeni, da bo OK, niti, da bo bistveno boljši od enega za 2.800 €. Gre za nepremičnine in kdor hoče prodat, mora pač popustit pri ceni. Kdor pa ga ponuja za 4.000 € ali celo še več, bo pa verjetno le prodajal, pa nič kaj prodal...

Prejšnji teden sem kupil enega, letnik '98, sicer je žal 2.0, ampak bom preživel... . Na zunaj ohranjen več kot spodobno (upoštevajmo, da je avto star 9 let), brez pikice rje, popikan od kamenčkov (sanirano), znotraj pa kakor nov - sedeži (tkanina) in tapete brez znakov obrabe, edina izjema je zdrsan volan, ki pa je od nekje 140.000 km dalje zdrsan pri vseh safranih, kar sem jih do zdaj videl...

Dela vse, naredil sem servis, pozimi me čaka še menjava jermenov (bom vsaj vedel, da je res nerejeno), kako bo pa naprej, bomo pa videli....
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov