Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

legacy vs carina

Napisal/-a krypton Sr jul 25, 2007 1:37 pm

Živjo!

Odločam se za nakup vozila.
V ožji krog izbrancev sta prišla samo toyota carina in Subaru Legacy. Sedaj pa me zanima kakšne so kaj karakteristike obeh avtomobilov (poraba, vzdrževanje nagnjenost k okvaram). Pogoj za oba avtomobila je da imata klimo. Kilometri niti niso tako važni.
Za vse nasvete se vam zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jul 25, 2007 1:59 pm

Ker letnik pa gledaš ta dva avta? Jaz bi vel Subaruja. Sploh če gledaš ta zadnji model, se men bolj dopade.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Sr jul 25, 2007 2:08 pm

Gledam letnike od 94-97.
Pri Subarujih me zanima predvsem poraba 1.8 in 2.0 motorjev.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jul 25, 2007 2:13 pm

Pri subaruji je enaka registracija za 1.8, 2.0 in 2.2 motor.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Sr jul 25, 2007 2:20 pm

Poraba pri legacy-jih, če so 4wd, se giblje tam med 9 in 11 pri 2.0 motorjih. Večji problem pri Legacy-jih je najti ohranjenega, večina jih je namreč precej zmatranih, kar se kasneje pozna pri večjemu številu okvar. Deli za te letnike so precej dragi, kajti v glavnem jih ni za dobit (govorim o rabljenih delih), več ali manj ostanejo originali, ki pa imajo kar precejšnjo ceno. Ti letniki oz ta generacija Legacy-jev nima več 1.8 motorja (tega ima prešnja generacija 90-94). Imajo pa še eno hibo: rja. Kar se vzdrževanja tiče, je potrebno redno kontrolirati olje (boxer) in seveda ostale tekočine. Vzdržljivi so zelo, udobni prav tako, o toyoti pa kdo drug kaj več.

Samotar, to ni čisto res. 1.8 motor prve genracije pade v razred nižje (1791ccm, z izjemo nekaterih letnikov 90, ki imajo vpisano 1821ccm), medtem ko sta 2.0 in 2.2 v istem razredu.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 25, 2007 2:28 pm

Jorgi je napisal/-a:Samotar, to ni čisto res. 1.8 motor prve genracije pade v razred nižje (1791ccm, z izjemo nekaterih letnikov 90, ki imajo vpisano 1821ccm), medtem ko sta 2.0 in 2.2 v istem razredu.

Bi blo fino ločiti še med cestnino in zavarovanjem če že govorimo o višini registracije vozila, da bo(d) mo vedeli pri čem so enaki in pri čem ne ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Niva13
Uporabnik
 
Prispevkov: 1246
Pridružen: Ne jul 04, 2004 4:52 pm
Kraj: planet Vulcan

Napisal/-a Niva13 Sr jul 25, 2007 4:04 pm

Glede Legacyja:
http://consumerguideauto.howstuffworks. ... legacy.htm
(tle sicer ni omenjen 2.0 motor, ki je pri nas najbolj razsirjen)
ali pa wiki, ker imas tudi linke na razne forume in info o napakah

sem bivsa lastnica sedana prve generacije in sedanja lastnica druge generacije (pri nas ji zelo radi pravijo trojka torej l.95-99)

moj je en izmed prvih te serije (MY 94), 2litra masina, ima pa kar solidno opremo (klima, airbagi, abs in seveda AWD) btw prednji pogon so cenejsi

napram prejsnjemu je vecja medosna in boljsa lega na cesti, Subarujev motor je znan kot zelo trpezen (zdrzi ogromno km), poraba variira od 8,5 do 10 (pac pogon na 4 zahteva davek), moj zal nima reduktorja (samo pri karavanih) in hillholderja (eni pac niso imeli) - ce vidis eno vzmet na vilci od sklopke, pomeni, da ga ni

rabljeni deli so malo kriza, se tezje dobijo pri nas, novi deli (kopije) so pa nekateri celo cenejsi kot pri prejsnjem modelu, pac odvisno kaj, originalci so seveda dragi

hibe pri mojemu, ko sem ga nabavila (v vecini ze odpravljene)
kak el. kontakt pa vaakumske cevke mu delajo se najvec tezav :P
na rocnem menjalniku se zaradi potisnega lezaja rada znuca ena aluminjasta os (na kar vpliva predvsem nacin voznje pa tudi servis), kar opazis kot tresenje sklopke in se z menjavo le-te zadeva ne resi - od tazga samo bezi, ceprav obstaja resitev
lufti na kriznih zglobih,
zadnji diff lahko pusca
klima pusca, kompresor ropota
servo pumpa pusca skoraj pri vseh, motorno olje na pokrovih ventilov, semering glavne gredi
pri km bodi pozoren na vsakih 100k km se dela vecji servis (jermen + vodna pumpa, mogoce kaka rolca, v najslabsem primeru tudi napenjalec, ki je najdrazja stvar)

mogoce sem se kaj pozabila, ma ne se ustrasit, hocem samo povedat, da bodi pozoren pri nabavi, ce je avto redno in pravilno servisiran, se bos samo vsedel in peljal, tudi, ce bo imel 200k km, dela ko urca

bo se kdo kaj povedal :D
@w~ b#0n~
 
Uporabniški avatar
peroo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Če jun 17, 2004 12:35 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a peroo Po jul 30, 2007 1:01 pm

Pozdravljen!

jaz lahko malo povem za toyoto carino:

imam carino E liftback verzijo 1993 letnik z 2.0 motorjem in klimo. avto imam malo manj kot 2 leti. prevoženih imam 216.000km ( jaz sem jih naredil okoli 20.000). Z avtom sem zelo zadovoljen. Motor je dovolj močan, da avto lepo potegne. lepo vleče že pri nižjih vrtljajih. povprečna poraba pri mojem je 8,4l/100km. vozim se pa približno polovico mestne vožnje in polovico relacij. olja porabi okoli 1l /10.000km. podvozje je malo mehkejše, naštimano za udobno vožnjo. nekih hib avto nima. se pa pri rabljenih splača pogledat malo okoli zadnjega roba zadnjih blatnikov in notranji rob vrat, kjer se pri starejših carinah zna pojavit rja. Pa malo je treba pazit, da ne kupiš avta od kakšnega taksista, ker je bilo kar nekaj carin v lasti taksistov. v notranjosti je zadosti prostora na sprednjih in zadnjih sedežih, edino če imaš strešno okno je notranjost strehe malo nižja, in če si višje rasti (+190cm) hitro prideš z glavo do strehe. svojega servisiram pri svojem lokalnem mehaniku. cena servisov je povprečna za takšen avto (redni servis lansko leto malo manj kot 15.000ksit z materialom in delom). novejše carine (1995 in novejše) imajo večinoma 1.8 motorje ( in airbage, ki jih moj nima), starejše pa so večinoma 1,6 ali 2,0. pri 1,6 in 1,8 je poraba kakšen liter manjša kot pri mojem

kolega ima enako carino z 320.000km, pa mu še lepo dela. drug kolega pa 1995 letnik z 1,6 motorjem in je tudi zadovoljen z avtomobilom.

izreden servis sem imel samo enkrat, ko mi je kapljalala voda iz hladilnika vode. z malo iznajdljivosti pa je mehanik to rešil.

LP Peter
toyota RULZ!!!!!!!!!!
 
Audio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 09, 2007 7:39 am

Napisal/-a Audio Po jul 30, 2007 2:38 pm

Subaruja ne poznam, lahko pa ti napišem par stvari o Carini, ki sem jo imel 4 leta.

Kupil sem staro 3 leta od lastnika, ki jo je redno servisiral na uradnem servisu.

Najprej sem opazil, da sem se bolje peljal v bivšem Cliotu. Ta je imel boljše sedeže in je bil tišji v notranjosti. O armaturni plošči ne bi, ker je pogreb.

Velikokrat sem bil tudi na izrednih servisih, tako da kakšne pregovorne kvalitete nisem opazil.
Odstopile so naprimer okrasne letve, tako da včasih nisem mogel odpreti vrat in sem lezel čez sedeže. Potem menjava vseh 4 končnikov, za katere so na servisu rekli da se redno menjavajo. Pri 100 tkm sem moral menjati diferencial, ker je spuščal olje.
Potem mi je počil film in sem ga prodal.
Pozabil sem napisati še to, da je menjalnik piskal v 4. prestavi, pa še kaj bi se našlo.

O zavorah bi težko napisal kaj dobrega, ker so občutno preslabe za tak avto.

Toliko zaenkrat od mene.

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov