Napisal/-a Kael Po avg 06, 2007 5:56 am
Glede nato, da kupuješ novo vozilo, bi pri vseh renaultovih prodajalnah moral najti enega testnega dizla 1.5 DCI in enega testnega bencina 1.6. Poveš, da se zelo zanimaš za nakup, vendar pa bi rad pred tem prevozil nekaj kilometrov z vsakim avtomobilom in se domeniš za kakšen testen dan. Npr: prevzameš vozilo popoldan ob 16:00 zjutraj vrneš. Pa greš na ene 150 km dolgo furo, pa vidiš: koliko ti motor žre, kako je prožen v klancu, kako se da prehitevat in kako si nasplošno zadovoljen z enim ali drugim motorjem. Drugi dan pa še ze drugim. Pomemben podatek je seveda tudi poraba in nato preračunaš, kaj se ti bol splača.
V podobnim dilemi sem bil sam, ko sem kupoval Leona - kolebal med 1.6 102 KM motorjem in 1.9 TDI 105 KM motorjem, medrugim tudi zato, ker bi bil bencinc testen od šefice servisa za 15.700 €, dizel pa nov za 18.000 €. Na kratem krogcu prvi dan sem pelu sam bencinca in sm mislu, sej je ql. Pol sem reku: dejmo se spoznat z avtom, sem tako dizla kot bencinca vzel na testno vožnjo, dolgo po 500 km, pa so prišle hibe bencinca na dan. Poraba napram dizlu v nebesih, avto pa napram dizlu spet ni šel nikamor. Konkreten podatek: bencinec 8,5 L / 100km, dizel 5,4 l / 100km. Po preračunu, da bencinec v mojem primeru pije slabe 3L manj, sem se brezkompromisno odločil za dizla. Pri 25.000 km, pa tka nimaš kaj študirat, dizla boš najkasneje v 2,5 let pivozil nazaj.
Najboljši podatek o tem kateri motor kupit, boš dobil od samega sebe.