No v kolikor sta Ibiza in Leon dobro ohranjena, ti bosta oba dobro služila, saj je prva drugače stolčen pleh WV pola, Leon pa drugače stolčen pleh Golfa IV (motor, menjalnik, ipd zadeve so iste). Je pa res, da imajo Seati napram WV nekoliko slabše materiale v notranjosti. Zdej ibiza se spodobno drži ceste, Leon pa ima napram ostalim Seatom najboljšo lego na cesti - s pravimi gumami seveda

- torej še nekoliko boljšo kot ibiza. Zdej razloga zakaj bi kupil ibizo, če gledaš dva druga avta, ki sta bistveno večja ne vidim smisla - saj imajo Leoni ponavadi več opreme, kot ibize.
Zdej bencinski motorji so pravi požeruhi, karkoli kupiš 1.4 (podhranjen), 1.6 kompromis, 1.8 žolna... - tukaj podobno gnan megan gotovo pije manj - v leonu pod 8l ne prideš ob normalni vožnji in klimi (pustimo nekaj ekstremov na strani). Druga zgodba pa so dizli: SDI spet odpade, na voljo pa maš še potem 1.9 TDI 90 KM, 110 KM in 130 KM (150 KM misli da pri nas ne boš našel). Zdej z 90 KM se da spodobno vozit, s 110 KM pa boš imel pravo malo raketo, vožnja pa, dokler ne boš tiščal kot blesav, napol zastojn. Taisti motor je imela mama v Toledu (še 200 kg težji) pa je pil ob relacijski vožnji in ne pretežki nogi s klimo med 4.5 do 5.0l / 100km, mestna vožnja do 6l - če boš testiral motor, ne relacijski vožnji čez 5.4 l / 100km ne sme priti, sicer ni nekaj z motorjem vredu.
Če pa še velik kuferaun, pa razmisli o Seat Toledu 1.9 TDI s 110 KM - ampak ma avto dva minusa. Prvi je ta, da se kuferaun ne odpre s šipo (velike stvari ne gredo noter), drugi pa, da če daš slabe gume gor, v ovinkih odnaša zadek - s pravimi in kakovostnimi gumami, se to sicer da sanirat, ampak ni to to - zadek odnaša. Če rad na gas tišičiš te v ovinku mimogrede nese: gas pohodiš "do konca", prednja kolesa zaradi "brutalnega pospeška" k zagrabi turbina obrne v prazno, zadek pa odnese - če je cesta malo vlažna, si v 3 prestavi brez težav zakopal pri pospeševanju.