Andraz3d je napisal/-a:Sam lastnik, solastnik fabie 1.4 16 v
plusi:
- zelo fajn podvozje
- dobre bremze
- fajn ogrevanje sedezev
- zelo nizki stroski vzdrzevanja, ceprav je osem ventilc še cenejsi
- vsake toliko, enkrat letno, mi kaze, da mam zasvinjan izpusni sistem, kar ponavadi uganse na malce daljsi poti, ko se mal spuca
- popolnoma nič rjavenja
- relativno velika zanesljivost
- poraba
- meni se zdi motor hiter, le pri nizkih vrtljajih so novejsi bencinarji boljsi
- prostornost, vedno znova sem presenecen
- kuler v sovoznikovem predalu dela fajn
- sedezi so zelo dobri
minusi:
- bež notranjost se umaže forever
- peta prestava bi bila lahko daljsa
- klima je bolj švoh oz. tista pol avtomatika ni ravno primerljiva s pravo avtomatiko
- na menjalniku se takoj odlepi tista krom nalepkica
- elektronske šipe, enaki problemi kot pri ostalih Skodah/vw, lahko dol pade pa je treba menjat, stane 160 evrov.
- meglenke so samo kozmetika
- prtljazna vrata se vcasih ne zaprejo s prve, je treba dvakrat
- poraba pri visokih hitrostih (nad 140)
- skripljejo amortizerji oz. neki okoli njih, izkljucno pozimi, ko postane mraz, morm dat na servis
dosedaj izven servisni problemi:
- menjan motorcek ene šipe (okol 160 evrov)
- dvakrat spihan izpusni sistem (brezplacno)
- pokvarjen napenjalec jermena, 300 evrov
- 100k km menjana baterija
Kupil sem rabljeno fabio, overall zelo zadovoljen, sem slisal da osem ventilska malce več porabi. Jest mam povprecje poleti okoli 6.8, pozimi 7.2
Kar se polota tice, mislim da je identicen avto z mogoce malce bolj fenci armaturo. In najbrz kaksen drazji material v notranjosti
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov