Napisal/-a weta Pe sep 21, 2007 8:26 am
te naprave običajno merijo mikrone ali mikrometre, kar je eno in isto....torej so številke, ki so izpisane na ekranu, tisočinke milimetra.
iz mojih izkušenj je normalna debelina barve nekje od 90 do 130. odvisno od točke merjenja in proizvajalca lahko tudi manj ali malo več.
v notranjosti (prtljažnik itd) so mere manjše..30-60, ker ni lakirano, oz. je manj slojev barve.
debelina 160 kaže, da je bil čez dan še en nanos barve ali laka, površina pa ni bila kitana.
klepana in kitane površine so debelin 200 pa vse do 1000 ali več. (1000 je debelina 1 mm)
Če je del menjan z novim in barvan je težko opaziti razliko, sploh, če je bilo delo kvalitetno opravljeno. razlika se recimo opazi v primeru menjave blatnika, tako, da je narejen preliv na vrata oz. drugo sosednjo površino. Tam bo potem debelina recimo malce večja in bo z oddaljenostjo od menjanega dela prehajala na normalno debelino.
v takih slučajih se potem pregleda še notranjost recimo prtljažnika ali motornega prostora, meri debelina nosilnih delov šasije, pregleda se morebitne zvare, če je bil kak del zamenjan, sveža barva samo na enio strani itd.
v takih primerih jaz odsvetujem nakup, saj ni znan kaj je bilo z avtom delano. lahko je vse ok, lahko pa so zamenjani vitalni deli karoserije, slabo privarjeni in se pri ponovnem trku vse to kar odtrže in avto dobesedno razpade.
V primerih nakupa popravljenga avta je obvezno treba pridobiti fotografije karamboliranega, da se vsaj okvirno lahko vidi poškodbe.