Napisal/-a nebivedu Po okt 13, 2003 7:52 am
Jst mam petke čez že kar nekaj časa. Dost vzdržljiv avto, če skrbiš zanga:
- mrzlega vžgeš in ga voziš pod 2500 obrati prvih 8km, da se ogreje in potem lahko pohodiš do konca - velja za vse petke ne samo za turbaka - in mašina bo zdržala zelo veliko kilometrov - na ta način je men zdržala petka turbo 450.000km in petka 1.7i 250.000km - to imam še.
- kok ustaviš počakaš najmanj pol minute s prižgano mašino, da se u miru ustali in jo šele potem ugasneš.
-za rjo moraš takoj poskrbet, ko se pojavijo pikice in tko tut pleh dost zdrži.
Popravil imam zelo malo s temi avtomobili - deli so v italiji na odpadu skoraj zastonj - vse po 5 eurov. V trgovinah v italiji pa isto mogoče malo dražje. Pri nas na odpadih so tut že zelo poceni deli - A-NET jih ma pa tut poceni - res poceni avto za vzdrževanje. Olje, svčke, oljni filter in zračni filter stanejo 5700 sit.
Mašini 1,4 in 1,7 sta najvzdržljivejši mašini, kar jih je naredil renault - to bo povedal vsak mehanik, ki se malo spozna na renaulte - mašina ob rednem vzdrževanju zdrži zeeeelo veliko kolometrov. Večji problem je z 1,1 ker veliko žre za tako mašino, pa pregreva se, ker so kanali za vodo premajhni in se hitro nabere kaka svinjarija, ki zapre dovod vode.
Sam bi izbral 1,4 ali pa 1,7 mašino, mal predelave in avto mora it ob porabi 8-9l/100km 190km/h brez problema.
Če kupuješ ta avto preveri:
- motor mora brez zaganjanja
- preveri hladilno tekočino in če ni kaj olja v avtu
- nobenega belega dima iz avspuha, tudi če je mrzla mašina, ga ne sme bit za več kot minuto, ko vžgeš avto(kondens, ki ga s segrevanjem avspuha zmeče ven)
- preveri amortizerje - pojdi z avtom čez kak železniški prehod pa mal potegni čez - takoj boš slišal pokanje, če so amortizerji zanič - ni pa nujno, da so amortizerji - lahko je samo guma znucana in je luft - zamenjaš gumo(1300 sit za par)
- preveri spoje švasanja pri plehu, ki drži prednje amortizerje - če nislo lepo narejeni, je bil avto totalka(skoraj v vseh primerih, ko sem šel tak avto gledat je bila totalka)
- preveri zadnje blatnike - sploh desnega zadnjega, v prtljažniku, ker če je tam gnil, bo dela za par dni, da ti to kdo pošvasa
- preveri podn - če ni kje zalomljen - znak da je bil zaleten močno
To so osnoven stvari pri petki - če so te stvari dobre - potem je petka kar dobro ohranjena.
Kilometri pri teh avtomobilih je itak brez veze gledat, če ti gre mašina je v italiji 15.000 sit nova z menjalnikom skupaj - tko da če gre kdo vodno pumpo na uradni servis menjat, bo dal več kot če bi šu v italijo pa zamenjal celo mašino.
LP
Nebivedu