Nasty je napisal/-a:VW dealer vidi servisno mrežo A in D. Smešno je, da ne vidi italijanske
servisne mreže. Fiatov dealer vidi, kolikor so mi povedali I, A in D mrežo.
Renaultov dealer vidi celotno SLO mrežo. Seveda vam tega ne bodo
povedali, oziroma preverili, ker ne smejo.
TooOldVehicle je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:Za pokušino eden, ki zgleda ...
[url=http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1783621#url]" KOT NOV "
[/url]
... kljub še vedno odličnim lastnostim je kupcev za tak avto malo
LP
ja valda, kolk % ljudi pa dons še kupi močn bencinski avtomobil? mogoče 2% ljudi
SAVINJCAN je napisal/-a:pa še avtomatski menjalnik. če pa to začne j.... pol so pa takšni štroški, da glava peče :P
SAVINJCAN je napisal/-a:TooOldVehicle je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:Za pokušino eden, ki zgleda ...
[url=http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1783621#url]" KOT NOV "
[/url]
... kljub še vedno odličnim lastnostim je kupcev za tak avto malo
LP
ja valda, kolk % ljudi pa dons še kupi močn bencinski avtomobil? mogoče 2% ljudi
pa še avtomatski menjalnik. če pa to začne j.... pol so pa takšni štroški, da glava peče :P
xxxl je napisal/-a:...večinoma sami znalci in strokovnjaki ... razen seveda svetlih izjem
...
... kakor je že nekdo lepo napisal ... vsak bi rad kupil:
-odlično ohranjeno vozilo (seveda po normativih "avto iz salona")
-minimalno prevoženi kilometri (za dizle cca 5.000km/leto, za benz 2.000km/leto)
-servisna knjiga poštempljana, overjena pri notarju in vsi računi (tudi ko je lastnik brisalce zamenjal)
-full oprema, ki je presegala samo vrednost vozila ob nakupu
-lastnik bi vam dovolil in dal telefonske številke od vseh sosedov v ulici, da lahko preverite, koliko x je pral avto in kako je zjutraj speljeval za v službo
-nove zimske gume in dodatne feltne in ketne in še kaj
-garancijo na vse zgoraj navedeno s penalnimi točkami 1.000eur na dan
-seveda vse to velja za vozila stara od 4 do 14 let
-poligrafski test lastnika
-kupoprodajna pogodba napisana s strani odvetniške družbe Čeferin, Senica ipd
-cena pa ... seveda ... 30% nižja od najcenešega belega (ali celo bež) vozila, ki je naprodaj na netu
... dream on baby ...![]()
![]()
![]()
... bodite no realni ... za nakup vozila ... je konec koncev ... pri vseh nasvetih ... potrebno tudi malce sreče ...
... glede uvoženih avtomobilov pa sledeče: ... večina vozil iz tujine je v lasti leasing hiš (govorim o vozilih do 4 leta starosti in takšnih je največ v Slo) in le-ta imajo redne servise opravljene na pooblaščenih servisih (poglejte kaj pomeni operativni leasing) ... se pravi, da je avto tudi do 4 leta servisiran na pooblaščenem servisu (ker je to nujno po pogodbi) ...
... in tudi sam raje kupim 3 leta star avto iz tujine, ki ima 150k km, kot pa 70k km iz SLO, ker je v tujini vožen na dolge proge ...
... glede dilerjev pa ... isto kot pri privat lastnikih ... eni so pač lopovi ... drugi pa ni nujno, da so ... in če en diler kupi na mesec v tujini več kot 150 avtov (na leasing hišah), je jasno, da pač dobi toliko boljšo ceno in razliko na kateri lahko zasluži, kot pa če si vsak od nas išče en tak avto po tujini in ga pride lahko dražje kot pa v SLO ...
... in če pač nekdo oglašuje "garancijo na km" ... potem greš lepo tja in se pozanimaš kaj to pomeni ... ne pa enostavno pi.dit v 3 dni ...
... le v razmislek ... vsem znalcem ...
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov