Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po jan 21, 2008 5:44 pm

Dr.M3 je napisal/-a:
2) pospeški od 80-120 se merijo v 5 oz 6 prestavi, v 3 prestavi pa res nima smisla.

Ljubitelji bencincev tudi ne pospešujemo s 80 do 120 s 5,6o naprej ampak z uporabo kvačkalice izberemo primerno prestavo. :roll:
Merjenje v 5 ali 6i brzini od 80-120 je nekako tako marketinško bedno kot od 0-100km/h. Kvačkalica je zato da se jo uporablja. Če hočem udobje si nabavim avtomatika.


še malo OFF:
namen takih meritev je da se vidi prožnost motorja,zato merijo v 5. in 6. prestavi.
pa marketinško bolj bedna je meritev 0-100,ki jo v praksi vozniki bolj malo uporabljajo,se pa zato nekateri vozniki bencinarjev dosti duvate z njo,ker je ponavadi za kako sekundo al pa dve boljša kot pri dizlih zaradi drugačne zasnove motorja in posledično drugačnih prestavnih razmerjih.
na medpospeške,ki so dosti bolj važni,se pa nekako zmerej pozabi.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jan 21, 2008 6:29 pm

vinccent je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:...

samo 2 pripombi:
1) octavia je težja od golfa. Št. ljudi v avto...vsak kg se pozna pri tak mali razliki.
2) pospeški od 80-120 se merijo v 5 oz 6 prestavi, v 3 prestavi pa res nima smisla. ;) ;)


Se povsem strinjam z obema opombama. V obeh avtomobilih je bil samo 1 človek. Hotel sem povedati da, kljub temu da je 90 KM Octavia TDI še vedno težja, je v njej občutek pospeška precej boljši kot v 100 KM Golfu 1.6, a to ostane le pri občutku. Na cesti bo Golf hitrejši.

Vem, da se meritev prožnosti izvaja v višjih prestavah, s tem pa postavlja bencinarje v slabši položaj. Če voziš bencinarja in greš nekoga prehitevati, ti mora biti jasno, da moraš prestaviti prestavo ali dve nižje. Pozabljamo pa tukaj to dejstvo, da še vedno primerjamo prisilno polnjenega dizla z atmosferskim bencinarjem. Enako kot pri bencinarju, je treba prestaviti prestavo navzdol pri atmosferskem dizlu. Če pa hočemo od avtomobila res največ, je potrebno to narediti tudi pri turbodizlu. Serijski TDIji imajo največjo moč okrog 4000 obratov in tam bo števec za hitrost tudi najhitreje naraščal, čeprav nam pospeškometer v riti pravi drugače.

Še tole dodam, precej kilometrov sem prevozil tako z atmosferskim bencinarjem, kot s turbodizlom, peljal sem se tudi v SDIju, vozil sem pa tudi prisilno polnjene bencinarje, tako da ne pišem ravno nekaj na pamet ;)
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov