Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 30, 2008 2:49 pm

reber je napisal/-a:No, to pa je podatek, ni se mi kaj dosti sanjalo o tem, hvala :)
A so vse 4.0 mašine V8? večje najbrž ja pri bencinarjih.


Ne , 4.0 mašine niso V8, ampak so inline 6 cilindrov.
V8 so samo 4.7, 5.2 in 5.9
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 30, 2008 4:41 pm

Nebivedu že v štartu je napisal da bi mu bil dizel dovolj..... Zato sem tud omenil dizla.... bencin me pač ne zanima ker je za vrtne kosilnice :D
ok mal heca...
Aja pa btw obstaja grand z 2.5 motorjem.....
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 2&cache=no

Pa še prodaja se....
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1846693

Od mojga je razlika v opremi in tudi po velikosti..... je grand kr dosti večji od mojga in mislim da brez reduktorja.....ne bom pa trdil.

ima pa 2.5 116 konjev po letu 97 pa 123 al neki takega.....
Sicer se men tud dopade zvok V8 motorja.... ampak to je pa tudi vse kar se mi dopade.... moči imam dovolj.... v blatu kopljem brez reduktorja..... in brez težav vlečem 500kg težko prikolico.......moraš se pač zavedat da to ni športno vozilo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 31, 2008 12:47 am

Lisko sej že jst s 63kW s ferozo kopljem brez reduktorja. Samo na tehničnem smo vagal mojo ferozo. V prometni ima vpisano 1180kg, na vagi pa je pokazalo 1485kg (pač vitel, večja kolesa, liftkit in še par ojačitev, pa nanese 300kg, s tem, da je bil tank skoraj prazen (okol 10 litrov je bilo bencina notri), kar pomeni s polnim tankom in še kak kos orodja za na tekmo, pa ima feroza brez voznika čet 1.5 tone. Če pa cherokeeja pogledaš, je pa 1.2 tone težak če je 2.5 mašina v njem. Grand pa 1.6 tone, oba sta pa vsaj meter daljša od feroze.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jan 31, 2008 1:28 am

nebivedu je napisal/-a:Lisko sej že jst s 63kW s ferozo kopljem brez reduktorja. Samo na tehničnem smo vagal mojo ferozo. V prometni ima vpisano 1180kg, na vagi pa je pokazalo 1485kg (pač vitel, večja kolesa, liftkit in še par ojačitev, pa nanese 300kg, s tem, da je bil tank skoraj prazen (okol 10 litrov je bilo bencina notri), kar pomeni s polnim tankom in še kak kos orodja za na tekmo, pa ima feroza brez voznika čet 1.5 tone. Če pa cherokeeja pogledaš, je pa 1.2 tone težak če je 2.5 mašina v njem. Grand pa 1.6 tone, oba sta pa vsaj meter daljša od feroze.


Ne neki na pamet :D Za mojga piše v prometni 1580Kg ne vem kje si ti dobil 1200kg.... glede na to da ima petka skor 800kg..:) Grand pa je še težji Če dober pogledaš na linku mu piše 1750kg. Vem da pravjo da pod 4.0 pač ni jeep..... ampak za vsakdanjo uporabo je povsem primeren. Pač ti more zadostovat 12sekund do sto(men se zdi sicer cela večnost do 100 ampak morš prvo peljat pa pol govort) ..... kar pa mislim da povprečnemu zadostuje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 31, 2008 1:57 am

Men je pa čist vseeno tut če ima 20s do 100. Pač imam terenca in ne osebni avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jan 31, 2008 3:17 pm

mogoče Hyundai Galloper 2.5TD
ga ima v naših koncih en S.P.
pa vozi vse živo notr...
če pa crkuje pa nevem...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Če jan 31, 2008 4:13 pm

Ja, po eni strani je fajn imet močn motor, ampak terensko vozilo pač ni za dirkanje, pa potem tisti hudi pospeški nekako niso potrebni, se pač bolj leno obnaša.

Zdaj sem kar nekaj novega izvedel kar se tiče jeep, verjetno pa bi si moral vzeti malo več časa pa pregledat kakšne forume ali pa oddelek z offroad ...

Nekako bi bilo fajn, če bi bil to udoben avto z velik opreme, torej grand cherokee, potem sem pa skoraj spet tam kjer sem. Nekako me je minilo veselje do "lepega" cestnega avtomobila, ki na koncu ni primeren za nobeno makadamsko cesto v malce slabšem stanju, ker bi na vsakem grabnu oral po tleh. Tak avto je potem omejeno uporaben, oziroma samo za asfaltne ali lepe makadamske ceste. Ne rečem, da grand ne bi bil primeren za vse ceste, začenjam se pa spraševati ali je to tisto kar pravzaprav iščem. Zamišljam si terenski avto, ki je predvsem velik in z velikim prtljažnikom, precej dvignjen od tal, robat in robusten ... verjamem pa, da marsikatero tako vozilo ni tako udobno za vozit.

V današnjih časih, ko so kazni za hitrost postale že zelo vioke, je zelo močan motor že skoraj nepotreben, povrh vsega pa je rregistracija dražja, cestnina zaradi kubature višja, ... kako je pa s stroški vzdrževanja pa ne vem, prav tako poraba. Poraba je še najbolj vezana na težo vozila, torej 1,5t težko vozilo ali še težje, gre čez 10l tudi če je dizel ali pa vsaj tam nekje.

Gledam po oglasih in vidim da imajo prevoženih tudi po 240000km in več ... kako je s tem, kakšna naj bi bila življenska doba teh avtov, kakšni so stroški pri toliko kilometrih, verjetno so obrabljeni marsikateri deli podvozja, prenosi, ... ?
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 02, 2008 10:44 am

Nebivedu : točno se to je bistvu in lepo da se razumema...... Terenc je za uživat v kruzanju ne pa v norenju.

Reber: Če razmišljaš še vedno glede jeepa potem je velik robusten prav cherokee. Grand cherokee ima že velik plastike in nepotrebne elektronike , ki se men osebno sploh ne dopade. Robusten z zelo malo plastike okrog pa je cherokee. Brez problema sem že podrl kako manjšo drevo...... rikverc se zakantal v traktorsko prikolico in jo prestavo..... pa se avto ne pozna nič.

Glede prevoženih jaz ne bi polagal velike pozornosti.Moj ima 330.000km pa se pelje normalno... je pa res da moraš prej lepo celega pregledat ( ga mogoče peljat h komu ki se spozna al pa vzet kerga poleg). Na udaru so predvsem zadnje vzmeti ( zarad velikega kuferama se pač ponavadi avto uporablja v svoje namene in fedre se sšasoma posedejo) strošek njih menjave pa ni tko mali. Križi in podobne zadeve je potrebno dobro pregledat in jih malo sprobat na kakem manjšem terenu...
Poraba se v normalni vožnji giblje od 9-10 litrov na sto. (se da tudi manj ampak men pač ne uspe). Vzdrževanje je pač terencu primerno redni servisi so za odtenek dražji ker gre v motor pač več olja.... in ker imaš pač še menjalnik, ki rabi svoje olje,reduktor in pa dva diferincijala....... ampak gromozanske razlike spet ni.

Glede vožnje in udobnosti je pač tko..... ni to oseben avto. Vožnja po navadni malo bolj zdelani asfaltni cesti je kr malo utrujajoče, saj avto glede na to da ima toge preme, malo poskakuje po cesti in te celega spremeče po sedežu..... ampak se hitr navadiš :D Vožnja po AC je kot da bi se peljal z ladjo...... po terenu pa tako podvozje pokaže svoje zobe saj so kole vedno pravokotno na teren ( v kolikor teren pač to dopušča) . Včasih hoče med normalno vožnjo zadek malo zaplesat levo desno, kar je posledica vpetja. Zadnja prema je namreč vpeta samo na dveh listnatih vzmeteh...(brez kakršnega koli vodila ali roke ali stabilizatorja) kar pa ima za posledico da, ker se pač fedre malo podajajo pač kabina malo zapleše ampak men da to prav užitek pri vožnji.
Za info o vzdrževanju pa:
Prednje zavore (komplet ) 120 evrov
zadnje pakne 95 evrov
termostat motorja 31 evrov
sklopka 300 evrov
v motor gre 7.5 litra olja....
mikro jermen 25 evrov....
križi 25 evrov...
amortizerji ( monroe) 125 evrov komad
Komplet puš za zadnje fedre 250 evrov....
panhardov drog spredaj 60 evrov..
To so informativne cene katere sem jaz dobil v različnih trgovinah ko pač malo sprašujem o cenah, če bi slučajno kaj rabil. V več kot pol leta sem do zdaj nardil 15.000km nardil sem redni servis to pa je bilo tudi vse. Vžge normalno tudi pri minus 12 pa čeprav ima motor 330.000 prevoženih... Po mojih izkušnjah do sedaj ti motorji gredo vsaj do 400-500 tisoč brez problema....seveda ob rednem vzdrževanju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Re: Kateri terenec/suv ? jeep, mitsubishi, hyndai ... isuzu?

Napisal/-a uros_p So feb 02, 2008 1:34 pm

nebivedu je napisal/-a:... zelo lahko se ga registrira kot tovorno vozilo...


Offtopic: Katere pogoje mora vozilo izpolnjevati, da se ga lahko registrira kot tovorno vozilo?
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 4 gostov