L Kappa je napisal/-a:Preveri kako tesnijo motor, menjalnik in volanska letev. Elektronska regulacija zadnjega vzmetenja zelo verjetno dela OK, le amortizerji so lahko že iztrošeni. Preveri jih z nihanjem, kot navadne. Preveri zglobe na sprednji torziji (nova je 300€) in zračnost volanske letve - obnova min 200€ (ne končnikov - letve). Preveri tudi tesnost izpuha, predvsem je kritičen izpušni kolektor (240€), ki ga je zelo težko zavariti. Preveri signalke na armaturi, če ob kontaktu zasvetijo in nato ugasnejo (Code, Airbagi, Check), med vožnjo pritisni na Check, če bo kaj prijavil. Preveri vsa vrata, če se zaklepajo-odklepajo (daljinsko centralno zelo rado odpove, predvsem daljinsko), ob odprtju vrat mora posvetiti lučka na vratih spodaj in spredaj pod armaturo, zadaj pa na vratih spodaj in na stebričku (stikala za lučke in kontrolo zaprtih vrat so integrirana v ključavnici, enako motorček centralnega zaklepanja, kos cca 100€), vpetje sedežev in zračnost naslonjal. Predvsem pa preveri delovanje pretočnega termostata in delovanje obeh stopenj ventilatorja na hladilniku, tek in odzivnost motorja in zavore. Jaz bi reskiral 100€ in šel na AMZS na kompleten test. Če je vse OK, itak ni panike, če ni, je 100€ zanemarljiva vrednost, ki jo izgubiš. Pa tudi če prodaja kolega ali žlahtnik pazi - tega avta se ne da prodati zlahka, tako, da ni nič čudnega, če stoji že par let. Pločevina, če ni poškodovana ne rjavi, preveri pa sprednja vrata in sicer notranjo stran okvirja vrat, spredaj pri vetrobranskem steklu nad zgornjim tečajem vrat. Tam zaščitna guma sname barvo in tam rado rjavi na punktiranih točkah (kjer je pločevina vrat točkovno varjena) in na obrobah blatnikov (tisti rob, cca 1 cm, ki je zavit navznoter) ob spoju z odbijačem, kjer kamenčki stolčejo barvo, če ni zaščitne plastike. Preveri tudi ali svetijo vse žarnice na zadnih vratih (prtljažnih) ker na prehodu s karoserije na vrata rado prekine kakšno žico (popravilo ni predrago). Preveri še, če se spuščajo/dvigajo stekla v vratih in če karoserija tesni (vlaga pod tepihi). Ventilator kabine lahko da samo en zvok - piš vetra. Vsak drugi zvok pomeni, da se poslavlja - popravilo je drago. Preveri še, če deluje loputa za notranjo cirkulacijo zraka in ostale lopute za usmerjanje zraka v kabini (imajo pvc prenose, ki radi počijo - motorček se sliši, loputa pa ne giba) in tipalo za temperaturo v kabini (je na desni ob volanu, izvleči rešetko in preveri, če se notri vrti ventilatorček - če se ne, klima ne dela pravilno)
Vsekakor pa imej ob ogledu v glavi številke, ki sem jih navedel v prvem postu.
Toliko na 'kratko' ...
LP
najlepša hvala za tako izčrpno novodilo
seveda sporočim če sem avto kupil
lp,