Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius To feb 19, 2008 8:38 am

Alfa benciner bo in ostalo temperamentno vozilo kar je z dizlom izgubilo svoj čar in zvok. Prede kot mucek? :P :P ma ne ga svirat.
:lol:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To feb 19, 2008 9:30 am

De_Tomaso;
"V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira."

Za Slovenijo je predvidena 1 (ena) 8C.
Za Spyderja pa še nimajo podatkov, če sploh katera.
Edini problem je ta, da vozil ne bo dovolj glede na povpraševanje.
Ne samo v Sloveniji, ampak tudi v drugih dražavah.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec To feb 19, 2008 5:16 pm

S tem ne mislim propagirat znamke, temveč samo 1.9 JTD motor in to sem našel samo z najmanj konji, pa ni važno, važno je da vidijo tisti-VIDI, ki je do včeraj vozil Zaporožca, danes pa je 1.9 JTD klinčev motor in smrduh.

Fiat Stilo 1.9 JTD (80 km) Active Zadnje čase je Fiat Avto hvaležna tema debat o prihodnost italijanske tovarne. Stilo je zanimiv konj, toda premalo vleče, da bi veliki hitri omogočal pozitiven rezultat.
Prodaja Stiloja namreč ni takšna, kot so pri Fiatu načrtovali. Ampak po dveh tednih v petvratnem Stiloju z dizlom z 80 konjskimi močmi pod motornim pokrovom razlogi za to niso nič jasnejši kot ugibanje. Stilo je namreč daleč od tega, da bi mu lahko rekli podpovprečen ali celo slab avto.

Že motor je sodoben, 1,9-litrski turbodizel s tehnologijo skupnega voda in z oznako JTD, ki smo ga hvalili tudi v močnejši izvedbi (110 konjskih moči) in v drugih avtomobilih istega koncerna. 80 konjskih moči ni športno trgajočih, in ker Stilo tehta 1380 kilogramov, tudi zmogljivosti niso takšne. So pa povsem zadostne, da z njim v mestu ne boste povzročali gneče ob speljevanju pred semaforji, prehitevati se da brez potnih dlani, dolge avtocestne poti pa zmore z več kot zadovoljivimi potovalnimi hitrostmi.



Deklarirana končna hitrost je sicer »le« 170 kilometrov na uro, a s kakim desetakom manj na merilniku hitrosti lahko prepotujete pol Evrope, ne da bi se Stilo pritoževal ali da bi vas od tiščanja na stopalko za plin prijel krč v meča. In če boste le malo zmernejši, se lahko poraba na taki poti spusti krepko pod 7 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Motor si torej mirno zasluži oznako dobro.

Kako stopničko nižje, recimo v povprečnem razredu, je notranjost. Prostora je sicer dovolj, a se sedi (spredaj) previsoko, plastika pa bi bila lahko prijaznejša očem in otipu. Je pa dovolj dobra, da ne škripa in ne daje občutka, kot da bo kak kos prejkone odpadel.

Podvozje je, ker je petvratni Stilo bolj družinsko usmerjen, nastavljeno na udobje, a je lega na cesti zanesljiva, zavore si ne zaslužijo žal besede, le volan je preveč servoojačen. Ročica menjalnika je dokaj dolga in čeprav so njeni gibi natančni in hitri, bi bili lahko manj gumijasti.

Oprema si zasluži oznako zmerno: za varnost je poskrbljeno z dvema varnostnima blazinama, ABS-om s sistemoma EBD in BAS in s sistemom prosti zdrsu pogonskih koles ASR. Osrednja ključavnica nima daljinskega upravljanja, za klimatsko napravo je treba doplačati dobrih dvesto tisočakov, potovalni računalnik sodi v serijsko opremo, ravno tako meglenke.

In cena: več kot tri milijone tolarjev. Morda tiči razlog za slabšo prodajo prav v ceni ali pa je krivec recimo s sodobnimi trendi ne ravno usklajena oblika? Če vam je slednja všeč in vas prva ne moti, se lahko za Stiloja odločite s povsem mirno vestjo. Kupili boste dober avtomobil, ki sicer po ničemer resnično ne izstopa, a tudi na nobenem področju ne razočara.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To feb 19, 2008 7:27 pm

Nasty je napisal/-a:De_Tomaso;
"V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira."

Za Slovenijo je predvidena 1 (ena) 8C.
Za Spyderja pa še nimajo podatkov, če sploh katera.
Edini problem je ta, da vozil ne bo dovolj glede na povpraševanje.
Ne samo v Sloveniji, ampak tudi v drugih dražavah.


1 pride preko Avto Triglava.

Baje pa pridejo še dve preko tujine. No bomo vsekakor videli kako bo.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Če feb 21, 2008 6:22 pm

Fural sem par dizlov, med drugim tudi Alfo 156 1.9 mJet, Stilo JTD, Audi A4 1.9, Laguna 1.9... nobeden me ni prepričal. Brez pripomb glede moči ali pospeškov, sploh pri Alfi (najmočnejši motor), ampak kaj ko ni nobenega veselja v "dirkanju" s takim avtom. Ni zvoka, takoj si v rdečem območju, ni športnega občutka (le-ta ima vezo še z marsičim drugim kot samo s hitrostjo - vsaj za moje pojme).

Ista štorija na drugi strani: nenehno moraš pazit da ti obrati ne padejo prenizko ker avto zaspi, še malo nižje pa se začne vse trest in tolk da ne crkne. To se mi pri mojem bencincu ne zgodi nikoli (pri istih obratih!). Pa kaj če ne "butne" pri 2000 rpm? Men je to prav hecen občutek, ko najprej ni nič, potem nenadoma skoči, nakar ga v naslednjem trenutku že zmanjka in je treba prestavit v višjo. Nihče me ne bo prepričal da je z dizlom manj prestavljanja kot z bencinarjem. Z mojim lažje vozim počasi v visoki brzini (kruzam), lepše vozim hitro, lepše vozim normalno...


No, očitna prednost dizla je vožnja oz. predvsem prehitevanje v hrib, ampak glede na to da ne živim ravno na vršiču, mi to ni bistveno. Pa fajn je, da ima dosti novih dizlov šesto brzino, ki je super za avtocesto. Ne vem zakaj pri bencinarjih tako škrtarijo s šesto.

Če bi delal več kot kakih 30k km letno, bi si verjetno omislil dizla zaradi nižje porabe, in to obvezno s 6. brzino. Čeprav je pri rabljenih Alfah žalostno, da so skoraj vse dizlce, tk da očitno ne bom imel izbire... :/
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Če feb 21, 2008 10:09 pm

res te nobeden od teh dieselov ni mogel prepričati, ker ti imaš čudežnega bencinarja, da lahko voziž z višjo prestavo v manjših obratih, maš pač Magic car. Ja kje pa ti dirkaš, na Grobniku? Neumnosti, kje pa v Slo. lahko dirkaš? :twisted:
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Pe feb 22, 2008 12:13 am

Dirkanje sem dal nalašč v navednice, hotel pa sem povedati, da nisem našel veselja v tem, ko sem malo bolj pritisnil dizla. Pač mi je dosti bolj zabaven bencinar, kljub temu da ne "butne". Zakaj, sem razložil v prejšnjem postu.

Glede nižje prestave: jaz lahko peljem po mestu tudi v peti pri 50 kmh, z dizlom to ni šlo, ker je imel že prenizke obrate, in je blo treba šaltat v nižjo. Nasploh sem moral z njim šaltati vsaj toliko oz. še večkrat kot z bencinarjem, tako da res ne razumem folka, ki pravi da z dizlom ni treba toliko šaltat. Mogoče res včasih ne pri prehitevanju, če si ravno v območju ko turbina začne grabiti, zato pa drugod toliko več. Take so moje izkušnje.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 22, 2008 12:38 am

omenjeno je bilo že nekajkrat, da ne poveličujem ne enega, ne drugega modela avto(mislim na zvrst motorjev). Imel sem 20 avtomobilov in od tega trenuno 2 diesela in kaj večkrat prestaviti je ???, kot vemo, pa imajo dies. večji navor, temu tudi mislim, da laže voziš z višjo prestavo manjša hitrost, kot benz, tako vsaj mislim. Vema pa, da več konjev oz. visoko tur. mašine rabijo in imajo drugačne specifikacije, kot nizko tur. mašine. moje mnenje, laže z dies. vozim v manjši prestavi, kot sem z benz. pa sem imel od 145-200HP.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Pe feb 22, 2008 9:00 am

tha_man je napisal/-a:Dirkanje sem dal nalašč v navednice, hotel pa sem povedati, da nisem našel veselja v tem, ko sem malo bolj pritisnil dizla. Pač mi je dosti bolj zabaven bencinar, kljub temu da ne "butne". Zakaj, sem razložil v prejšnjem postu.

Glede nižje prestave: jaz lahko peljem po mestu tudi v peti pri 50 kmh, z dizlom to ni šlo, ker je imel že prenizke obrate, in je blo treba šaltat v nižjo. Nasploh sem moral z njim šaltati vsaj toliko oz. še večkrat kot z bencinarjem, tako da res ne razumem folka, ki pravi da z dizlom ni treba toliko šaltat. Mogoče res včasih ne pri prehitevanju, če si ravno v območju ko turbina začne grabiti, zato pa drugod toliko več. Take so moje izkušnje.


Zanima me tvoj komentar na to vožnjo – glede na tvoje pojmovanje prestavljanja pri dizlu (kratko, jedrnato, brez prepira)

http://www.youtube.com/watch?v=_Dm2s9VWcCs

Pot dobro poznam in tu bi na večini odsekov čisto povprečen SLO dizel odpeljal v 5-prestavi – nikjer ne vidim odseka, kjer bi ga kot ti praviš »zmanjkalo« in bi moral predstavljat, oz sploh prestavljat. Skozi naselja oz kjer se ne da hitreje prestaviš ustrezno nižje (običajno do 3. prestave) – potem pa 4., 5., pa gas

Pika na I je – to imenovat »športna vožnja« - najprej uprizorijo nekaj »debelih« prekrškov, da se pokaže zmogljivost (z drugo besedo ogrožajo lastno zdravje oz življenje ter ostalih udeležencev) – potem pa mu na ravnini mrtvo hladno »pobegne« en čisto navaden (nisem se poglabljal v branje oznak na prtljažniku) GOLF (8:20)

Od »športne vožnje« je tu edino zvok komur je pač všeč … ostalih prednosti osebno ne vidim. Sem pa mnenja, da če že kupuješ avto-bencinar, ki bo imel »športne zmogljivosti« (beri:praktično pripadajoče prednosti pred dizlom) ti en tak GOLF ne sme pobegnit. Mogoče sem malo preveč "po vtisom" starih ALF in »lastništva« prehitevalnega pasu – ampak če ti ga bencinar ne more zagotovit je boljša izbira dizel - glede na izkušnje, je že razred CLIO dizel - cca 70 kw oz razred GOLF cca 100 kw za SLO potovalna povprečja oz SLO tempo vožnje čisto dovolj. Če hočeš dober "kontra" bencinar potem potrebuješ po mojem okusu vsaj A.R. 156 2,5 l bencin (in primerljivo zmogjivo konkurenco) - kar je manj nima smisla.

LP
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe feb 22, 2008 10:26 am

To niso samo debilni prekrški, ampak vožnja popolnega idiota, ki ogroža druge, za take ni važno, če se zaletijo. ampak z glavo v zid. Če slučajno pride do karambola, se bo izgovarjal nisem mislil, nisem te videl in temu podobno. Ja lepo je očasno prtisnat, ampak na mestu, kjer si sam izven naselja, pa četudi prehitavš kot je na posnetku, ne pa na nepreglednem in v naselju. Absurd vsega pa je, da ponavadi posledice trpijo tisti, ki se drže določenega reda na cesti, pa se ni 100% treba držat vsega, kar piše na tabli.
No sedaj pa ta prodaja avto in napiše dobro vzdrževan, redni servis, vožen samo po asfaltni cesti, vreden ogleda itd. Avto pa je zdrkan do amena!
P.S. takšnim bi vzel izpit in bi jim dovolil delati šele ponovno po 80 letu.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Pe feb 22, 2008 8:18 pm

Tale vožnja, predvsem imam v mislih tisto proti koncu, ko se preganjata z golfom, je idiotizem. No, kolk je videt, mislim da bi to pot tud bencinar lahko prevozil v peti prestavi, z izjemo kakih križišč. Ampak ceste ne poznam, tako da težko trdim karkoli.

Drugače pa kratko in jedrnato, moje mnenje: če motor ni dovolj močan da bi s tem ponujal užitke, naj ima vsaj kul zvok. Povprečni dizli nimajo ne enega ne drugega.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe feb 22, 2008 9:05 pm

tha_man je napisal/-a:Drugače pa kratko in jedrnato, moje mnenje: če motor ni dovolj močan da bi s tem ponujal užitke, naj ima vsaj kul zvok. Povprečni dizli nimajo ne enega ne drugega.

OK do zdej se strinjam s tabo, ampak tule pa si mimo vsekal. Kolk konjev dejansko rabite za "dirkat". Js jih mam 90 v 1200kg težkem avtu čisto zadosti. Ker če si tak nor da se pelješ na polno po nezaprti cesti(četudi jo poznaš na pamet in ni nikjer nobenga avta) se bom rajši vzdržal komentarja. Na polno se pelje samo po zaprti cesti, na običajni pa moreš met še vedno neki rezerve pri sebi, in pri avtu. Zato men ni jasno, zakaj hudiča se rabi nevemkolko konjev da se pelješ hitro oz zelo dinamično!?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
kovach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr dec 21, 2005 8:53 pm
Kraj: Preserje

Napisal/-a kovach Pe feb 22, 2008 9:06 pm

Nasty je napisal/-a:De_Tomaso;
"V Slovenijo pridejo 3 8Cjke in trenutno se zbirajo naročila za spiderja, torej se brez problema vpišeš v knjigo kupcev, če le imaš denar. Ni državljanstvo nobena ovira."

Za Slovenijo je predvidena 1 (ena) 8C.
Za Spyderja pa še nimajo podatkov, če sploh katera.
Edini problem je ta, da vozil ne bo dovolj glede na povpraševanje.
Ne samo v Sloveniji, ampak tudi v drugih dražavah.


u avtofotomarketu ni nč pisal da bi kkšna pršla u slovenijo, nej bi jo en hrvat kupu...
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Pe feb 22, 2008 10:03 pm

Drocky je napisal/-a:Ker če si tak nor da se pelješ na polno po nezaprti cesti(četudi jo poznaš na pamet in ni nikjer nobenga avta) se bom rajši vzdržal komentarja. Na polno se pelje samo po zaprti cesti, na običajni pa moreš met še vedno neki rezerve pri sebi, in pri avtu. Zato men ni jasno, zakaj hudiča se rabi nevemkolko konjev da se pelješ hitro oz zelo dinamično!?


Ne ne, še vedno me ne razumete :) Sploh ne govorim o visokih hitrostih. Govorim o tem, da pritisneš gas, in avto poleti. Takoj. Brez oklevanja. In vleče in vleče. Če pri tem še lepo zarjove, toliko bolje. Tudi če bi bila maksimalna hitrost omejena na 120, bi bilo to po lokalnih cestah preko glave, toliko pa je šel že fičko (z malo vztrajnosti in doline hehe).

Torej: divjaš lahko brez problema tudi z 90 konji, ampak to še ne pomeni da ti tak motor ponuja ne vem kake užitke. No, vsaj meni jih ne. Niti dizel niti bencinar. Lahko pa ti ponudi vsaj kul zvok, tako da ga je veselje pritisnit. Če seveda ni dizel.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov