AgitatoR je napisal/-a:Drugače pa sam sebi pljuvaš v skledo.
Če kupiš nov avto za postavljen znesek, ga pet let voziš in ga prodaš za ceno kakršna bač že bo - nekje polovica novega, raje manj.
Če kupiš rabljen avto za dani znesek, ga pet let voziš, je po petih letih star blizu 10 let in ga boš prodal ravno tako za pol cene ali manj.
Edina razlika je v tem, da bi bil nov avto razred nižji.
Pa ti ne solim pameti, zgolj preprosta matematika, odločitev je tko tvoja.
Mogoče sem malo nerodno zapisal do 13.000 EUR in se zato predpostavlja da mora bit avto okrog 13.000 EUR ampak kakorkoli. Če pustimo ob strani servise ki so tako pri novem avtomobilu (načeloma dragi ker morajo bit na uradnem servisu) kot pri starem (načeloma nekoliko cenejši ker ti ni treba servisirat na uradnem servisu) in izhajamo samo iz fiksnih zneskov.
Trenutno imam za avto namenjenih recimo 15.000 EUR torej lahko naredim naslednje:
1. - Kupim nov avto ranga Astra Classic za npr. 13.500 EUR čez 4-5 let vreden 6.500 EUR - na njem sem zgubil 7.000 EUR + od prvotnih 15.000 EUR mi ostane 1.500 EUR torej če ne dam nič več zraven imam iz teh dveh osnov čez 5 let 8.000 EUR za drug avto.
2 - Kupim rabljen avto 2004 letnik višji rang za 10.000 EUR ga vozim 4-5 let in ga prodam za 5.000 EUR. - na njem sem zgubil 5.000 EUR + od prvotnih 15.000 EUR ostane 5.000 EUR (ki jih lahko v času 5 let dodatno oplemenitiš) torej imam čez 5 let za drug avto pripravljenih cca. 10-11.000 EUR.
Če od tega vzamemo še 1.000 EUR za dodatne posege na starem avtomobilu še vedno ostane 2.000 EUR razlike v prid staremu avtomobilu ki je povrh vsega razred boljši, bolj udoben, bolj varen itd. Tako da trenutno se mi zdi rabljen avto dosti boljša računica. Seveda je treba pazit kaj se rabljenega kupi ker imaš dosti plevela, se pa najdejo med tem plevelom tudi biseri.
