Napisal/-a Kael Po apr 14, 2008 10:04 am
Nikakor pretirano ne glej pretirano deklariranih porab, ker je tisto bolj tako, kako bi človek temu rekel, precej optimistično napisana poraba avtomobila v primeru da furaš kot po jajcih, v realnosti pa hitro npr. močnejši motor pije manj kot manj zmogljiv. Primer: po tehničnih podatkih naj bi 1.9 TDI s 105 KM pil pol litra manj kot 2.0 TDI s 140KM. Realnost: za mesto drži razlika, za relacijske vožnje do 100 km je poraba praktično identična, pri 130 na uro pije 2.0 (6 prestav) debel liter manj... Dokler bo 100 konjski TDI-ja fural nežno, k po jajcih in ne bo samo mesto poraba 5L ni problem. Če boš pa tišal k blesav (gas, bremza) pa je poraba brez težav 8- 11 L. Predvsem pa pri nakupu avtomobila upoštevaj tvoj način uporabe avtomobila in tudi to kje se voziš.
Osebno bi kupil A4 s 100 konjskim motorjem samo če od avta zahteval to, da se premika, prehiteval praktično nebi ter bi bila moja vožnja večinoma relacijska (do 100 na uro) in mestna, ter bi se predvsem vozil sam. Če pa potuješ po avtocestah, pa hočeš vozit tam 130, 140 ne je 100 KM premalo, prvič so pospeški totalno v pizdi, drugič je poraba višja od močnejšega motorja s 6 prestavam, tretjič ropotanje je pri 130 (motor se vrti okoli 3000 rpm) precej moteče, če se voziš nekaj ur s tako hitrostjo... Za lagodna potovanja je VW-jeve dizle treba met tam do 2400 rpm, da so znosni za poslušat nekaj ur (pusti zdaj povsem zadnjo verzijo motorjev, ki so prešli na skupni vod).
Update: vidim, da ste nekateri tukaj prilepili tudi TDIje z 2.5 TDI motorjem. A ni bil TDI, vsaj v A6 audijih strašansko problematičen?