Andraz3d je napisal/-a:ce so km pravi, potem je motor zadnja rec, ki bo problematicna.
bodi nujno pozorn:
- na celotno podvozje, ki je kompleksno ko hudic in se ga mehaniki bojijo. Sploh elektricni del jim je zgleda baw baw
- menjalnik, ce je olje blo menjano, etc...
ostalo, kot kaze, so samo malenkosti, ki ti lahko pac mal zagrenijo zivljenje.
čare je napisal/-a:Črn dim pri JTD-ju lahko povzročata v bistvu samo 2 stvari.EGR ali počena katera od turbo cevi oz. intercooler.Cev zamenjaš ali uštukaš ali narediš karkoli da pač ne pušča,EGR pa lahko spucaš,pri 150 konjski popolnoma blindiraš,pri 175 delno blindiraš,pri obeh pa ga lahko tudi softwarsko izklopiš oz. še bolje čipaš in izklopiš.
čare je napisal/-a:Ma dize pri JTD-ju ne ščijejo.
čare je napisal/-a:Kot pa da je pri 156 podvozje tak bav bav.Zamenjaš tiste 4 roke in če ne voziš kot nek bik boš mel mir en cajt.Res pa je da moraš kupit kvalitetne roke... Kaj pa 166? Ti ni zanimiva?
kristijan123 je napisal/-a:čare je napisal/-a:Kot pa da je pri 156 podvozje tak bav bav.Zamenjaš tiste 4 roke in če ne voziš kot nek bik boš mel mir en cajt.Res pa je da moraš kupit kvalitetne roke... Kaj pa 166? Ti ni zanimiva?
166 mi je ena najlepših alf ampak je malo dobrih na avto netu ena je za 3.500 ki me mika
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov