
alesfalca je napisal/-a:Lepo pozdravljeni. Prosil bi za nasvete... Rabim avto zaradi nove službe v tujini. Na teden bom naredil okrog 800 km na avtocesti in vsak dan v službo še okrog 6 km. Cena ni tako pomembna zaenkrat, ker se bom pol odločal, najprej me zanima kaj bi bilo primerno. Sam se zanimam za dizla, pač zaradi manjše porabe. Me pa nekaj zanima.. Je res, da je dizla škoda za kratke razdalje? Recimo v mojem primeru, se bom jaz vozil vsak dan nekje 3 km v službo in 3 domov in potem konec tedna daljša relacija v Slovenijo? To sem pač slišal, sam sem mel prej bencinarja in nevem kako je z dizlom? Je kaj na kar moreš pazit pri dizlu ali kar je fajn vedet? Da malo omejim izbiro naj povem okvirno kaj bi mel... Motor okrog 2.0, do 180 konjev, obliko še nevem (limuzina ali coupe, samo bolje limuzina če koga peljem). Poraba čim manj. Drugače more met tempomat, lahko tudi navigacijo, ni pa nujno, ker jo itak imam. Pa ne rabim novega avta, kupujem rabljenega. So kilometri pomembni pri nakupu? Če niso prevrteni in je avto redno servisiran?
esem je napisal/-a:Se strinjam.
Moraš pa upoštevat tudi kraj bivanja v tujini. Nekateri centri mest so zaprti za dizle. In tega bo vedno več...
alesfalca je napisal/-a:Dobro, vsak ma svoj okus.... Kilometre pa itak lahko preveriš na vsakem servisu. Itak ne mislim kupovat avta, brez da bi ga dal pregledat na servisu.
alesfalca je napisal/-a:Hvala za zdajšnje odgovore. Ivan36 hvala za linke. Med tistimi mi je najbolj všeč prva laguna, vendar je karavan, kupujem pa limuzino ali kupeja. Pa malenkost je čez moj proračun
. Nekje 12000 je meja. Bolje pa manj, če najdem kaj dobrega.. Kaj pa kak bmw 5? 2007 letnik ali 2006? Ta avto mi je všeč... Res da imajo skoraj vsi okrog 200 tisoč in več prevoženih km, samo večinoma so taki avti voženi po avtocesti... Pa če je ohranjen im redno vzdrževan nebi smelo biti problemov ali? Ali naj raje malo več in kaj novejšega?
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10406956&show=1&avto=BMW%20serija%205:%20520d
Čeprav je bilo to že stokrat povedano - še 1X samo zate.
Dobri primerki stanejo enako v Nemčiji in pri nas. S takimi torej dilerji ne morejo nič zaslužit, bi bili celo na zgubi (stroški, transport ipd). A v Nemčiji imajo tudi "slabe" primerke, ki niso nujno slabi, so pa bistveno cenejši zaradi ogromnega števila km (v Nemčiji, It, F delajo trg. potniki tudi čez 1000 km/dan). In (samo!!) take naši dilerji pokupijo, jih malo spucajo/osvežijo/popravijo, predvsem pa jim bogato prevrtijo km ter jih nato prodajajo za ceno odlično ohranjenih z malo km. Nekateri tudi pisno garantirajo km - bi se ti z njimi bodel več let po sodiščih (kjer morda uspeš edino, če takoj po nakupu sodni izvedenec preveri km)? Razliko med audijem s 130-150 k km in audijem s 400-500 k km pobašejo v žep, prav tako si žepe bašejo mehaniki - in to oboje gre iz tvojega žepa.
Tvoj ima nekje 150000 km, kar ustreza tem prevrtenim avtom iz tujine (velika večina ima okoli 130) - zato domnevam(o), da je tvoj tudi iz tujine. Če res misliš, da ima 8 let star dizel iz tujine manj kot 20000 km/leto (toliko jih kdo naredi v enem mesecu), se ojunači, verjemi in se pusti nategnit.
Upam, da je jasno, da se o stroških ne da govorit - verjetno pa ne bodo majhni. Morda na samem začetku ja (+ velik servis, vztrajnik, dize?), a je veliko vprašanje za kasneje.
Ali pa se potrudi najti našega s 100% preverjeno zgodovino - kar se kdaj tudi prodaja.
Žal tako je...
ModraW je napisal/-a:Nemc ki dela veliko kilometrov ga v dveh, treh letih proda. Razen olja po navadi ne menjajo nič, ko pa dobiš avto z 180.000 moraš pa menjati disk ploščice, kak ležaj, vse tekočine( zavorna, v menjalniku...)filtre, jermen, teleskope, fedre...
Drage znamke so pa tudi drage za vzdrževanje zato so stare tako poceni. 1000€ je takoj stroška.
Najraje uvožajo ruknjene ali z veliko km, ker zbiti kilometre in oprati ga je relativno poceni in hiter dobiček. Niso vsi prepodajalci takšni jih je pa kar nekaj na ta način obogatelo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov