Med 1.2 tce in 1.5 dci v razredu Megana ni nikol 1,5 litra razlike v porabi pri vožnji po omejitvah, nikol.
Uroš11 izvoli:
Izračun na dobo 5 let
1.
nakupna cena:
g7 Comfortline 1.2 tsi ročni 6 stopenjski-> 18.870€+ 120€ priprava+ 1000€ dodatne opreme=19.970€-10%popusta=17.973€
g7 Comfortline 1.6 tdi ročni 5 stopenjski-> 20.925€+ 120€ priprava+ 1000€ dodatne opreme= 22.045-10%popusta=19.841€
<>1.863€2. cestni sklad:
g7 1.2 tsi 62€
g7 1.6 tdi 96€
<>34€x5=170€3.
kasko zavarovanjeg7 1.2 tsi
g7 1.6 tdi višja nabavna vrednost dizla, višja premija
<>cca. 80€x5=400€ (mogoče je še več razlike v premiji)
4.
št. prevoženihšt. delovnih dni cca. 252- 20dni dopusta= 232dni
60kmx2=120km x 232= 27.840km+ dopust+ popoldanski nakupi- bolniška...= cca 33.000km/letno
5.
izguba tržne vrednosti je procentualno enaka. Glede na kilometrino 165.000km in leta cca. -50%.
g7 1.2 tsi MPC 19.970€-50%= 9.980€ (vrednost po 5 letih) izguba na vrednosti-> 17.973€-9.980€= 7.993€
g7 1.6 tdi MPC 22.045€-50%=11.022€(vrednost po 5 letih izguba na vrednosti-> 19.841€-11.022€= 8.819€
<>826€6. V izračunu pavšalno rečemo da so stroški rednih servisov pri obeh motorjih približno enak... tudi pnevmatike, vinjete, platišča,...
Garancija pokrije možna popravila na motorju.
7. Zloglasna
poraba; referenca
spritmonitor.de+ osebne izkušnje
g7 1.2 tsi relacije AC 130 km/h 5.9 litrov
g7 1.6 tdi relacije AC 130 km/h 5.1 litra mimogrede to je kar 14% razlike, bencin naj pocenijo

8dcl na 100km
cena 95 okt 1,20€
cena dizla 1,08€
---------------------------------
1.2 tsi 33.000km 7.08€/100km-> 2.574€/leto... 5 let= 12.870€
1.6 tdi 33.000km 5.52€/100km->1.822€/leto.... 5 let=9.110€
<> -3760€1.863€(nakupna vrednost)+170€(cestni sklad)+826€(izguba tržne vrednosti)+400(zavarovanje)-3760€(poraba)=
<>-500€Kupec dizla bo v primeru vožnje 120km/dnevno v 5 letih prihranil cca 500€ . Če so manjši dnevni kilometri(do cca 40km v eno smer), regionalne ceste, malo mestne vožnje... se dizel pri motorjih do 150 konjev definitivno ne splača. V izračunanem primeru se nakup dizla izplača. Mislim da po regionalnih cestah bi bila razlika med dizel bencin še manjša, v mestu jo praktično ni. Moj 1.6 TDI je imel mestne vožnje porabe 7.4, na relacijah je padla na 5.2.
Če bi cena bencina bila na isti ravni kot dizla, bi pa dizlom tanka predla. Dizli(trenutno) pokurijo od 10-15% manj goriva, poleg tega je dizelsko gorivo cenejše za 10%. Nakupna cena novega vozila in izguba tržne vrednosti
igra večjo vlogo kot si kupci mislijo, ko vztrajno računajo samo porabo. Pri rabljenih so pa lahko ogromen strošek servisi in popravila(tu 20, tam 60, tam 200€ pa se na let lahko takoj nabere 500€), če kaj večjega crkne je pa 500€ drobiž.
Sicer nisem preučeval ponudbe VW, ampak se mi zdi tista akcija z servisi vključenimi v ceno vozila kar ugodna, ker to je spet dodaten strošek. Če pa hočeš obržat garancijo morš pa itak tam servisirat , cirka 150€ x 5 let= je spet cca. 750€ dodatnega stroška.