Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Polo78 Po okt 10, 2016 12:16 pm

V širši familiji se kupuje oz. zanima za omenjeno vozilo. Zanimale bi nas izkušnje iz prve roke, če je kdo tu gor, ki si ta model lasti (plusi, minusi, morebitne okvare,...).

In pa izkušnje z 2.0 TDI motorjem (150 km), predvsem kar se tiče vzdržljivosti? Kolikor sicer sam spremljam avtomobilizem, naj bi bili ti motorji neproblematični pa vendar bi me zanimale kake konkretne izkušnje glede tega motorja? Lahko tudi iz katerega drugega avta glede na to, da se jih vgrajuje tudi v ostale VW-je, Škode, Audije in Seate.

Hvala.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a pskoda Po okt 10, 2016 1:01 pm

Kateri letnik pa gledate?
Lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a tristan01 To okt 11, 2016 7:45 am

Sam sem vozil par 10.000km aktualnega Passata s 150KM motorjem in me je pošteno razočaral. Dokler motor deluje kot mora je sicer soliden primerek, še vedno pa tipičen VW. Povsem iz prostega teka se pojavi malo turbo luknje v naslednjem trenutku pa motor potegne. Glede na ostalo konkurenco je to precej neprijetna lastnost. Še huje pa je muhavost motorja, ki v prostem teku deluje med 800 in 1200 vrtljaji, kakor se mu zazdi.

Ko sem se z napako oglasil na pooblaščenem servisu so mi pojasnili, da z motorjem ni nič narobe, saj ne sveti nobena opozorilna lučka na armaturki.
Prav tako baje nimajo možnosti nastavljanja prostega teka na servisu... Skratka s težavo sem bil prepuščen samemu sebi... Kako je speljevati s tako visokimi vrtljaji v zimskih voznih razmerah pa mislim da je tudi vsakemu jasno.

Kasneje so me poklicali na servis zaradi nadgradnje motornega računalnika, ki je napako deloma odpravil, ne pa povsem rešil. Obenem so naredili nadgradnjo še infotainmenta in navigacije. Sicer je že pred tem deloval brez težav... Po nadgradnji pa je navigacija zamrznila v kritičnem trenutku - na poti v Podgorico. Tako sem z napačnim naslovom hotela v navigaciji in nedelujočim radiem prevozil vso pot... Še sreča da sem preko obvolanskih kontrol preklopil na USB in imel vsaj glasbo. VW pomoč tudi v tem primeru ni naredila nič, saj je bilo vozilo po njihovih merilih vozno.

Pod črto sem prišel do nenavadnega spoznanja: Doma je Golf VI s slovitim 1.2TSI, ki je čudo zanesljivosti v primerjavi s tem kar danes prodaja VW.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Polo78 To okt 11, 2016 9:28 am

Torej najprej, gleda se novo vozilo.

Hvala @tristanu za napisano. Sicer ne vem, koliko bi ta lastnost motorja motila dotičnega, ki avto kupuje, da je na začetku preden potegne, malenkost prisotna turbo luknja. Mene morda bi, ker sem navajen na izredno kultiviran motor iz Mazde, morda pa tudi ne (pač stvar, ki se jo navadiš). Nekaterim je pa ta sunek celo všeč, ker je bila to tipična lastnost 1.9 tdi motorjev iz njihove zlate ere.

Za to nihanje obratov pa nisem vedel, da se pojavlja tudi pri novejših 2.0 tdi motorjih, sem mislil, da je to prisotno bolj pri bencinarjih in pa predvsem, da je to stvar preteklosti - nekaj podobnega se je dogajalo pri mojem nekdanjem Polu (letnik 2001) z ravno tako famoznim 1.4 motorjem.

Zdaj ali je to osamljen primer ali pogosta muha, ne vem...? Zato, če ima še kdo take ali pa tudi drugačne izkušnje z 2.0 tdi motorjem, naj se le oglasi. In pa seveda glede izkušenj s samim Sportsvanom. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a pskoda To okt 11, 2016 2:20 pm

Jaz imam trenutno cca 50kkm z 2.0 tdijem (Leon) in motor dela bp. Niti 1x nisem imel nobenega problema niti z povišanimi vrtljaji ali katero koli drugo stvarjo. Res pa je, da nimam 110kw motorja, ampak 135kw samo sama zasnova je drugače popolnoma ista in tudi vizualno ne ločiš kateri je kater
Lp
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a legendarac To okt 11, 2016 6:14 pm

Passat 2.0 TDI 110 kw letnik 2015 in prvič slišim za te probleme. Trenutno prevoženih 53000km brez vsakega problema. Povišani obrati na 1000 obratov pa so ,samo kadar dela čiščenje DPF filtra. Imel pa sem v prejšnem Passatu 103 kw motor in je ta sedaj čisto druga pesem, občutno boljše potegne in ima manjšo porabo :-D.
 
wildbliw
Novinec
 
Prispevkov: 410
Pridružen: To feb 03, 2015 8:06 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a wildbliw To okt 11, 2016 7:15 pm

Naš 1,6 TDI v večini primerov ni podhranjen (čuti se pa, ko je avto čist poln, takrat ga zmanjkuje). Pa tudi poraba je pri živahnejši vožnji pri 1,6 TDI nekoliko višja, kot pri 2,0 TDI. Če bi ponovno kupovali bi po vsej verjetnosti vzeli 2,0 TDI.

Zelo obširno sem nekje napisal o tem avtu. Avto navdušuje s praktičnostjo, menim pa da mu malo duše fali, kar pa če se avto uporablja za praktični namen ni prav noben feler.

Če se komu da najti, kar sem napisal naj kar doda bližnjico.
 
blaze11
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne okt 24, 2010 8:23 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a blaze11 To okt 11, 2016 7:32 pm

2.0 tdi dela ko urca (trkam na les) že cca 60.000km. Kot je že legendarac napisal so povišani vrtljaji od čiščenja takrat ti tudi kaže da moraš prestavljat v višjih vrtljajih kot sicer. Je pa res da discover media malo muhasta in se včasih ne prikaže slika iz kamere. Ampak to je na vsake kvatre enkrat in zaradi tega je vtis še vedno zelo pozitiven.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a maniaxxx To okt 11, 2016 8:08 pm

Zanimivo kako nekatere ne motijo tako bedne stvari kot da ne dela prikaz kamere kot je treba pri avtomobilu za 30 k evrov...mene take " malenkosti" spravijo ob živce...mogoče pa samo nisem tako brezupno zagledan v VW?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
legendarac
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po mar 05, 2007 9:28 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a legendarac To okt 11, 2016 8:34 pm

blaze11 je napisal/-a: Je pa res da discover media malo muhasta in se včasih ne prikaže slika iz kamere. Ampak to je na vsake kvatre enkrat in zaradi tega je vtis še vedno zelo pozitiven.



Pri meni je bilo enako. So pa zamenjali sprednjo enoto Discover medie in od takrat dela kamera brez problemov. Zagnjavi dokler je še v garanciji da zamenjajo.

LP
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a tristan01 To okt 11, 2016 10:38 pm

Polo78 je napisal/-a:Torej najprej, gleda se novo vozilo.

Hvala @tristanu za napisano. Sicer ne vem, koliko bi ta lastnost motorja motila dotičnega, ki avto kupuje, da je na začetku preden potegne, malenkost prisotna turbo luknja. Mene morda bi, ker sem navajen na izredno kultiviran motor iz Mazde, morda pa tudi ne (pač stvar, ki se jo navadiš). Nekaterim je pa ta sunek celo všeč, ker je bila to tipična lastnost 1.9 tdi motorjev iz njihove zlate ere.


Glede na to, da sem na Passata presedlal z BMW-ja (f31) in da letno prevozim cca 60.000km sem morda malce bolj občutljiv na take stvari kot povprečen voznik.

Nihanje vrtljajev in visok prosti tek ni bila težava samo tega vozila. Sem imel priložnost voziti še drugega Passata z istim motorjem, le da je bil kupljen na Hrvaškem. Iste težave le v malce blažji obliki. In najhuje pri vsem skupaj je bilo to, da ni bilo vzorca kdaj se nihanje vrtljajev pojavi. Lahko je bil motor hladen, ali pa sem imel za sabo že 500km brez prestanka. Pri prvem semaforju je držal 800 vrtljajev, pri naslednjem pa 1200 v prostem teku. Pa ni bila kriva regeneracija, saj je avto redno bil na dolgih progah in so saje v izpuhu redno izgorele.

Glede na to, da sem vozil že v vseh mogočih razmerah me sunkovito naraščanje moči moti, čeprav vem da je to VW-jeva hišna posebnost (podobno se obnaša tudi 1.2TSI, le da je sunek manjši in zato lažje obvladljiv). Na podlagi s slabim oprijemom, se zato kolesa rada zavrtijo v prazno.

BMW-ja sem konkretno preskusil v času velike žledi na Notranjskem. Leto dni kasneje pa s Passatom naletel na močno sneženje v Bosni. Zanimivo je, da sem imel več zaupanja v BMW tudi v snegu, saj je tam podajanje moči zvezno in zato kljub pogonu zadaj avto lepše obvladljiv.

Sicer je Passat povsem korekten voz, ampak pri MPC 30K EUR+ človek pač veliko pričakuje. Konec koncev pa tudi Golf ni ravno najcenejši v svojem razredu in bodoči lastnik naj dobro razmisli ali je pripravljen tolerirati takšne muhe.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a pskoda Sr okt 12, 2016 5:41 am

Nima veze kratke, dolge relacije. Regeneracija se bo še vedno izvajala samo pri dolgih ne toliko krat, ampak se še vedno bo.
Da se vrtljaji dvigenjo na 1200rpm sigurno je nekaj narobe pa naj dorkoli reče kar hoče, ker pri izvajanju regeneracije se dvignejo na 1000rpm in ko je mrzel so malo povišani med 900 in 1000rpm nikoli pa v prostem teku ne smejo dvignit na 1200rpm
Lp
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a chan Sr okt 12, 2016 12:39 pm

V zadnjem času sem vozil nekaj modelov (Golf, Passat, Audi A4), v katerih je brnel dvolitrski TDI agregat s 150 KM, vendar pa omenjenega nihanja vrtljajev v prostem teku nisem zasledil. Informacij o kakšnih posebnih težavah pri omenjenem motorju zaenkrat nisem zasledil na forumih (npr: http://www.motor-talk.de/forum/2-0-tdi- ... 84742.html), z njim nimajo težav niti bližnji znanci, ki si lastijo tovrstno motorizirane avtomobile (pri novem Touranu z ročnim menjalnikom ter Passatu Variant z DSG menjalnikom). Kritika morda leti zgolj na 6-stopenjski DSG menjalnik, ki je pri tovrstnem motorju v normalnem režimu malce premalo odziven in zna med počasnejšo vožnjo predolgo vztrajati v visokih prestavah (v športnem načinu pa predolgo v nižjih), česar pa nisem več zasledil pri 7-stopenjskem Audijevem S-Tronicu.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Clancy Sr okt 12, 2016 4:04 pm

Sem dve leti lastnik Sportsvana, vendar z bencinarjem 1,4 TSI. Kaj naj rečem? Občutki po dveh letih so mešani. Po eni strani je avto super. Odlična lega in vodljivost z 17 colnimi platišči in 15mm znižanim podvozjem, pri visokih hitrostih nepričakovano za tak avto nizek piš vetra, ki je tudi tišji od Golfa VI, dobra vidljivost na vse strani, ergonomija, veliko prostora v potniški kabini, veliko prostora nad glavo...
Vse to bi bilo super, če se že od začetka, nebi začelo pojavljati ogromno napak in napakic. Morda je vzrok za toliko napak tudi ta, da je avto bil kupljen le nekaj mesecev po prihodu na trg. Vendar kljub temu, človek nebi pričakoval toliko napak pri novem, z vso opremo, 25k€ vrednem avtu.
Naj jih naštejem nekaj:
-škripanje voznikovega sedeža pri vožnji skozi ovinke. Na servisu so napako priznali, vendar mi je mehanik povedal, da bi bilo potrebno sedež razstaviti, vendar pa ga je menda zelo komplicirano sestaviti nazaj, in naj nebi bil več kot je treba. Avto ima tudi gretje sedežev. In kaj naj sedaj naredim?
-tudi pri meni se včasih vzvratna kamera ne vklopi, včasih se pojavi light-show z utripanjem ekrana.
-cviljenje zavor pri počasni vožnji
-pri speljevanju v križišču na desno, se levo spredaj, sliši pokanje enako kot pri uničenem zglobu. Pojavlja se le v hladnejšem vremenu. Poleti ne.
-škripanje podvozja pri vožnji čez ležeče policaje. Slišno prav tako le v hladnem in vlažnem vremenu. Poleti ne.
-enkrat se je zgodilo, da na bencinski črpalki nisem mogel odpreti vratic za tankanje goriva. Na koncu mi je le nekako uspelo z nohti nekako odpreti vratca. Žena bi ostala brez goriva.
- težave z menjalnikom. Lani bil menjan sinhron V. prestave, sedaj se še pojavlja visokofrekvenčno žvižganje.
-še par malenkosti ....
Primer zrel za zvezo potrošnikov?

Glede motorja pa sicer pohvale, razen tega, da se mi je 11k km po servisu prižgala lučka za olje in sem ga moral doliti. Sicer pa je tu govora o dizlu.

Sem pa enkrat govoril z enim človekom, tudi lastnikom 1 leto starega Sportsvana. Imel je težave z start-stop sistemom. Motor se namreč ni nikoli sam ugasnil, oziroma se je zelo poredko. Pri nas je dvakrat prijavil napako in mu je niso priznali češ, da avto ni dovolj ogret, vklopljena klima, tralala... V tretjem poizkusu je šel v Avstrijo, kjer so mu zamenjali neko cev in od takrat start-stop dela normalno.

Toliko z moje strani.
 
wildbliw
Novinec
 
Prispevkov: 410
Pridružen: To feb 03, 2015 8:06 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a wildbliw Sr okt 12, 2016 5:18 pm

Letnik 2015, Maj nima toliko problemov. Razen park pilota, ki včasih dela ok, včasih pa se mu odpelje (pomožnosti v kak parkiran avto). Še najbolj avtu zamerim to, da se ne da sneti prednjih vzglavikov, kar je neizmerna škoda!!! Avta se ne da zaradi tega izravnati (to ima Nissan Note prejšnje generacije odlično rešeno). Motijo pa me nekatere malenkosti:
- Plastična predelna stenca pri malih stranskih žepih redno ven pada, kar je moteče, pritrjena bi morala biti močneje.
- Polica nad prtlažnikom se hitro zlomi, za kaj težjega jo je potrebno ojačati.
- Zelo moteče pa je to, da pri odprtem zadnjem oknu nastane zaradi efekta piščali tako močan infrazvok, da imam občutek, da mi bo glavo razneslo.

Ostalo pa je samo za pohvalt, moram priznati, da sem se z njim kar malce razvadil glede prostora, vožnje in tihosti.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3039
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a mrtwelvetrees Sr okt 12, 2016 5:29 pm

Mene pa je pri njem motilo (po dveh testnih vožnijih cca 300km) da je avto zelo trd.... zame bi odgovarjalo samo 15 col platišča.

Drugače pa je všečen avto, pregleden, polno naložen opremo bi me prišel cca 28.000 par je bilo preveč zame, ....
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
wildbliw
Novinec
 
Prispevkov: 410
Pridružen: To feb 03, 2015 8:06 pm
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Polo78 Če okt 13, 2016 8:22 pm

Mogoče sem pozabil omenit, gleda se opremo highline z nekaj dodatki (17 col gume, biksenon, park senzorji + kamera, radio composition media, ergoactive sedeži, dodatno zatemnjene šipe,...). Po konfiguratorju smo prišli malo čez 28k eur. Kar se mi osebno zdi precej za tak avto. Ampak sedaj nastopijo prodajalci in njihovi popusti, ki se tako zelo razlikujejo, da še sam nisem mogel verjet, ko sem videl izračune. Ne bom pisal kdo in kje ampak popust varira nekje med 7 in 15%, kar pod črto znese prek 2.500 eur. :shock: Saj tu ni dileme, itak se bo vzelo najbolj ugodno ponudbo, ampak takih razlik nisem pričakoval pa sem bil poleg pri marsikaterem pogajanju ob nakupu novega avta.

@Clancy, kakšen je ta škripajoč sedež, navaden ali mogoče ergoactive? Kaj pa škripanje podvozja, je to mogoče kakorkoli povezano s 15 mm znižanim podvozjem, ker nisem zasledil, da bi od ostalih kdo še imel to podvozje, hkrati pa nihče ni pojamral, da mu škripa? Ker na začetku se je gledal tudi paket R-line, ki ima med drugim to podvozje pa je zaradi precej manjše možnosti popusta (ker je to že v osnovi akcijski paket) potem odpadel. Sicer pa upam, da ti popravijo kar je za popravit. Treba je težit, če nočejo slišat o rešitvi v sklopu garancije, se pa na zastopnika obrni. Mislim, da je na forumu par takih, ki imajo s tem izkušnje.

@wildbliw, hvala za link ter obširen opis in seveda tudi ostalim. V kratkem bodo sledile še testne vožnje, kjer bom poleg, ker me zanima kako se pelje. Vzporedno se gleda tudi konkurenco (C-Max, MB - B klasa, BMW 2 tourer), ki je pa čedalje redkejša, ker večina znamk v zadnjem času stavi na križance.
Antiznačkar po prepričanju
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a Clancy Če okt 13, 2016 10:43 pm

Pri zbiri 17 col platišč, dobiš avtomatično zraven tudi 15 mm znižano športno podvozje. Tako imam namreč jaz in tako bo tudi pri tebi, če naročiš zraven 17 platišča.
Imam navadne sedeže, vendar imajo gretje, ker sem naročil zraven tudi zimski paket.
Je pa Sportsvan med naštetimi modeli, po moje najboljši kompromis med ceno in tem kaj za ta denar dobiš. Za kakovost pa ne morem rečti. Razen, če so se kaj popravili, ker je avto že nekaj časa na trgu.

Btw... meni se R-Line paket ne zdi nič posebnega, ker ima za osnovo Comfortline opremo. Highline + dodatki mi je bolj všeč.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: VW Golf Sportsvan 2.0 TDI

Napisal/-a sonic Pe okt 14, 2016 2:55 pm

Clancy je napisal/-a:-škripanje voznikovega sedeža pri vožnji skozi ovinke. Na servisu so napako priznali, vendar mi je mehanik povedal, da bi bilo potrebno sedež razstaviti, vendar pa ga je menda zelo komplicirano sestaviti nazaj, in naj nebi bil več kot je treba. Avto ima tudi gretje sedežev. In kaj naj sedaj naredim?.


Reči jim, naj se nehajo zajebavati in naročijo nov sedež, ki ne bo imel napak. Z razstavljanjem in sestavljanjaem starega naj se pa sami zabavajo.
Ne morš verjet, kakšne odgovore si drznijo dati.

Primer zrel za zvezo potrošnikov?

Pomojem da ja.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov