Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
marke30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne dec 29, 2002 11:03 pm

audi 100

Napisal/-a marke30 Ne dec 29, 2002 11:10 pm

pozdrav
Zanimajo me vase izkusjne s audi 100 letnik okoli 92. Motor se mi se najbolj dopade 2.3 saj ima 98kw in ravno se pade v nizji razred.. (nad 100kw je drazje). Vendar imajo vec ali manj vsi okoli 200.000km,kaj to pomeni? Bo potrebno razmisljati o obnovi vsaj glave? injektorji? drugi sklopi kot so sklopka in podobno? Se splaca najdi qatro 2.3 ali ne? avant in qatro je to se boljsa opcija? Poraba ? servisi? Hocem vse:)
Lep pozdrav
ps: Sedaj imam mercedesa 300D 410.000km z originalno masino, primerjava morda od koga ki je seznanjen z obema?
 
izet
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To feb 04, 2003 1:53 pm

Re: audi 100

Napisal/-a izet To feb 04, 2003 3:00 pm

moj znanec je pred kratkim kupoval audi 100 2.3 e. naletel je na zelo zanimive primerke. za letnik 92 je zelo nerealno pričakovati da ima avto samo 200.000 km ( tak avto se ne kupi za nedeljske vožnje ampak daljše vožnje), v večini primerov so imeli od 300.000 pa vse tja do 450.000 km. Ta mašina ob pravilnem vzdrževanju mirno zdrži 400.000 km . Bolj vzdržljiv je seveda 2.6 e vendar je malenkost bolj požrešen pa še v najvišji cestninski razred padeš. Pooblaščeni servis za Audi je izredno drag tako da kakšno večje popravilo mimogrede preseže vrednost avta, zato ti priporočam kakšnega dobrega fušerja. veliko sreče pri nakupu!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: audi 100

Napisal/-a gerchy To feb 04, 2003 4:47 pm

govorilo se je, da je motor 2.3E zaradi svoje zasnove in preprosti eden najboljsih audijevih motorjev. Dolgoletne izkusnje ter temeljita preizkusenost v vecih modelih (80, 90, 100, 200) in razlicicah (2.3E in 2.3 20V, 2.3 20V turbo) pa naj bi to potrjevale.

Glede servisov je tako. Gotovo je material cenejsi kot za kaksno drugo (nenemsko) znamko, saj je trg precej nasicen z novimi, rabljenimi ter ostalimi proizvodi (tudi koristen austausch)

veliko srece pri nakupu!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Re: audi 100

Napisal/-a zupi13 So feb 08, 2003 12:49 pm

moj sosed ma 100 2.0, l.95, prevoženih 300kkm, brez problemov, enkrat je menju celoten izpuh, pa pred kratkim hladilnik, ostalo je B.P. (avto je kupu nov v nemčiji in se z njim tut gor vozi) poraba je okol 8, olja pa ne pije.
Slika
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če apr 03, 2003 9:56 pm

Men pa zadnje cajte ful v oči pada audi 100 avant 92.-94. 2.5 tdi. Ali mogoče kdo pozna ta avto oz. mašino? Ka majo 116KM al 140KM? Zanima me poraba. U glavnem če je mel kdo kako izkušnjo s podobnim avtom je dobrodošel. :wink:
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če apr 03, 2003 9:59 pm

Kolk pa ma porabe 2.3E avant, a je kej razlike če je Quatro?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Pe apr 04, 2003 8:04 am

Sam vozim Audije 100 in sedaj A6(tip C4) že od leta 94.
Imel sem Audi 2.0 TD 1986
Audi 2.0E 1989
Audi 2.3E automatik 1991
sedaj pa imam Audi 2.6E Quattro 1995.
Z vsemi avtomobili sem bil zelo zadovoljen. Večjih okvar ni bilo, razen zavorne ploščice žarnice itd... ampak to je potrošni material.
So dovolj udobni ter prostorni da se lahko pelje tudi 5 ljudi na morje, z vso prtlajgo ter jadralno desko na strehi.
Poraba je odvisna predvsem od tvoje noge. 2.3E mi je porabil od 9.5 do 13 litrov na 100 km, sedaj pa se z 2.6E vozim z 10-11 litri na 100 km, kar se mi za tak motor ne zdi veliko, vendar mislim da bi ob "dirkanju" lahko porabil znatno več.
Vsem bi priporočal 2.6E motor(uglajen motor, dovolj moči,ugodna poraba), ne se vstrašit tiste razlike pri plačilu cestnega sklada.(1x letno). Cena za tak avto pa je ravno zaradi tega ugodna.
Dizli so samo za tiste ki veliko prevozijo,razlika v ceni je ogromna. Ne kupovati modelov brez klime, se še najdejo na našem tržišču. Na vozilu ne sme biti niti pikice rje, če je pomeni da so avto popravljali, namreč od leta 1986 so Audiji pocinkani in rje ob normalnem vzdrževanju ni. Quattro porabi 1l več na 100 km, če ga rabiš pa se moraš odločiti sam. V snegu in na mokri cesti pa imaš veliko rezerve.
Za vse ki jih zanima kaj več pa naslednji naslovi:
www.typc4.de
www.typ-c4.de
www.meckisforum.de
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Ne apr 06, 2003 8:43 pm

A kdo ve kolk porabi Audi 100 2.5 Tdi l. cca 93-94 ki ma 140KM?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Po apr 07, 2003 6:42 am

V Avto magazinu so testirali avanta in limuzino. Napisali so da prideš z eno posodo goriva v "Munchen" in nazaj pa še za 10 dni mestne vožnje ti ostane(verjetno niso 8 ur na dan v avtu). Se pravi poraba od 7 do 9 litrov na 100 km.
LP :)
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Po apr 07, 2003 7:12 pm

sam sem imel 3 leta audi coupeja 2,3 e. motor je imev 200.000km k sm ga kupu sam sm jih navozu se 35000km. z motorjem nism imel nobenih problemov, menjal sem vodno pumpo, pozimi ima motor probleme z štandgasom zaradi zastarelega sistema za vbrizg goriva. porabi okol 11-13 odvisn od vožnje, mogoče je mal len ...
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: audi 100

Napisal/-a kr3mn1 Pe apr 11, 2003 11:29 am

marke30 je napisal/-a:pozdrav
Zanimajo me vase izkusjne s audi 100 letnik okoli 92. Motor se mi se najbolj dopade 2.3 saj ima 98kw in ravno se pade v nizji razred.. (nad 100kw je drazje). Vendar imajo vec ali manj vsi okoli 200.000km,kaj to pomeni? Bo potrebno razmisljati o obnovi vsaj glave? injektorji? drugi sklopi kot so sklopka in podobno? Se splaca najdi qatro 2.3 ali ne? avant in qatro je to se boljsa opcija? Poraba ? servisi? Hocem vse:)
Lep pozdrav
ps: Sedaj imam mercedesa 300D 410.000km z originalno masino, primerjava morda od koga ki je seznanjen z obema?


2.3 je najbol pozresen atmosferec vseh casov pri avdiju, tko da...12 do 13 kar povprecje ce mirno vozis, doma imam svoj motor ki ima 100 000 km in sem ga zato izgradil ker me ni mikal na 400 km tankat 65 litrov 98ke (dobr, jest glih ne sparam z gasom). ima pa zelo lep zvok, edin problem je da vlece sele v zgornjih obratih, tam od 4500 dalje. na tvojem mestu bi raje vzel 2.6E, samo tam se pa pripravi da bos menjal kako tesnilo glave in na olje v Vju. registracija je pa skor ista kot za uno turbota 1.4 :) quattro pije kak liter vec, je pa 1A sploh za mokro cesto, mogoce kak problem bi bil na zadnjem diferencialu, obcasno olje spusti, avant ali lima je pa prepusceno okusu. ce bos kaj rabil od avta ali motorja, mam se jest komplet motor+elektrika nekje v garaz spravljen.

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Re: audi 100

Napisal/-a kr3mn1 Pe apr 11, 2003 11:42 am

gerchy je napisal/-a:govorilo se je, da je motor 2.3E zaradi svoje zasnove in preprosti eden najboljsih audijevih motorjev. Dolgoletne izkusnje ter temeljita preizkusenost v vecih modelih (80, 90, 100, 200) in razlicicah (2.3E in 2.3 20V, 2.3 20V turbo) pa naj bi to potrjevale.

Glede servisov je tako. Gotovo je material cenejsi kot za kaksno drugo (nenemsko) znamko, saj je trg precej nasicen z novimi, rabljenimi ter ostalimi proizvodi (tudi koristen austausch)

veliko srece pri nakupu!


kaj tebe daje :) 2.3 je bil samo en, drugace pa je 2.2, 2,2 20v, turbo, RS2 ,S1, pa tko naprej. na tem motorju pa je bilo zato toliko storjenega ker so sele 91ga uvedli V6 in je bila 5cilindrca v bistvu razvita samo zaradi zapolnitve trznje luknnje. drugace ima motor probleme z vibracijami, ce pogledas prednjo jermenico, vztrajnik s protiutezjo, na sliki se lepo vidi da 1vi bat ravno seka takte drugih dveh. motor ravno nima nevemkaksnih prvin. pa tudi obdrzal se ni, ce je tako dober. se tdi je bil komaj 4 leta na trgu v 5 cilindrih.
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Pe apr 11, 2003 9:37 pm

Že že, bencinerji kr papajo, ka pa diesel?
Stric ma A6 2.5tdi l. 96 in to je naravnost zakon. Porabe ma po računalniku 7.2
Mene pa zanima če so ti motorji bli že v 100.tki.
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 So apr 12, 2003 7:14 pm

zivic_matej je napisal/-a:Že že, bencinerji kr papajo, ka pa diesel?
Stric ma A6 2.5tdi l. 96 in to je naravnost zakon. Porabe ma po računalniku 7.2
Mene pa zanima če so ti motorji bli že v 100.tki.


bil je 2.5 tdi, in sicer vrstna 5 cilindrca z BOSCHovo rotacijsko crpalko, pije po knjigi med 6.5 do 8,3, laufa pa tako, kot lahko samo 5 cilinderski dizl. nenavadno. vem da so vgrajeval se kako leto te motorje v prvo A6, potem so presli na V6.

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Ne apr 13, 2003 7:52 pm

A pol ti motorji niso najbolj posrečeni al ka?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Ne apr 13, 2003 9:03 pm

zivic_matej je napisal/-a:A pol ti motorji niso najbolj posrečeni al ka?


kaj pa vem, za bencinarja vem da vec pokuri kot da, drag za popravila ko kej poci.
za tdija pa pravijo da je vzdrzljiv, ampak zgleda da so ubrali tako politiko pri avdiju in VW da je V6 bolj primerna. predvsem z njihovega stalisca, ce v6 povsod vgrajujejo, s tem pac tudi cenej skoz pridejo, kot pa da bi vlekli 5cyl dalje, ki je bila samo zaradi pomankanja v6 ali se vec vgrajevana kot polnilo trznje luknje. danes bos zelo tezko dobil 2.5 tdi 5cyl da bo se kolikor-toliko v redu.

lp, kr3mn1
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po jun 21, 2004 7:55 am

Audi 100 tip C4 je imel 2.5-litrski turbodizel, 5 valjev 115km, docim je A6 tip C4 poleg tega imel se mocnejso razlicino s 140KM.

kr3mn1 ... kaksen pa je motor 2.2?
2.3E 133KM, 2.3 (ali 2.2) 20V 170KM, 2.2 overboost (S2 in S4) 230KM, 2.2 315KM (RS2) ...
Kolikor je meni znano, gre za enak motor (vsaj blok).

5-valjni TDI je bil na trgu od leta 1990, ko je bil predstavljen prvi turbodizel z neposrednim vbrizgom (120KM) - Audi 100 C3
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po jun 21, 2004 10:26 am

Že v 100ki sta bla dva 2.5 tdi motorja. Eden s 115 in drug s 140 ps. V kombinaciji z drugim motorjem je bil tut 6 stopenjski ročni menjalnik. Motorja sta ista kot v C4 A6ki.
Ne bi lih reku da se 5 valjni TDIji niso obnesl. V primerjavi z novejšimi V6 TDIji so se izkazali kot bolj varčni in po mnogih problemih V6 TDIjev, velik bolj zdržljivi motorji...

No in v koncernu se spet vračajo na 5 cilindrski (R5) 2.5 TDi...

Glede 2.3 motorjev... Poraba res ni fenomenalna, moči je za udobno vožnjo dost (sam ne kupt 2.0 ker boš mogu mal z nogo pomagat da se s semaforja spravš). V bistvu je vse odvisno od ohranjenosti avta...

Je pa res da je nekak težko umirit liho število batkov...pa mal trese...hm zvok je pa fin.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Po jun 21, 2004 10:32 am

Meni se joče za mojim 2.2 20V turbo.... Pa še MTM čip je mel not :cry:
Z njim nisem imel nobenih problemov (kar se tiče motorja),
naredil sem pa okoli 80.000 km in avto prodal z 230.000 km.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po jun 21, 2004 11:23 am

Audi 100 C4 NI imel 140-konjskega 5-valjnika ... Le A6 tip C4.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov