Pri rabljenih avtih, še posebej pri takih, je dobro zadevo peljat na pooblaščen servis. Naj ti ga dvignejo in prklopjo na kompjutre in vse kar sodi zraven, boš mogoče plačal kakšno uro ali dve enega mehankarja, ampak bolje tistih 15-18kSIT kot pa eno popravilo potem. Če oni potem rečejo da je vse vredu, potem bi moralo bit, 100% pa itak nič ni.
Zdej na Merce se ne spoznam zelo, mam pa kolega ki ima BMW 735i (I think) in ima tud blizu 400kkm in on pravi da je avto še super in da bo še orenk zdržal (v šali pravi da je avto šele dobro uležan

). Je pa tud V8 motor notr. Načeloma je tako, da če je bil avto uvožen, je to po mojem mnenju še bolje, saj to skoraj sigurno pomeni da je bil tourni avto, torej ga je nekdo uporabljal na velikih razdaljah, vožnja po avtocesti ob enakomernem tempu, kar je veliko bolje kot kakšna počasna mestna vožnja. Zato pa ima toliko km.
OK, glihkar sem prebral da naj bi bil povprečno ohranjen (če firma sama to napiše potem buhved kako je v resnici). Zdej ne vem kaj to pomeni, če je pleh, potem ni take panike, drgač pa ne vem.
V glavnem, to je avto najvišjega velikostnega/luksuznega/itd razreda in temu primerni so tudi stroški. Premisli če rabiš, če ti je tolk všeč, če maš keš. Težko je tako svetovat.