Ja tudi moja mater ima tak avto (1.1CL, l90 al 91, not sure) in:
avto ima 120k km, vedno redni servisi na pooblaščenem servisu, tako da je blo recimo skrbljeno za avto, problemi pa...nič resnega no...sledeče hibe pa so:
- olje (zelo rada ga ima; natočim na "polno" cca. 1x / mesec...btw dobro da sem najdu ta post, že 1.5 mesca nisem tankal olja

ops:. Sej ne gori lučka, samo na šipki se ga sploh ne vidi več) Kolega je imel 1.4 pa je tudi rekel da mu je na koncu rada pila malo olja (pa se nič ne kadi modro).
- mašina ne potegne NIKAMOR..po mestu pa ravnem še, samo takoj ko je kak klanec, ga je konec...oh, vrhniški...al pa da ne omenjam čez ljubelj v AT....
- rja je zelo hud in pogost problem pri teh avtih (tako kot vseh starih negaražiranih fordih in oplih pa še kaki firmi). Najprej poglej blatnike, pa tam kjer se tanka bencin.
Drugače kkaih okvar al česa ni bilo...zarjavel je volanski križnik (tako so rekli na servisu) pa je ratal volan skoraj nemogoč za obračat ene 4k km nazaj, strošek mislim da 10 al 15 na summitu, pa avspuh je prerjavel pred kratkim...tako da res nič resnega- torej dela pa BP tale avto, tako da če najdeš neprerjavenega, pomojem ne moreš zgrešit.
Vseneo pa poglej za kakega 1.4; mislim da imajo celo vbrizg (nisem 100%!!!), ker tale stari 1.1 ima še frgazar in to se pozna na porabi, pa še tak bolj starinski sound ima.
Glede na kubikažo ima kar veliko porabo, ene 8, samo to je zato ker ga je treba tiščat do konca da kam gre. 1.4 pomojem žre velik manj.