Pa bi vas prosu vse kar veste o zgoraj imenovanem audiju (l. 95, 96)
Kakšno so vaše osebne izkušnje, izkušnje znancev, prijateljev...
Nekaj takega imam u mislih:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=421953
tnx za odgovore

Courage™ je napisal/-a:Eh, kaj rečt ob takem avtu...
Če je voznik budala, bo avto nagajal, če pa ne pa ne. Preverit turbino, preverit zglobe/roke in pa upoštevat zgornje nasvete, pa bo.
CAB DRIVER je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:Eh, kaj rečt ob takem avtu...
Če je voznik budala, bo avto nagajal, če pa ne pa ne. Preverit turbino, preverit zglobe/roke in pa upoštevat zgornje nasvete, pa bo.
Malce off topic za našega pogumneža.
Kam torej ti spadaš?? Glede na vse peripetije ki si jih imel s svojim turbačem.
APN je napisal/-a:Iz lastnih izkušenj ti povem da je to super avto z super motorjem . Samo dobro preglej turbino , ( probaj se peljat , odpri okno in poslušaj : pel se , dej gas , pol ga spust in ne sme nič " škrblati " mora biti tiho ) to je za turbino . Roke mal poglej , namerno zapel u lukno in če so zanič boš takoj vedel .
Pa niso samo za 20000 kot je zgoraj rekel . Jst sm mel avto 3 leta in mi je super služil . Redne servise delaj in vsake 40.000 KM zamenjaj cevko za mazanje turbine in ti bo avto služil .
LP
Slide je napisal/-a:Roke boš skor ziher mogu menjat, v kolikor niso bile kakih 20000km nazaj...sklepam da ne boš..oziroma ne bo tvoj brat...kupil avta za 10000km. Fotr vozi dost nežno pa so zdržale 100k km, pa že pri 70 so lepo škripale ampak so podmazali pa je blo nekaj časa uredu, zdaj bo treba pa menjat. Strošek je mislim da okrog 50k ampak so pa spet nove roke potem, tako da maš za nekaj časa mir, pa še to, menda so že tudi dodelane (verzija 1.1) tako da niso tako občutljive kot serijske. Ampak v zadnjo izjavo pa nisem 100% prepričan.
XTR je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Roke boš skor ziher mogu menjat, v kolikor niso bile kakih 20000km nazaj...sklepam da ne boš..oziroma ne bo tvoj brat...kupil avta za 10000km. Fotr vozi dost nežno pa so zdržale 100k km, pa že pri 70 so lepo škripale ampak so podmazali pa je blo nekaj časa uredu, zdaj bo treba pa menjat. Strošek je mislim da okrog 50k ampak so pa spet nove roke potem, tako da maš za nekaj časa mir, pa še to, menda so že tudi dodelane (verzija 1.1) tako da niso tako občutljive kot serijske. Ampak v zadnjo izjavo pa nisem 100% prepričan.
To je bila tovarniška napaka, mislim da so to menjali zastonj (nisem siguren, ker je menjal 1. lastnik). Vsaj pri mojem je bilo v servisni knjigi lepo napisano, da so bile roke menjane pri 52 kkm. Pa nato pri 180 kkm ni bilo še nobenih problemov.
DognerDJ je napisal/-a:CAB DRIVER je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:Eh, kaj rečt ob takem avtu...
Če je voznik budala, bo avto nagajal, če pa ne pa ne. Preverit turbino, preverit zglobe/roke in pa upoštevat zgornje nasvete, pa bo.
Malce off topic za našega pogumneža.
Kam torej ti spadaš?? Glede na vse peripetije ki si jih imel s svojim turbačem.
Kolegu , vzornemu vozniku , je na Laguni tudi turbino vtrgalo. Je zaradi tega divjak ?
Slide je napisal/-a:XTR je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Roke boš skor ziher mogu menjat, v kolikor niso bile kakih 20000km nazaj...sklepam da ne boš..oziroma ne bo tvoj brat...kupil avta za 10000km. Fotr vozi dost nežno pa so zdržale 100k km, pa že pri 70 so lepo škripale ampak so podmazali pa je blo nekaj časa uredu, zdaj bo treba pa menjat. Strošek je mislim da okrog 50k ampak so pa spet nove roke potem, tako da maš za nekaj časa mir, pa še to, menda so že tudi dodelane (verzija 1.1) tako da niso tako občutljive kot serijske. Ampak v zadnjo izjavo pa nisem 100% prepričan.
To je bila tovarniška napaka, mislim da so to menjali zastonj (nisem siguren, ker je menjal 1. lastnik). Vsaj pri mojem je bilo v servisni knjigi lepo napisano, da so bile roke menjane pri 52 kkm. Pa nato pri 180 kkm ni bilo še nobenih problemov.
Rok ne menjajo zastonjJe fotr prvi lastnik, pa ni šans. Je pa tud odvisno po kakšnih cestah se voziš.
XTR je napisal/-a:Slide je napisal/-a:XTR je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Roke boš skor ziher mogu menjat, v kolikor niso bile kakih 20000km nazaj...sklepam da ne boš..oziroma ne bo tvoj brat...kupil avta za 10000km. Fotr vozi dost nežno pa so zdržale 100k km, pa že pri 70 so lepo škripale ampak so podmazali pa je blo nekaj časa uredu, zdaj bo treba pa menjat. Strošek je mislim da okrog 50k ampak so pa spet nove roke potem, tako da maš za nekaj časa mir, pa še to, menda so že tudi dodelane (verzija 1.1) tako da niso tako občutljive kot serijske. Ampak v zadnjo izjavo pa nisem 100% prepričan.
To je bila tovarniška napaka, mislim da so to menjali zastonj (nisem siguren, ker je menjal 1. lastnik). Vsaj pri mojem je bilo v servisni knjigi lepo napisano, da so bile roke menjane pri 52 kkm. Pa nato pri 180 kkm ni bilo še nobenih problemov.
Rok ne menjajo zastonjJe fotr prvi lastnik, pa ni šans. Je pa tud odvisno po kakšnih cestah se voziš.
Ravne roke so bile menjane brezplačno, http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic. ... light=roke
CAB DRIVER je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:Eh, kaj rečt ob takem avtu...
Če je voznik budala, bo avto nagajal, če pa ne pa ne. Preverit turbino, preverit zglobe/roke in pa upoštevat zgornje nasvete, pa bo.
Malce off topic za našega pogumneža.
Kam torej ti spadaš?? Glede na vse peripetije ki si jih imel s svojim turbačem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov