Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

pomagajte z nasveti

Napisal/-a popči Po mar 27, 2006 2:16 pm

Jaz pa kupujem avto pa razmišljam glede nakupa TOYOTE COROLLE 2.0 D4D 100KM pa me zanima če ta avto ima turbino (turbo pomnilnik) pa če ima kdo že ta avto, kako je zadovoljen, če je vreden tega denarja (od 1500 000 - 2500 000 SIT). Kupujem od letnika 2002 naprej oz. najnovejša oblika tega avtomobila. Pa še zanima me kakšna ima porabo goriva. zanima me pa tudi če se lahko primerja z
GOLFOM IV 1.9TDI 100KM glede pospeška.

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore in nasvete
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Po mar 27, 2006 3:03 pm

Turbo pomnilnika sigurno nima, za turbo POLNILNIK pa ne bi vedu (najbrž ima) ;)

tovarniški podatki za golfa in corollo (2003):

golf 1.9 TDI 100KM/240Nm: 11.3 do 100, 188 km/h max hit., 5.2 povprečna poraba
corolla 2.0 D-4D 90KM/215Nm: 12.6 do 100, 180 km/h max hit., 5.8 povprečna poraba
corolla 2.0 D-4D 110KM/250Nm: 10.9 do 100, 185 km/h max hit., 5.8 povprečna poraba

za 100 konjsko corollo (če sploh obstaja) pa žau nisem našel podatka
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

Napisal/-a popči To mar 28, 2006 2:14 pm

jaz se opravičujem sam sem misliv da se napiše turbo POMNILNIK. Se ti pa zahvaljujem za odgovor. Zanima me pa še to, ker so neki govoril, da Japonski avti zdržijo mnogo dlje kot zdržijo Nemški avti, pa me zanima če ta teorija drži ali so to le ene govorice. Je pa še to, jaz kupujem avto za recimo 10 ali več let pa da nebi imel nevem kakšni stroškov(seveda če ga bom le malo čuvav pa da ne bo bilo kakšnega karambola) glede mehanikov in tega.
recimo zdele premišljujem o nasljednih avtomobilov:
-FORD FOCUS tddi/tdci od 64 kw naprej
-TOYOTA COROLLA D-4-D ---------ll----------
-VOLKSWAGWEN GOLF IV ---------ll----------
-NISSAN ALMERA ---------ll----------
-SEAT LEON ---------ll----------

če veste kakšne slabosti in pohvale glede avtov mi prosim povejte,
in še to, katerega bi na vašem mestu izključili iz naštetih.

zahvaljujem se vam za odgovore ki jih boste navedli spodaj.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man To mar 28, 2006 10:57 pm

Po statistikah je pri japoncu manj verjetno da bo kaj crknilo kot pri ostailh, kar pa ne pomeni da so problem free. Če bi rad čim manj riskiral in zaupaš statistikam, kupi japonca, sicer pa ni važno. Zdržijo pa mislim da ne nič dlje od evropejcev - to je predvsem odvisno od tega kako avto vzdržuješ.

Od naštetih bi osebno verjetno izklučil Nissana, iz preprostega razloga - oblikovno mi ni všeč :)
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 To mar 28, 2006 11:16 pm

Jaz bi rajši kupil Golf 4. Sem ga imel 2 leti (sicer kupil novega) in nisem imel nobenih problemov z njim. Moral sem zamenjati samo enkrat žarnico. (in pa redni servisi)
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

Napisal/-a popči Sr mar 29, 2006 2:20 pm

ja tudi jest bi dav na zadnje mesto najprej almero ker tudi men glih ne vem kok ni všeč, ampak sm slišav da ta avto lavfa tko k more brez nobenih večjih stroškov. Na prvo mesto bi pa vseeno dav GOLFA k mi je oblikovno ušeč in TOYOTO k tud ni grda.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr mar 29, 2006 3:15 pm

Zelo težko karkoli konkretnega odgovorit - avtomobili so namreč dovolj različni po "karakterju", predvsem pa lastnostih - katere so tebi "naj" pa najbolje veš predvsem sam.
ALMERA npr. je odličen nakup v smislu racionalnosti - sodoben motor, najmlajši letnik, če dobiš letnik 2004 imaš še leto dni tovarniške garancije
LEON in FOCUS imata od omenjenih najboljše vozne lastnosti, TDCI 115 (FORD) je dinamičen in sodoben motor, pri LEON-u je izbira nekoliko večja - TDI 90 za osnovne potrebe, 110 dinamičen, 150 pravi GT z zmogljivostmi, katere se ne bi branile športne različice.
GOLF - daleč največja izbira motorjev ( 6 - TDI 90, 100, 110, 115, 130, 150) - optimalna izbira ("nizka" registracija + dober navor in prožnost) je TDI 100, če želiš zmogljiv motor bo izmed vseh kandidatov najboljši TDI 130 ter seveda 150, ki pa je isti kot v LEON-u.
COROLLA dobro bi bilo, če izbereš sodobnejši dizelski agregat - 115 "konjev" je v novejših letnikih - so sicer nekoliko dražji, v primeru, da ti je ta avto všeč pa po mojem prepričanju vreden doplačila.
Kot predlog - sicer izven tvoje liste, sicer pa daleč najbolj racionalen nakup KIA CERATO - za tvoj limit si zelo blizu kakšnemu testnemu primerku, oz v kakšni akcijski ponudbi ali z dobro pogajalsko žilico celo novega. Vredno vsaj ogleda !

LP
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

Napisal/-a popči Če mar 30, 2006 1:59 pm

če lohk vprašam, kva je pa razlika pri fordu z motorjem TDCI in TDDI. Ali je keri motor boljši od drugega?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če mar 30, 2006 2:34 pm

Toyota je sigurno najboljša izbira tukaj. Ni dileme. Moraš pa turbodizla znat vozit. To ni isto kot bencinar ali pa navaden dizel brez turbine.
Turbo (ozr. turbina, turbopolnilnik - to je majhna vetrnica, ki se zelo hitro vrti in pod pritiskom pumpa zrak v motor, zato motor dobi na moči) se med delovanjem segreje, posledično se materiali raztezajo, moraš pa jih tudi POČASI ohlajati, da je stres na kovino manjši.
Torej avta s turbino ne smeš ugasniti takoj, ko prideš na cilj - še posebej če malo bolj pritiskaš na gas, ampak moraš avto pustiti par minut v prostem teku, da se motor (seveda tudi turbina) POČASI ohlaja.
V nasprotnem primeru ti zna turbino kasneje enkrat med vožnjo, ko se spet zavrti razgnati, ker ta temperaturni stres na material povzroči majhne razpoke v strukturi, čez te razpoke sili zrak pod pritiskom in posledično zadevo lahko razgoni.

Vidim, da ti je pojem "turbo" nov, pa mislim, da ti bodo te informacije koristile, da boš lahko avto pravilno uporabljal 10 let. Če ne bi moral menjati turbino na par let, kar pa je ne ravno majhen strošek.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če mar 30, 2006 2:42 pm

tha_man je napisal/-a:Po statistikah je pri japoncu manj verjetno da bo kaj crknilo kot pri ostailh, kar pa ne pomeni da so problem free. Če bi rad čim manj riskiral in zaupaš statistikam, kupi japonca, sicer pa ni važno. Zdržijo pa mislim da ne nič dlje od evropejcev - to je predvsem odvisno od tega kako avto vzdržuješ.

Od naštetih bi osebno verjetno izklučil Nissana, iz preprostega razloga - oblikovno mi ni všeč :)


http://www.bbc.co.uk/topgear/downloads/

če misliš, da japonec ne zdrži več od evropejca klikni na link in si poglej Toyota Hilux video. Mislim, da se bo tvoje mnenje spremenilo. Teroristi na bližnjem vzhodu z razlogom vozijo toyote.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če mar 30, 2006 3:52 pm

bass je napisal/-a:Teroristi na bližnjem vzhodu z razlogom vozijo toyote.


:rofl :har :rofl
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Če mar 30, 2006 4:15 pm

Hehe, hud video. Ampak glede na to da popči (najbrž) ni terorist, in tud dvomim da se bo z avtom potapljal, ga kuril in se metal z nebotičnikov, mu ta video ne bo povedal dosti. Ob normalni uporabi IMO evropejc ravno tolk zdrži kot japonc. Seveda pa ne smeš primerjat Golfa s hardcore Toyotinim pickupom. Corolla 100% ne bi prestala tega "testa".
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Če mar 30, 2006 4:49 pm

Samotar je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Teroristi na bližnjem vzhodu z razlogom vozijo toyote.


:rofl :har :rofl


nisem mogel zadržati smeha :rofl
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

Napisal/-a popči So apr 01, 2006 7:23 pm

ja res je nism terorist, in tud take reči ne bom počev z avtomobilom :D . Sm si ogledav ta link pa res počnejo nemogoče stvari s toyoto. Za enkrat se še nism odločiv kateri avto naj kupim ampak vidim da mi bo vaša pomoč pomagala.No če mam že to priložnost da lahko kaj vprašam bi vprašav še kar sem tudi zgoraj kaj je razlika med FORDOVIM MOTORJEM: -TDCI
-TDDI
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So apr 01, 2006 7:53 pm

Fabrizio je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Teroristi na bližnjem vzhodu z razlogom vozijo toyote.


:rofl :har :rofl


nisem mogel zadržati smeha :rofl


Sej je res! :P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny To apr 04, 2006 7:59 pm

toyota sigurno...med naštetimi je najkvalitetnejša (od izdelave do izbire materjalov) in po mojem tudi najmanj problemov boš imel... ni bila zastonj na samem vrhu po zadovoljnosti kupcev kr neki let...še si napisal da bi rabil za dlje cajta torej po mojem res prva izbira...(naš avto s hondino dušo ima 180k km pa nismo menjali še niti enega samega vijaka razen rednih servisov in mogoče treh žarnic)...
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To apr 04, 2006 8:56 pm

popči je napisal/-a:ja res je nism terorist, in tud take reči ne bom počev z avtomobilom :D . Sm si ogledav ta link pa res počnejo nemogoče stvari s toyoto. Za enkrat se še nism odločiv kateri avto naj kupim ampak vidim da mi bo vaša pomoč pomagala.No če mam že to priložnost da lahko kaj vprašam bi vprašav še kar sem tudi zgoraj kaj je razlika med FORDOVIM MOTORJEM: -TDCI
-TDDI


Tdci-turbodiesel
Tddi-atmosferc/po domac navadn dizel

Lp
 
popči
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če mar 23, 2006 2:43 pm

Napisal/-a popči Sr apr 05, 2006 8:25 pm

ja hvala za ta odgovor. Potem če hočem da bo imev turbino morm uzet TDCI no sej to je sam pri FORDU ta motor drugače sem se pa najbrž odločiv za TOYOTO COROLLO, ker tudi sam najbolj zaupam u japonce, no sam moram pa reči da tudi Nemški avto ni slab.

hvala za odgovore!
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Sr apr 05, 2006 9:11 pm

tud tddi ma turbino, tdci 100 in 115 km, tddi 90 konjev. tdci je bolj občutljiv na nafto ter je dosti bolj zmogljiv od tddi -ja. tddi ma še star način vbrizga s pumpo.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr apr 05, 2006 10:05 pm

bass je napisal/-a:Toyota je sigurno najboljša izbira tukaj. Ni dileme. Moraš pa turbodizla znat vozit. To ni isto kot bencinar ali pa navaden dizel brez turbine.
Turbo (ozr. turbina, turbopolnilnik - to je majhna vetrnica, ki se zelo hitro vrti in pod pritiskom pumpa zrak v motor, zato motor dobi na moči) se med delovanjem segreje, posledično se materiali raztezajo, moraš pa jih tudi POČASI ohlajati, da je stres na kovino manjši.
Torej avta s turbino ne smeš ugasniti takoj, ko prideš na cilj - še posebej če malo bolj pritiskaš na gas, ampak moraš avto pustiti par minut v prostem teku, da se motor (seveda tudi turbina) POČASI ohlaja.
V nasprotnem primeru ti zna turbino kasneje enkrat med vožnjo, ko se spet zavrti razgnati, ker ta temperaturni stres na material povzroči majhne razpoke v strukturi, čez te razpoke sili zrak pod pritiskom in posledično zadevo lahko razgoni.

Vidim, da ti je pojem "turbo" nov, pa mislim, da ti bodo te informacije koristile, da boš lahko avto pravilno uporabljal 10 let. Če ne bi moral menjati turbino na par let, kar pa je ne ravno majhen strošek.


sej sploh ni fora da se turbina ohladi ampak da se turbina zaustavi, ker ce tkoj ugasnes avto se tkoj ustavi olnja črpalka in lezaji od turbine ne dobijo vec olja pod pritiskom in se vrtijo na suho.Tu je problem.
Sorry za offtopic
LP
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov