
Hvala za konstruktivne odgovore.
Aja, C3 se na splošno fejst(=nenavadno pogosto za ta segment) kvari?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:Identičen z izjemo značke.
Naredi si uslugo in si kupi par let rabljen avto, kupovanje novega je neumnost.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.
In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.
adamovc je napisal/-a:bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.
In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.
komentiral sem splošno tezo o nesmislnosi nakupa novega avta, ki je seveda zopet nisi znal argumentirati, o C3 pa se povsem strinjam s tabo.
Yaris 1.0 pa ima sicer res "kar" 6KM manj kot C3, a pri isti ceni ne bi kaj dosti razmišljal.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Petersilj je napisal/-a:Se splača nabavit novega SX 1.4 16v (90KM) za 10.000€? Je kaki bolj ugoden avto v tem segmentu (kaj dobiš/cena)? Kot sem gledal, je morda edino še Clio Storia. Vsi drugi malčki so zrasli z predstavitvijo novih modelov in so 2-3.000€ dražji.![]()
Hvala za konstruktivne odgovore.
Aja, C3 se na splošno fejst(=nenavadno pogosto za ta segment) kvari?
bass je napisal/-a:adamovc je napisal/-a:bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.
In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.
komentiral sem splošno tezo o nesmislnosi nakupa novega avta, ki je seveda zopet nisi znal argumentirati, o C3 pa se povsem strinjam s tabo.
Yaris 1.0 pa ima sicer res "kar" 6KM manj kot C3, a pri isti ceni ne bi kaj dosti razmišljal.
Se opravičujem za rahli off topic.
Moj argument glede nesmiselnosti kupovanja novega avtomobila je:
Večina novih vozil izgubi po treh letih nekje polovico svoje nabavne vrednosti.
Torej vsako leto avto izgubi nekje 15-20% svoje vrednosti.
Seveda je ta številka pri dražjih avtomobilih še višja, odvisno je tudi od znamke, modela, motorja avtomobila, redkosti na trgu...
Po treh ali štirih letih se padanje vrednosti vozila na tržišču zmanjša in stabilizira.
Zato se ekonomsko gledano najbolj splača kupiti nekje 3 ali 4 leta star avtomobil, ki je po možnosti še vedno v neki obliki garancije, seveda, če zanemarimo predpostavko, da se nikoli ne splača kupiti avtomobila, saj so slaba investicija kar se tiče padanja vrednosti, treba jih je tankati, vzdrževati, registrirati, zavarovati.
Torej: Dejstvo, ki ga ne moreš zanikati je, da so novi avtomobili precenjeni in šele par let po izdelavi ozr. par let rabljeni dosežejo optimum kar se zadeva razmerja uporabna vrednost/cena na trgu.
Poenostavljeno: veliko več avta dobimo za isti denar, če vzamemo par let rabljenega
Jaz sem npr. za svojo alfo pred letom dni odštel nekaj manj kot 11k€, če jo pa želiš primerjati s C3 in podobnimi gajbicami pa prosim izvoli in klikni na moj avatar.
In preden se začnete usajat, da je večji avto=večji strošek naj vam navedem dejstvo, da me redni servis pri pooblaščenem serviserju pride 110€, veliki servis 380€ poraba pa je od 6,4 pa do 7,3l/100km pri razigrani mestni vožnji.
Mojster Miha je napisal/-a:bass je napisal/-a:adamovc je napisal/-a:bass je napisal/-a:@adamovc:
Očitno nisi videl linkov v mojem zgornjem postu... preberi si malo, no.
Pa se potem pogovarjajmo o utemeljenosti in konstruktivnosti.
In DA, nov avto je nesmisel, še posebej francoskega porekla, žal.
komentiral sem splošno tezo o nesmislnosi nakupa novega avta, ki je seveda zopet nisi znal argumentirati, o C3 pa se povsem strinjam s tabo.
Yaris 1.0 pa ima sicer res "kar" 6KM manj kot C3, a pri isti ceni ne bi kaj dosti razmišljal.
Se opravičujem za rahli off topic.
Moj argument glede nesmiselnosti kupovanja novega avtomobila je:
Večina novih vozil izgubi po treh letih nekje polovico svoje nabavne vrednosti.
Torej vsako leto avto izgubi nekje 15-20% svoje vrednosti.
Seveda je ta številka pri dražjih avtomobilih še višja, odvisno je tudi od znamke, modela, motorja avtomobila, redkosti na trgu...
Po treh ali štirih letih se padanje vrednosti vozila na tržišču zmanjša in stabilizira.
Zato se ekonomsko gledano najbolj splača kupiti nekje 3 ali 4 leta star avtomobil, ki je po možnosti še vedno v neki obliki garancije, seveda, če zanemarimo predpostavko, da se nikoli ne splača kupiti avtomobila, saj so slaba investicija kar se tiče padanja vrednosti, treba jih je tankati, vzdrževati, registrirati, zavarovati.
Torej: Dejstvo, ki ga ne moreš zanikati je, da so novi avtomobili precenjeni in šele par let po izdelavi ozr. par let rabljeni dosežejo optimum kar se zadeva razmerja uporabna vrednost/cena na trgu.
Poenostavljeno: veliko več avta dobimo za isti denar, če vzamemo par let rabljenega
Jaz sem npr. za svojo alfo pred letom dni odštel nekaj manj kot 11k€, če jo pa želiš primerjati s C3 in podobnimi gajbicami pa prosim izvoli in klikni na moj avatar.
In preden se začnete usajat, da je večji avto=večji strošek naj vam navedem dejstvo, da me redni servis pri pooblaščenem serviserju pride 110€, veliki servis 380€ poraba pa je od 6,4 pa do 7,3l/100km pri razigrani mestni vožnji.
Zgolj tvoje mnenje
- dilema nov : star avto je stvar posameznika - za denarni limit o katerem govorimo lahko kupiš soliden nov avto, ki ti bo z rednim vzdrževanjem služil tudi 10-15 let - pri rabljenem lahko takoj odšteješ nekaj let uporabe, obstaja tudi velika verjetnost, da boš imel dodatne stroške - če ima avto stanje km blizu velikega servisa lahko računaš s takšno vsoto, kot jo imaš v pri novem v obdobju 3-4 let - pri novem namreč v začetku ni stroškov servisiranja, "manjši" (olje + filtri) servisi pa so občutno cenejši od "velikega" ("mali" servis +zobati jermen + vodna črpalka + ... ), dodaj še kakšen par gum ... pa se stroški kaj hitro naberejo. Vse je odvisno od stanja rabljenega vozila - v nobene primeru pa ne more imet manjše stroške kot nov
- primerjava - glede na to, da jo sam želiš - rabljena A.R. 156 : majhen mestni avto - kakor za koga - če ti imenuješ "gajbice" avtomobile tipa C3 lahko nekdo tvojo A.R. imenuje "kanto", ki je za povrh neuporabna, nerodna, ...
Da bova konstuktivna - vzemiva za primerjavo še manjši razred : TWINGO - pri A.R. voziš s seboj nekje meter oz pol tone več pločevine s seboj ... in kaj imaš od tega več pri A.R. ?
Potniki na zadnjih sedežih bodo v TWINGU imeli enako ali celo več prostora za kolena (prilagodljiovst zadnje klopi), potem si predstavljaj "praktičnost" (beri: neuporabnost) tvojega prtljažnika napram TWINGU (poudarek na prej omenjeni prilagodljivosti), "praktičnost" tvojega metra pločevine več pri parkiranju, pa "praktičnost" ko govoriš o stroških - pomisli, na registracijo ali pa recimo dejstvo, da z nakupom ene dobre gume za tvojo A.R. kompletno (vse 4 gume) "obuješ" TWINGO ... pa še bi se dalo naštevat
In da se ne boš izgovarjal z "nepremičninami" (kot je tvoja navada) - TWINGO (posebno z močnejšim agregatom) je za SLO povprečje povsem dovolj dinamičen in tudi na daljše poti se da potovat v povsem solidnem potovalnem povprečju.
Za marsikoga bo tvoj predlog oz tvoja A.R. zgolj ena večja "kanta" - pa brez zamere
LP
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov