s cliotom 1,5dci mam same dobre izkušnje ("tok-tok"). za nakup sem se pred dobrim letom odločil, ker sem rabil nekaj kar dejansko malo kuri in presenetljivo dobro gre in ni predrago - konkurenca je pri teh kriterijih hitro pogorela... v avtu lahko dobiš za ta leta in razred veliko dodatne opreme.
zdej motorji so od začetka 48kW/65PS in 60/82, potem je prišel še 74/100, sedaj v storijah pa je 50/70, ki je tudi v cliotih III (poleg 63/85 in 78/105, ki je edini na voljo s 6-stopenjskim menjalnikom).
za prve tri motorje (65, 82 in 100) ti lahko povem se razlikujejo v naslednjih podrobnostih:
- 65 ima drugačne šobe in krajši menjalnik in nima IC-ja
- 82 in 100 imata iste šobe, oba imata tudi IC, vendar sta drugačna in drugače nameščena
- 100 ima nekoliko večjo turbino z variabilno geometrijo lopatic, 82 in 65 imata isto turbino (pri 82 je bolj "odprta")
- 100 ima na prestavni ročki rikverc v "6" in ne tako kot skoraj vsi ostali renoji (privzdignit pa k sebi in naprej)
- vsi ostali sklopi (blok, bati, glave, odmične..) so isti
za 70PS nevem točno kako in kaj je drugačnega. glede čipanja je najbolš da vprašaš na kero firmo ki se s tem ukvarja, ker moje zadnje informacije so še zelo stare (cca 2 mesca po tem ko je prišel ven se baje še ni dalo)
nevem kolk se ti gre za letnik, ampak v cliotu je nekak najbolša kombinacija 82 PS motor, vendar če si kaj mehanika si lahko v 65 zmontiraš IC in si na istem kot če bi mel 82 - ima en uporabnik na forumu
sam imam 82 --> 100 in mi drži že več kot eno leto (40000km), pred tem jih je bilo na števcu že 67000. poraba je tudi po čipanju in kljub dokaj hitri vožnji (seveda ne, dokler ni ogret) 4,8 do 5,3 po računanju (ne po BC). zdej sem naredu glavni servis in poleg rednih servisov ni nič drugega narobe. nekateri se dost pritožujejo nad elektroniko (lučke na armaturki), drugih problemov pa skoraj ni.
če te še kaj zanima vpraši, lahko dobiš pa še več odgovorov na forumu
http://www.renault-klub.si
EDIT: lahko si kupiš zobnike za daljšo 5 prestavo, ker je res nekoliko kratka - ampak tok bol vleče
