Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Sadus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 30, 2007 7:02 pm

Rabljen cestni terenec do 5.500€

Napisal/-a Sadus Pe avg 17, 2007 8:56 am

Iscem po avto.net, prebiram po forumih in vedno bol sem zmeden,... :?
Torej,.. vozilo bi se uporabljalo za normalno voznjo (po asfaltirani cesti), obcasno, predvsem poleti bi mu druzbo delala camp prikolica, veckrat tedensko bi se zapeljal po makedamu do gozda (eventualno po gozdu),..
Skratka, vozilo bi bilo edino prevozno sredstvo, korisceno za vsesplosno voznjo.
Razmisljal pa sem med naslednjimi znamkami/modeli:
- Hyundai Galloper (diesel)
- Mitsubishi Pajero (diesel)
- Suzuki Vitara
- Suzuki Samurai
- Opel Frontera
- Daihatsu Feroza
- LandRover Freelander

Z veseljem pa sprejmem se kak vas predlog glede znamke/modela vozila, ki ni nastet v zgornjem seznamu :)

Vozilo bi naj bilo ekonomicno, kolikor je pac terenec lahko ekonomicen ;) in kaksna dodatna oprema bi tudi prav prisla (klima, el. stekla,..) ni pa nujna.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe avg 17, 2007 9:04 am

 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 9:33 am

Če hočeš cestnega terenca, potem vzemi toyoto rav4, če pa bi občasno zapeljal na teren pa so odlični manjši terenci kot samuraj, vitara ali feroza. Frontero spusti, ker ni ne tič ne miš in je preveč problemov z njimi. Galloper(čista kopija pajerota) , pajero, patrol pa so že večje zverine. So pa odlični terenci, samo je tudi vzdrževanje malo dražje.

Drugače pa za ferozo ti lahko povem zelo veliko. S svojo sem naredil že preko 120.000km in do sedaj nobenih problemov, le mašino sem zamenjal, ker sem hotel več konjenice pod havbo. Vzel sem isto mašino (ista oznaka mašine) samo več konjev - mašina v daihatsu applause je enaka kot v ferozi, samo malo več konjev ima. Cena pa je smešna - celo mašino dobiš za 100 evrov.

Drugače je pa generalka na ferozi zelo poceni - 900 evrov brez dela, dobiš pa za ta denar tole;
- olje liqui molly MOS2 5 litrov - 32 evrov
- oljni filter - 4 evre
- zračni filter 11 evrov
- svečke 14 evrov
- vodna pumpa - 32,5 evrov
- napenjalec - 24 evrov
- jermen - 20 evrov
- termostat 11 evrov
- kit komplet dihtunge(sesalne, izpušne, glava in pokrov ventilov) , tefloni, obročki - 176 evrov
- blažilec KYB(kayaba) plinski prednji - 52 evrov
- blažilec KYB(kayaba) plinski zadnji - 56 evrov
- prednje zavorne ploščice - 23 evrov
- sklopka (lamela, košara in potisni ležaj) Aisin - 125 evrov
Dal sem obnovit tudi glavo, ventile in zato plačal v šentjakobu celih 110 evrov. Vse gumijaste dele sem dal obnovit v vargalant-u in plačal 120 evrov. Komplet generalka (samo deli) na mašini in podvozju je prišla skoraj 900 evrov, ampak je avto res poštiman. Tole generalko sem celo naredil sam pod nadstreškom doma, tako da šraufat feroze ni problem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe avg 17, 2007 9:37 am

kok imam občutek ne išče on takega avta, na katerem bi prvo naredo "generalko" al karkoli.. išče avto za soft teren, torej bolj kot ne makedam in pa seveda cesto.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 9:42 am

hja, tukaj si dal dokaj zanimiv izbor terencev, ki so vsak po sebi različni po obliki, namenu uporabe...Verjetno je najbolj terenski tukaj Pajero, tudi ostali so bolj terenski kot pa cestni, saj imajo vsi (razen LR) preklopljiv štirikolesni pogon in če se boš šel nek offroad, so pravi. Land rover Freelander je tu izjema-je edini "cestni" terenec, čeprav je na večini testov dobesedno povozil konkurenco alias Toyota RAV4, Hyundai Tuscon, Honda CR-V... glede svojih terenskih sposobnosti za ta razred. Dostojno se mu je po robu na koncu postavil le Nissan X-trail. Žal pa so ga vsi zgoraj našteti premagali na področju vzdržljivosti. LR je Freelanderja pač spravil na trg v času svoje vihrave zaroke z BMWjem, ko so se lastniki tovarne menjavali kot po tekočem traku, tako da je na ta račun trpela predvsem tehnika, ki ni bila tako preizkušena, saj LR ni imel tako velikoserijske proizvodnje, da bi svoje motorje in rešitve preizkuševal v več modelih. Še ena velika hiba (poleg polno majhnih) je bil prenos do zadnjega kolesnega para (zloglasni IRD), ki je predvsem v modelih 98, 99 in 2000 crkoval kot za šalo. LR o napaki ni želel slišati. 2001 pride prenovljen model z na novo dimenzioniranim IRDjem. Glede na ceno, ki si jo postavil, bi moral verjetno vzeti ravno enega izmed teh letnikov, saj so kljub napakam tej Freeji kar dobro držali ceno. Dobil bi bencinarja 1.8 s 120KM in kar malce visoko porabo, saj ima Freelander še eno lastnost, ki ga loči od ostalih mehkih terencev. To je stalni 4x4 pogon, kar poviša porabo za kak liter, vodljivost v ovinkih je malce boljša, čeprav ima Free malce mehkejše podvozje od ostalih. To ti govorim, ker smo ga imeli doma, bencinarja in nam je vsa leta dobro služil, terenskost smo preizkušali le v snegu, a nas ni nikoli pustil na cedilu, kljub zimsko-letnim pnevmatikam. Sem pa z njim ostal na avtocesti, a je bila kriva samo varovalka, pa prednje zavore so nam malo nagajale. A vseeno mi je bilo malce hudo, ko se je odpeljal zadnjič z dvorišča, saj je vseeno LR, kar ga malce loči od konkurentov, tako da mu odpustiš kako hibo (kot npr Alfi :P ) . Vseeno ti odsvetujem kakega Jimnya, Ferozo ali Samuraja, saj so za prikolico malce prešibki, zanimiv izbor bi bila Vitara, Frontera tudi, čeprav je dokaj star model, Galoper in Pajero sta pa že dokaj klena terenca. Če imaš mogoče kakega tisočaka več na rapolago pa poglej za Freelanderjem novejšega letnika, Subaru Foresterjem (zelo dober+ima reduktor) ali pa X-trailom, čeprav tega pod 11000€ ne boš dobil. Za cestno vožnjo in izlet na makadam so cestni terenci najboljša izbira, Freelander pa je imel tudi dokaj kratko 1. prestavo, tako da bi z njim zlezel marsikam.

pa še par primerov:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1358647
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1580626
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1548478 obvezna dodatna oprema :P
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1499503
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1549534 za žejo :P :D
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 9:48 am

Pa če malo pogledaš cene, je ferozo obnovit ceneje kot veliko večino majhnih osebnih avtomobilov.
Poraba feroze pa je 8 do 10 litrov samo z zadnjim pogonom in od 9 do 12 litrov z pogonom na vsa 4 kolesa. Vožnja po terenu pa je malo bolj požrešna in je lahko tudi 15 in več.

Mašina je F300 85KM(frgazer), 95KM(injection) ali 105KM(applause - če jo sam zamenjaš).
Pazi pa na varinate fulltime 4wd, kar pomeni, da imaš stalen 4kolesni pogon in si brez reduktorja. To pa imajo novejše feroze(od letnika 1995 naprej). Niso dobre za po terenu in imajo večjo porabo.

Če greš avto gledat pa si poglej zadnje koloteke, ker zadaj zelo rada gnije. Sicer pleh ni problem pošvasat, so pa to dodatni stroški. Za amortizerje je vseeno, ker so original kyb(kayaba) tako poceni, da se splača menjat takoj ko avto dobiš in imaš potem manj problemov(cene so v enem postu pred tem).

Je pa malo problem, preden se navadiš ferozo vozit. Avto je zelo kratek in če imaš slabe gume, te zelo hitro zavrti na gladkem in mokrem asfaltu(mokri rondoji), zato je potrebno malo več pazljivosti. Pa ta avto ni za noret, z norenjem ga dokaj hitro uničiš, še vedno pa mnogo počasneje kot osebni avto, ker so stvari na tem avtu zelo predimenzionirane. Recimo podvozje za 1200kg twežkega terenčka je iz cevi ki so debelostenske in 10cm X 6cm velike. Za primerjavo - vitara, ki ima 100kg več ima podvozje 8X4cm, kar je občutno manj. Sklopka je za ta avto mnogo prevelika in je na moji ferozi zdržala celih 300.000km.

Dobiš pa ferozo v več variantah
- frgazer, 85KM in brez opreme
- injection, 95KM, ta pa lahko ima od nič opreme, pa do elektro stekel, daljinsko centralno zaklepanje, servo volan, nastavljive amortizerje(3 stopnje) in podobno. Videl sem tudi že ferozo s klimo, samo ne vem, če je to original(mogoče je). Klime sicer v tem avtu ne rabiš, ker gre cel zadnji del dol in imaš kabrio varianto. Gre pa tudi streha nad voznikom dol iz avta(je pa to šibedah).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 9:56 am

E=mc^2 je napisal/-a:Vseeno ti odsvetujem kakega Jimnya, Ferozo ali Samuraja, saj so za prikolico malce prešibki, zanimiv izbor bi bila Vitara, Frontera tudi, čeprav je dokaj star model, Galoper in Pajero sta pa že dokaj klena terenca. Če imaš mogoče kakega tisočaka več na rapolago pa poglej za Freelanderjem novejšega letnika, Subaru Foresterjem (zelo dober+ima reduktor) ali pa X-trailom, čeprav tega pod 11000€ ne boš dobil. Za cestno vožnjo in izlet na makadam so cestni terenci najboljša izbira, Freelander pa je imel tudi dokaj kratko 1. prestavo, tako da bi z njim zlezel marsikam.


Glede prikolice je feroza dovolj zmogljiva da jo vleče brez problemov. Vitara pa samuraj sta res malo premehka, jimny pa tudi vleče prikolico kot za šalo. Sam na ferozi nisem čutil prikolice, pa sem vlekel okol tono peska na njej.

Glede testa feroza, vitara frontera sport, ki ga lahko dobiš v nemščini (autobild je imel test teh treh) je popolni zmagovalec feroza, ker je dovolj robustna in vzdržljiva. Frontere pa se probaj izogibat, tako kot freelanderja, ker sta oba poceni nepremičnini, ki vidita več servisov, kot pa makadama.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 10:05 am

DaDek je napisal/-a:kok imam občutek ne išče on takega avta, na katerem bi prvo naredo "generalko" al karkoli.. išče avto za soft teren, torej bolj kot ne makedam in pa seveda cesto.


Napisal je
Iscem po avto.net, prebiram po forumih in vedno bol sem zmeden,... Confused
Torej,.. vozilo bi se uporabljalo za normalno voznjo (po asfaltirani cesti), obcasno, predvsem poleti bi mu druzbo delala camp prikolica, veckrat tedensko bi se zapeljal po makedamu do gozda (eventualno po gozdu),..
Skratka, vozilo bi bilo edino prevozno sredstvo, korisceno za vsesplosno voznjo.


Torej predlagam ferozo za recimo 2000 evrov in da vanjo vloži še 1500 evrov in ima avto, ki je generalno obnovljen in bo zdržal naslednjih 300.000km brez kakršnihkoli problemov. Samo redni servisi in to je to. Redni servis pride pa
- olje liqui molly MOS2 5 litrov - 32 evrov
- oljni filter - 4 evre
- zračni filter 11 evrov
- svečke 14 evrov
skupaj 61 evrov, brez dela, ker pa je avto tok preprost, lahko to vse doma zamenja.

Problem s terenci v sloveniji je to, da ljudje terence zgonijo in jih potem prodajo, ko bi se začeli veliki servisi. Velika večina za terenca ne skrbi, ker obstaja splošno prepričanje, da avto zdrži veliko. Kar je sicer res, ampak vseeno tisto malo vzdrževanja mora biti. Večina je takih in potem dobiš terenca, ki ti doma postane nepremičnina ker nekaj crkne, del je pa drga ko žafran. Tisti terenci, ki pa delajo, pa večinoma ostanejo doma, ker z njimi ni problemov, razen, če so prestari in si ljudje omislijo nove. Tudi sam sem dobil ferozo na tak način - firma je menjala terenca in tega prodala za dobro ceno. Avto je bil v motornem prostoru kot nov, zadaj pa gnil tok, da bi lahko skoz podn padu. Nekje od sprednjih sedežev naprej je bilo vse gnilo in avto je razpadal. Par dni švasanja je potem zadevo rešilo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sadus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 30, 2007 7:02 pm

Napisal/-a Sadus Pe avg 17, 2007 10:13 am

Po teh postih, se je moj izbor nekoliko skrcil ;) Torej, ce je Galloper res priblizno enak Pajerotu, ostane na seznamu ;) "nebivedu" me je dokaj preprical glede Feroze.
Torej Galloper (drazji, vecji, vec opreme), Feroza ali Vitara.
Zanima me kaksno porabo imajo ta vozila in na kaj bi bilo potrebno polagati pozornost pri ogledu/nakupu vozila. Ali imajo ta vozila moznost izklopa 4 kolesnega pogona?
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 10:42 am

Sadus je napisal/-a:Po teh postih, se je moj izbor nekoliko skrcil ;) Torej, ce je Galloper res priblizno enak Pajerotu, ostane na seznamu ;) "nebivedu" me je dokaj preprical glede Feroze.
Torej Galloper (drazji, vecji, vec opreme), Feroza ali Vitara.
Zanima me kaksno porabo imajo ta vozila in na kaj bi bilo potrebno polagati pozornost pri ogledu/nakupu vozila. Ali imajo ta vozila moznost izklopa 4 kolesnega pogona?


da, imajo.
vseeno, daj, razmisli o subaruju :) če pa boš izbral ferozo, jimnya... boš kupu zmogljiv mali terenski avtomobil, vzdržljiv, mogoče ne tako dobro opremljen. sicer se ciljaš na bogato opremo, potem zopet freelander, ker je imel LR dokaj čudno logiko takrat. Ponujal je samo dve verziji opreme, Ei in xEi. Prva je brez abs-a, klime in ostale elektronike, medtem ko je xEi bila popolnoma opremljena, abs, TC, klima, alarm, strešno okno...kar malce nerazumljivo, ker je bilo vmes le okrog 400 pokojnih tisočakov razlike
No na tvojem mestu, glede na to da bo to edino vozilo in se bo vozilo tudi po cesti, potem mehki terenec, ponuja največ udobja.Moj izbor je ali Freelander (če daš kaj na dušo, če ne pa forester ali rav4) če pa misliš, da boš potreboval redkutor, potem feroza, jimny ali pa vitara, morda raje suzuki, ker sta slednja malce novejša, feroza je malce starejši model, malce bolj trpežen. ;)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe avg 17, 2007 11:10 am

za to kaj ti rabiš avto je kia sportage z 2x AB in klimo za 5000e bestbuy (glede napak samega avta nisem seznanjen..) samo bi ga pa definitivno imel raje kot pa ferozo.. sploh pa zato kaj ti praviš.. torej makedam, kak gozdek (predvidevam, da gozdna cesta ne premokra), in pa seveda asfalt.. dobro.. če kupiš ferozo ki je okej in to.. ne zdi pa se mi smiselno kupovat avto v katerega boš prvo vložil 1500e za neko obnovo (generalko, ali celo menjavo mašine), drugo je če bi offroad vozil.. Pa še govoril si o neki klimi in šipah pa to :P

btw. jaz tudi ne morem prehvaliti "domačega" nissan patrol-a, kako so stroški vzdrževanja majhni.. pije očitno majn kot feroza :) mogoče pa kupiš patrola letnik 2001 pa v par letih dobiš to nazaj kaj bi pri ferozi za bencin več dal :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 11:18 am

točno! na kio sportage smo pozabili!
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1455610
solidno udobje na cesti in sposobnost malce resnejšega offroada. ima pa preklopljiv 4x4 pogon, v osnovi gnan zadnji kolesni par. za tako ceno, polno opreme, dizel pa bo verjetno malo dražji
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 11:24 am

DaDek je napisal/-a:za to kaj ti rabiš avto je kia sportage z 2x AB in klimo za 5000e bestbuy (glede napak samega avta nisem seznanjen..) samo bi ga pa definitivno imel raje kot pa ferozo.. sploh pa zato kaj ti praviš.. torej makedam, kak gozdek (predvidevam, da gozdna cesta ne premokra), in pa seveda asfalt.. dobro.. če kupiš ferozo ki je okej in to.. ne zdi pa se mi smiselno kupovat avto v katerega boš prvo vložil 1500e za neko obnovo (generalko, ali celo menjavo mašine), drugo je če bi offroad vozil.. Pa še govoril si o neki klimi in šipah pa to :P

btw. jaz tudi ne morem prehvaliti "domačega" nissan patrol-a, kako so stroški vzdrževanja majhni.. pije očitno majn kot feroza :) mogoče pa kupiš patrola letnik 2001 pa v par letih dobiš to nazaj kaj bi pri ferozi za bencin več dal :lol: :lol: :lol: :lol:


Sej ni nujno, da bo vložil 1500 evrov v avto. Lahko dobi tudi dobrega, kar pri partolu na žalost ne more za tak denar v sloveniji. Patrol je res terenec, da se reče, dober za povsod, ampak 2.8 imajo problem z glavami(pokajo zelo rade, cena je pa potem 700 evrov samo za glavo) in težko dobiš dobrega za tak denar, velika večina jih ima popravljane glave, ki bodo zdržale še par mesecev ali par desettisoč kilometrov, potem pa bo za zamenjat, pa pije ravno tok kot feroza, samo da pije dizel namesto bencina.
Sam si iščem patrola zase že dolgo, pa jih ni takih, ki bi si jaz želel. Ali je gnilo podvozje, ali je mašina zanič, ali pa je cel tak, da se ga bog usmili, ampak ni pa enega za spodoben denar, ki bi bil dober. Tisti pa ki so dobri ostanejo doma, tako je pa najbrž tudi pri vašem patrolu.


Kie sportage se pa izogibaj. Za po cesti preveč pije in nikamopr ne gre(tastare verzije), na terenu pa je premalo vzdržljiv in ni ne vem kaki terenec. Manjka mu oddaljenost od tal in pa pleh na podnu gnije tako kot ladi nivi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Sadus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po jul 30, 2007 7:02 pm

Napisal/-a Sadus Pe avg 17, 2007 11:26 am

OK. Kia Sportage,... koliko priblizno pa trosi ena Sportage 2.0 in pri katerih kilometrih bi naj bila zgornja meja za nakup.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 11:35 am

Sadus je napisal/-a:OK. Kia Sportage,... koliko priblizno pa trosi ena Sportage 2.0 in pri katerih kilometrih bi naj bila zgornja meja za nakup.


Jst osebno kii ne zaupam. Kak sorento še, sportage je pa lowcost varinata in ni nič kaj kvalitetno narejena(star verzija). Za nove sportage pa nimam pojma, ampak vseeno je to avto za na cesto in mogoče malo za na makadam.

Če pa imaš čas, da počakaš nekaj časa, pa se pripelji 15.9.2007 na pohorje in si boš tam ogledal mnogo različnih terencev, ker imamo tekmo za DP Slovenije v offroadu. Bo ogromno različnih terencev (predelani in serijski in kar je najbolj zanimivo - s serijskimi lahko kdorkoli vozi soft in hitrostno varinato) in jih boš videl v vseh možnih vožjah po terenu;
- Od harda (vleka z vitli po progi po kateri peš težko hodiš),
- do hitrostnih voženj (čimhitreje po progi do cilja - hitrosti kr dost visoke) in
- softa (vožnja med količki po terenu, kjer ne smeš podreti količka ali prevrniti žogice na količku - proga pa ponavadi zelo zahtevna tako za avto, kot tudi za voznika - bočni nagib vožnje v hrib, kjer avto drsi bočno navzdol proti količku in žogici na njem, obračanje na parih kvadratnih metrih med količki in podobno).
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Pe avg 17, 2007 11:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 11:35 am

ok, vsak svojga konja zagovarjamo...eden ponuja freelanderja zarad duše, drugi ferozo, ker jo ima sam in je hud avtek za skakat po škalah in gozdu, treji je dal poceni alternativo večjim terencem-kio.
zdej pa bodmo pošteni, fant išče mehkega terenca, da se bo vozil na delo, izlet, mogoče bi blo fajn, da bi napisal dnevno kilometražo po asfaltu/makadamu, ali ima družino (3 vrata/5 vrat), željeno porabo. po njegovem opisu sklepam, da rabi avto za asfalt in za tistih par kilometrov makadama, da mu vsake tolko lučka TC zasveti in se prenos prenese na zadnji par še dodatno. Če imam prav, nej Sadus potrdi, potlej mislim da je kak subaru najbolš alternativa, sej za po makedamu je dovolj že par cm dvignjeno podvozje kot pr nekem normalnem avtu. torej, mal bolj detaljni opis? zeliš udoben avto s 4x4 pogonom al želiš robustnega terenca, mal bolj škatlastega in bolj carskega. Sanjati o porabi 7 litrov je pr avtih takega kova brez veze, mogoče kak jimny, ostalo ne.
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 11:37 am

Sadus je napisal/-a:OK. Kia Sportage,... koliko priblizno pa trosi ena Sportage 2.0 in pri katerih kilometrih bi naj bila zgornja meja za nakup.


kolega jo je mel, rekel da ob lepi vožnji po cesti 8-8,5. je bil pa treji lastnik, je bla primerno zmahana
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 17, 2007 11:40 am

Mogoče bi bil zanj najboljši stari galloper, dolga varinata, kjer ima dovolj prostora, zadovoljivo zmogljivo mašino in brez problemov zdrži tudi težje offroad vožnje.
Je najcenejši za to kar nudi, kvalitetno izdelan (narejen na strojih ki so jih pri mitsubishiju prodali korejcem), deli pašejo od pajerota vsi, tako da lahko poizkusi tudi tam poiskat, če na hyunaju nimajo dela na zalogi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe avg 17, 2007 11:43 am

sry za off. nebivedu.. na katerem delu pohorja je DP? Morem prit gledat to, če nebom ki v turčiji al pa kakem egiptu lih takrat :D :)
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Pe avg 17, 2007 11:43 am

nebivedu je napisal/-a:Mogoče bi bil zanj najboljši stari galloper, dolga varinata, kjer ima dovolj prostora, zadovoljivo zmogljivo mašino in brez problemov zdrži tudi težje offroad vožnje.
Je najcenejši za to kar nudi, kvalitetno izdelan (narejen na strojih ki so jih pri mitsubishiju prodali korejcem), deli pašejo od pajerota vsi, tako da lahko poizkusi tudi tam poiskat, če na hyunaju nimajo dela na zalogi.


ja, sam poglej, za kio sprašuje za max kilometre, verjetno bi rad kolkor tolko ohranjenga, stari galoperji pa so bli kr skoriščeni, sj so jih meli razni lovci,...pri teh kiah na avto netu je pa hecno, vse so iz avtohiš in skoraj vse majo okrog 150000km. zanimivo :P ;)
[povezava odstranjena]
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov