Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
sasiti
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 09, 2004 6:54 pm

Kombi za počitnice

Napisal/-a sasiti To mar 18, 2008 4:05 pm

Kupujem kombi, ki bi mi služil za počitniška potovanja (v bistvu predvsem za prespati). Proračun imam nekako postavljen na 3000 EUR. Sem gledal malo po avto.net in so mi v ožji izbor padli naslednji:
1. Fiat Scudo 1,9 diesel - letnik 97,98
2. Peugeot Boxer 2.5td- letnik 95,96
3. VW Transporter 1,9 diesel - letnik 94,95
4. Hyundai H-1 2.5 td, letnik 99

Kateri od navedenih se vam zdi najboljša izbira, predvsem glede:
- vzdržljivosti
- stroškov vzdrževanja

Zanima me tudi, kako je z registracijo oz. zavarovanjem? Spadajo kombiji v enako skupino kot osebni avtomobili? Ker na amzs.si sem gledal in piše le za kombije z več kot 5 sedeži.

Zahvaljujem se vam za mnenja in morebitne predloge.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy To mar 18, 2008 6:15 pm

moj prijatelj ima Transporterja 1.9tdi in je zelo zelo zadovoljen z njim... Drugace bi pa tut sam izbral Transporterja-ja, ze zaradi tega ker je VW :lol:
 
sasiti
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 09, 2004 6:54 pm

Napisal/-a sasiti To mar 18, 2008 6:23 pm

Tudi jaz sem že slišal veliko dobrega o VW Transporterju...
 
rogi2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 24, 2007 12:10 pm
Kraj: Nm

avtodom

Napisal/-a rogi2 To mar 18, 2008 6:29 pm

Če hočeš mal ohranjat Slovensko avtomobilsko dediščino tle je predelan IMV kombi,bivši reševalec
http://www.bolha.com/oglas3137275
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Re: Kombi za počitnice

Napisal/-a cliort To mar 18, 2008 6:37 pm

sasiti je napisal/-a:Kupujem kombi, ki bi mi služil za počitniška potovanja (v bistvu predvsem za prespati). Proračun imam nekako postavljen na 3000 EUR. Sem gledal malo po avto.net in so mi v ožji izbor padli naslednji:
1. Fiat Scudo 1,9 diesel - letnik 97,98
2. Peugeot Boxer 2.5td- letnik 95,96
3. VW Transporter 1,9 diesel - letnik 94,95
4. Hyundai H-1 2.5 td, letnik 99

Kateri od navedenih se vam zdi najboljša izbira, predvsem glede:
- vzdržljivosti
- stroškov vzdrževanja

Zanima me tudi, kako je z registracijo oz. zavarovanjem? Spadajo kombiji v enako skupino kot osebni avtomobili? Ker na amzs.si sem gledal in piše le za kombije z več kot 5 sedeži.

Zahvaljujem se vam za mnenja in morebitne predloge.



Pozdravljen!

Sam sem pred enakim nakupom. Nagibam k trojici Boxer, Jumper in Ducato, saj so dimenzije nekoliko večje kakor pri Scudu. Zamišljeno je da bi kombi služil kot drugi avto, v poletnem času, pa bi opravljal funkcijo avtodoma. Tudi na forumu sem spraševal kako je z registracijo kombija z sedeži ali tovorni(brez sedežev in brez oken), do sedaj še nisem dobil odgovora, upam da ga še bom :P . Imam že kar nekaj načrtov v glavi, če te zanima lahko tudi na ZS.

Tudi jaz upam na kak pameten predlog.
;)

Francozi za kampiranje uporabljajo tudi Kangooje, Berlingote,...
(Samo kot zanimivost)
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To mar 18, 2008 8:25 pm

Pri nas smo imeli prej VW Transporterja 2,4 D letnik '92, sedaj pa 2,5 TDI letnik '07
Kombi je res vzdržljiv, o tem ni dvoma, sploh ker ga imamo za uporabo v vinogradništvu in kletarstvu. Za prevoz orodja vseh vrst, materiala (koluti žice, žaklji...), zabojev, steklenic, ljudi... In to dosti po terenu. Prvega smo kupili z 60.000 km (karoserija jih je imela 120.000 - menjan motor) in ga potem po 9 letih prodali pri 300.000 km in zamenjali z novim. Oziroma malo rabljenim, imel je le 27.000 km in nekaj mesecev.
Problemov ni bilo, menjana je bila voznikov ključavnični vložek, stikalo ključavnice za vžig, ena tesnilna gumica pri vzvodu za gas pri motorju, hupa (prerjavela), nekaj sem rihtal še spodnje vodilo drsnih vrat - koleščke (zaradi slabe gume okoli vrat!), nazadnje pa so začele škripat še gumice po podvozju. Problem je seveda bila rja, podna je ostalo bolj malo.
Za letnike '94 in '95 pa nevem, mogoče so že bolje zaščiteni pred rjo.

Zavarovanje pa je sedaj tako, da spada pod kategorijo tovornih vozil, je celo malo cenejša kot prej. Naš ima 8+1 sedežev, z okni, podaljšan model, 2,5 TDI motor, NDM 3500 kg.

Če te zanima, ambulanta v našem kraju prodaja svojega kombija, štiripogonca, podaljšan model, star mislim da kakih 7 let, 300.000 km, sicer brez sedežev - ima okna, le sedeže moraš še vgradit in homologirat; cena pa se mi zdi da okrog 3000 €, če sem prav slišal.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 18, 2008 8:45 pm

kombi furgon je registriran kot tovorno vozilo in se registracija plača po tem kolko nosilnosti ma ;)

Če kopuješ ducato/boxer/jumper letnik med 94-99 probaj dobiti 2.4 oz 2.5 tdi motor, ker je dost bolj vzdržljiv kot 2.5td motor. 2.5td vzemi samo ducatota.
scudo/jumpy/in peugeot ki nevem kak se mu reče, pa imajo noter PSA 1.9td motor noter(isti kot v ZX in P306 1.9td 90konjev) tut dober motor, porabo pa nima skor nič večjo kot osebni avto(pod pogojem da je motor dober)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort To mar 18, 2008 9:24 pm

sebaveh je napisal/-a:
Zavarovanje pa je sedaj tako, da spada pod kategorijo tovornih vozil, je celo malo cenejša kot prej. Naš ima 8+1 sedežev, z okni, podaljšan model, 2,5 TDI motor, NDM 3500 kg.



In koliko je to € ....če ni skrivnost ;)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To mar 18, 2008 9:35 pm

imam nekaj malo izkušenj od Hyundai H-1 2.5 td.sm ga že večkrat peljal v službi. preveč popije (po besedah šefa, mi je reku da okoli 16litrov-ko se gre kaj v koper delat-v velenju napolnijo, ko se gre nazaj morajo malo pred velenjem spet tankat), v njem se zelo neudobno sedi (predvsem zadaj).imajo pa enga z 2.2 motorjem in 2.5 td.aja pa pri 2.5 td je po parih mesecih crkna turbina...

imeli so tut starga VW transporterja (bil je že 1.9 tdi) za prevoz.ni bil tako požrešen in zadi si sedu kot se spodobi (po AC je pa tut šol 150, če je bil naložen), sedaj imajo novega transporterja, ki je zelo mehek za vozit ter sedet.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če mar 20, 2008 11:28 am

Kar se novih tiče sem slišal od enga dostavljalca,da je ducato dost bolj kvaliteten od jumperja,ker naj bi jih pri fiatu izdali pozneje in z odpravljenimi napakami,ne vem pa kako je z boxerjem(oz. splošno pri starejših).
Mi smo imeli VW Transporter 2.4D l.93 pa je 500kkm prevozill brez večjih težav.Zelo udoben,uporaben tudi kot osebni avto,dobro drži ceno.Je pa definitivno razred višje kot ostali,ki si jih omenil.
Z rjo je pa tako; nekje od 96. dalje(nisem prepričan) imajo pocinkano karoserijo in ni več težav kot pri starejših.
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg Če mar 20, 2008 10:17 pm

sem imel med ostalimi tudi hyundaja H1, o kombiju ni slabe besede. najboljsi (lezeci) polozaj za volanom, kar je super za dolge ture, najbolj vzdrzljiv (delalo se je z njim kot svinja z mehom in po 300k km niti ene najmanjse napakice) najslabsa stran je bila pa res poraba, ker je tudi z mucenenjem pod 10 nisi spravil. no morda 9.. ampak ce mi je renault master pil 8.8... :roll:
 
kosmit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To feb 12, 2008 10:01 pm

Napisal/-a kosmit To mar 25, 2008 7:38 pm

Sem lastnik kombija H-1 letnik 99 80Km krajša različica. Avto ima po števcu 110 tisoč kilometrov, v resnici pa verjetno nekajkrat več. Za kombi ni nobenih slabih besed, razen da ima premajhen predal pred sovoznikom. Glede porabe moraš vedeti da s kombijem teže1800kg ne boš dirkal. Pri hitrosti 60-90 km porabi od 8 do 11L/100. Odvisno od relacije. Kar sem menjal je samo stabilizator. Če pa boš kupoval Hyundai-a pazi ker pločevina je verjetno dosti bolj tanjša kot pri Citroenu ali Fiatu. Še posebej preglej pragove tiste pri sprednjih vratih. Mnogi lastniki jih deformirajo( beri nasedejo) na pločnikih. Nato pa dajo popravljati nekemu "mojstru" kateri zapolni odtočne kanale (vidni so samo če gledaš pod kombijem). Če se ti kanali zamašijo v notranjosti pragov zastaja voda in kompletni prag zgnije od znotraj.
Morda je klima malo prešvoh za celotni prostor katerega mora hladiti, če odpreš zadnje steklo ne boš potreboval klime in ne boš niti čutil kakšnega vetra. Samo malo bolj boš slišal motor. Jaz sem mojemu naredil homologacijo s 6 sedežev na 5 ( cena hologacije 80 Eur) tako da je zavarovanje in takse manjše. Položaj pri vožnji je zelo dober, motijo pa sedeži kateri imajo neko plastično prevleko tako da se brez normalne prevleke malo potiš. Nosilnost je 1000Kg tako da lahko spraviš kar dosti vanj. Če odstraniš pregrado inh zadnji sedež imaš nekaj več kot 2 metra prostora. glede vožnje je edino problematično ker ima zadnji pogon. Če je mokra cesta in gume niso OK moraš v ovinkih vozito počasneje.

L.P.
Mitja
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new To mar 25, 2008 8:26 pm

Moj sosed ima H-1 2,5 mislim da nekje 8 let starega sem se že večkrat peljal tudi na dolgi turi pa avto je vredu motor tud pa kar dobro prestaja večje obremenitve, rja je pa resen problem!

sicer glede vzdržljivosti so transporterji (prejšnji model) eni izmed najbolj vzdržljivih avtomobilov, vendar pa ti predlagam Ducata, ker je novejši in stroški vzdrževanja so verjetno najnižji, pa tud je zelo vzdržljiv (to vem za dizla 2,5 sicer ne vem če je td al tdi)!!!
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To mar 25, 2008 9:00 pm

Si že kdaj vidu od Collegiuma rdečga Transporterja? Mi mu rečemo DEDI, in če se ne motim se mu je števec kilometrov pokvaril pred tremi leti, tako da še danes kaže 380.000 km, mislim da jih ima že prek pol milijona. Avto je slabo servisiran, pobutan, manjkajo mu deli ampak se še vedno pelje - in če mene praša boljš kot marsiker nov kombi. Peljal sem že precej kombijev, in morm rečt da je zame ta prav kombi samo Transporter. Sicer pa če boš pogledal na ceste, in preštel koliko je ducatotov, transporterjev, jumperjem, boš kmalu ugotovil, v kateri smeri moraš gledat. :twisted:
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort To mar 25, 2008 9:16 pm

kosmit je napisal/-a: Jaz sem mojemu naredil homologacijo s 6 sedežev na 5 ( cena hologacije 80 Eur) tako da je zavarovanje in takse manjše.
L.P.
Mitja


No, tudi mene veseli da prihajajo mnenja od lastnikov.
Prosil pa bi te, če lahko opišeš v čem je "fora" če ima kombi 5 sedežev namesto 6 ali 8, in koliko si plačal za registracijo pred in po homologaciji.
Ker sem prebral, da če ima kombi 8 sedeže da se ga enako registrira kot osebno vozilo(čeprav mi je to malo čudno), če pa ima npr.6 sedežev in tovorni prostor, pa da se zračuna po nosilnoti tovornega dela.
(upam da nisem preveč zakompliciral) ;)
 
kosmit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To feb 12, 2008 10:01 pm

Napisal/-a kosmit To mar 25, 2008 9:56 pm

Na strani AMZS-ja je možnost izračuna plačila vseh stroškov.
http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5&tip=3
Pri zavarovanju je verjetnost rizika zavarovalnice ali je pri nesreči poškodovanih 5 ali 6 oseb. Verjetno so tam potegnili črto. Koliko sem plačal se ne spomnim ker ko sem ga kupil sem plačal polno zavarovanje, nato sem prodal starega in so mi vrnili razliko. Takrat sem računal da se mi homogacija vrne v dveh letih.

Pozabil sem povedati da imam potniško verzijo kombija, to se upošteva kot normalen avto.

Ko kupuješ kombi poglej ali je registrirano vozilo kot potniški ali tovorni. Tudi tam so razlike.
Za kaj več ti ne znam povedati, najbolje da se obrneš na AMZS ali organizacijo kjer izvajajo tehnične preglede.

Glede da je rja resen problem pri Hyundaju je res vendar če niso načeti nosilni elementi kar je težko ( so zelo veliki in debeli) ni kakšnih večjih problemov. Največji problem so zamašeni odvodni kanali. Če avto redno opereš in očistiš ni kakšnih večjih problemov. Kakšen manjši kos kjer je zerjavelo se da brez problemov sanirati. Važno je da ne najdeš kakšnega "mojstra" kateri ti vse pokvari. Z motorji tudi ni problemov, vsaj po besedah serviserjev na Hyundaju. Če je redno vzdrževan. Pri nakupu tudi poglej kdaj so bili menjani jermeni in vodna pumpa. Tam zna biti strošek zamenjave okrog 500 do 600 Eurov.

L.P.
Mitja
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 25, 2008 11:20 pm

cliort je napisal/-a:
kosmit je napisal/-a: Jaz sem mojemu naredil homologacijo s 6 sedežev na 5 ( cena hologacije 80 Eur) tako da je zavarovanje in takse manjše.
L.P.
Mitja


No, tudi mene veseli da prihajajo mnenja od lastnikov.
Prosil pa bi te, če lahko opišeš v čem je "fora" če ima kombi 5 sedežev namesto 6 ali 8, in koliko si plačal za registracijo pred in po homologaciji.
Ker sem prebral, da če ima kombi 8 sedeže da se ga enako registrira kot osebno vozilo(čeprav mi je to malo čudno), če pa ima npr.6 sedežev in tovorni prostor, pa da se zračuna po nosilnoti tovornega dela.
(upam da nisem preveč zakompliciral) ;)
ne najdem one teme ko sem ti že napisal not, pa bom šeenkrat.
Če maš v prometni napisano da je tovorno vozilo, se zavarovanje plača po takem(KLIK) sistemu, če pa v prometni piše, osebno vozilo in ima več kot 5 sedežev, pa po takem sistemu. Če ma 5 sedežev pa velja tisti link ko ga je dal kosmit. Vsak kombi, ki ima Atest in ima 6 sedežev in tovorni prostor bi moral met v prometni napisano da je tovorno vozilo, zato sem ti napisal tak v oni drugi temi.
Mi pa lahko vrjameš, ker je doma jumper z 5imi sedeži in tovornim prostorom(registriran kot tovorno vozilo), pa blo je že lepo število furgonov in tut nekaj potniških.

Če pa kdo rabi nasvet glede jumper/boxer/ducato 95-00 letnik pa naj napiše in si bom probal čas vzet ter napisat pomankljivosti na plehu, motorjih, nasplošno.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To mar 25, 2008 11:40 pm

Sem si pogledal našo polico od Transporterja, ki sem ga omenil zgoraj. Osnovno zavarovanje je okoli 470 € (za PR14, brez bonusov/malusov). Je pa napisano da gre za furgon, 1+1 :? Moram še malo povprašat v tej smeri, čemu je to tak.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Sr mar 26, 2008 7:31 am

Drocky je napisal/-a:ne najdem one teme ko sem ti že napisal not, pa bom šeenkrat.
Če maš v prometni napisano da je tovorno vozilo, se zavarovanje plača po takem(KLIK) sistemu, če pa v prometni piše, osebno vozilo in ima več kot 5 sedežev, pa po takem sistemu. Če ma 5 sedežev pa velja tisti link ko ga je dal kosmit. Vsak kombi, ki ima Atest in ima 6 sedežev in tovorni prostor bi moral met v prometni napisano da je tovorno vozilo, zato sem ti napisal tak v oni drugi temi.
Mi pa lahko vrjameš, ker je doma jumper z 5imi sedeži in tovornim prostorom(registriran kot tovorno vozilo), pa blo je že lepo število furgonov in tut nekaj potniških.

Če pa kdo rabi nasvet glede jumper/boxer/ducato 95-00 letnik pa naj napiše in si bom probal čas vzet ter napisat pomankljivosti na plehu, motorjih, nasplošno.


Ja, ja,...
Samo mi še vedno ni čisto jasno, doma imamo Renault Expresa in ga zavarujejo kot kombinirano vozilo(al nekaj takega), kombi z 5 sedeži pa se registrira kot osebni avtomobil(to mi ne gre skupi). :P

Drugače pa kr napiši kaj od Jumper-Boxer,(Ducato ? Hm, sm bolj na francoze)
Poraba, kakšen motor imaš, težave, stroški vzdrževanja, slabosti, napake,notranje dimenzije(zanima me, če je res mogoče posteljo postaviti prečno(a je res širina 187cm),..Tnx!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr mar 26, 2008 2:18 pm

Torej pri jumper/boxer/ducato 95-00 so pri plehu najbolj na udaru zaradi rje pragovi, malo majn pa pod sprednjimi vrati. tut kraki v okolici akumulatorja(pa an drugi strani na takem mestu isto) so radi rjavi.
Velik problem so tut panti na zadnjih vratih(tisti ki držijo leva vrata) in pa kljuke bočnih vrat, ki so le na redkih kombijih nepolomljene.
Deli za te avte so kr dragi, ampak dvomim da so za druge kej velik cenejši, če sploh.
PSA motorji so za izogibat se in 25d in 25td, ker so 12 ventilerji in rado vtrga ventil, pol pa ga zabije al v glavo al pa v bat. Motorji pa so dragi ko žafran, od fiata motor pa ne paše(moreš še pol menjalnik fiatov kupit, pol pa gre). TDi motorji pa so tut od PSA ok.
Torej glej rajši za ducato, ker motorje ma boljše, vse ostalo pa je enako(ok razen pokrova troblje na volani, pa vzadi anpisov na vratih in sprednje maske :P )

Notri pa je po širini dost prostora za eno krajšo postlo, za to razporeditev pa je tak najboljš da pogledaš kak so pri Adriji to rešli, če hošeš avtodom delat.
LP Rok
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov