Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

1.8T Gti vs. 1.9tdi 150ps

Napisal/-a _Ghostrider_ To jul 08, 2008 9:22 pm

Zanimam me razlika med tema dvema avtomobiloma:
-poraba
-pospešek
-končna hitrost

Gre pa za golf 4 1.8T gti 150ps, 5 brzin vs. golf 4 1.9 tdi gti 150ps, 6 brzin!
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec To jul 08, 2008 9:30 pm

pospešek ma pomoje bolš 1.8T ker se bl zavrti....sam je tud poraba večja k pr dizlu...
jest osebno bi vzel bencinarja 1.8T ;)
več nej pa povejo tisti k to majo...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jul 08, 2008 9:33 pm

tovarniska za 1.9 tdi 150 pd
0-100 ma 8.6 sekund.
mislm pa da ga tdi v letecem startu nabrise
Ni vse res kar napišem
 
GOLF GT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po mar 24, 2008 11:19 am

Napisal/-a GOLF GT To jul 08, 2008 9:35 pm

Vozu dizla in je kar kul!Koncna je tam tam ni velike razlike!Poraba pa kokr voziš!Jest bi vzel dizla!Navor pa to ;)!Če je pa premal konjev pa še mal čipaš pa je strup!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jul 08, 2008 9:37 pm

bencinar ma do 100 8.5 sek...pomoje ga dizl nabriše v vseh pogledih...sploh od 100 naprej...navor pač dela svoje...konča dizel je 216 km/h pravtako tudi bencinar ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
GOLF GT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po mar 24, 2008 11:19 am

Napisal/-a GOLF GT To jul 08, 2008 9:42 pm

vse kakor ga TDI nese!Ga imaš namen kupit????
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To jul 08, 2008 9:48 pm

še ena debata,ki bo verjetno kmalu prerasla v kreg B vs. D. o točno teh dveh motorjih je že dost napisanga,in to na skoraj vseh forumih,tut medsebojne primerjave na cesti so,ampak si očitno prelen da bi mau pogooglou :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jul 08, 2008 9:51 pm

vozim passata TDI, čipanega na 162KM. s kolegom, ki ima 1.8T isti letnik, 150KM pogosto menjava avto. naprimer ko gremo ven in potem tisti ki je pač trezen vozi in pa tudi na daljše relacije..

stil vožnje je malo drugačen, občutek navora ti pri dizlu sicer da tisti lažen feeling da bolj gre ampak ura tega ne pokaže.. tako da verjetno kot je že nekdo zapisal pride ta navor do izraza na AC 120-160, mislim pa da nekih drastičnih razlik ne boš opazil.

kar pa sem opazil, je pa bila velika razlkika v porabi. govorim o srednje do zelo dinamični vožnji. kako velika razlika je nebom pisal, ker potem bodo spet vsi vrteli jezik, je pa recimo da vsaj 20-25%, če ne več..
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ To jul 08, 2008 9:58 pm

ja imam namen kupit pa nevem za kerega se naj odločim...zato vas prosim za čimveč odgovorov
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ To jul 08, 2008 10:06 pm

bencinarja loh bl načipaš.. paše kšn filtr, izpuh, blow-off dodaš.
če delaš kratke razdalje ti bo tut dizel znal kar precej popit, pa še zdravo ni..
do zvoka motorja, porabe, možnosti nadgradnje, stila vožnje si indiferenten?

sicer pa nevem kaj novega tukaj na forumu ne boš zvedel, ker o teh motorjih je napisanega preveč. svoje subjektivno mnenje pa verjetno tudi ne boš izoblikoval na podlagi postov ki kradejo bogu dane ali se motim??
 
Uporabniški avatar
mihhec
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: To apr 03, 2007 9:30 pm

Napisal/-a mihhec To jul 08, 2008 10:08 pm

No jst mam prjatla, sicer ma audija 1.9 tdi čipanga na 160 konjev., drug prjatu ma pa tud avdija 1.8 T s 150 konji. Verjetno je pač motor iz vag koncerna :D Rečem lahko samo to, da dizel potegne recmo mal hitrej kot turbinar zaradi navora v nižjih obratih, drugače pa ko pride bencinski motor v polje obratovanja tja od 5-7 k obratov pa se lahko dizel skrije ker bencinskemu turbinarju enostavno ne zmanka moči. Res da je poraba višja,samo užitek je pa tud boljši z bencinarjem :D
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ To jul 08, 2008 10:48 pm

Jerch_ je napisal/-a:bencinarja loh bl načipaš.. paše kšn filtr, izpuh, blow-off dodaš.
če delaš kratke razdalje ti bo tut dizel znal kar precej popit, pa še zdravo ni..
do zvoka motorja, porabe, možnosti nadgradnje, stila vožnje si indiferenten?

sicer pa nevem kaj novega tukaj na forumu ne boš zvedel, ker o teh motorjih je napisanega preveč. svoje subjektivno mnenje pa verjetno tudi ne boš izoblikoval na podlagi postov ki kradejo bogu dane ali se motim??


ja hočem čimboljši stil vožnje pa tudi zvok motorja, seveda pa čipanje tudi zraven spada
 
Uporabniški avatar
mihhec
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: To apr 03, 2007 9:30 pm

Napisal/-a mihhec To jul 08, 2008 10:52 pm

Če čipaš 1.8T motor, dobiš vn tam nekje okoli 200 konjev se mi zdi. Za disla pa nisem siguren kolko jih dobiš. Drugače pa se mi zdi da glede zvoka in vsega boš najbolj deležen pri bncinarju. Tako jemoje mnenje.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Sr jul 09, 2008 1:07 am

iz dizla vem da neboš stisnil več kot172KM (videl v živo), iz bencinarja pa z vsemi že omenjenimi dodatki dosti več, nevem če ravno 200..

odzivnost, zvok sta ti važna.. potem res nevem kaj razmišljaš.. sam prenašam traktorja samo zato ker delam 40.000+km na leto, brez kratkih razdalj.

sicer pa probaj oba avta, samo kot sem že zgoraj omenil občutek navora v navezi s pospeškom je lahko tudi varljiv. navidezen mogočen potisk dizla od 1500 obratov naprej (čipan) še ne pomeni, da je realno pospešek boljši od enako močnega bencinarja z manjšim navorom..
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2265
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Sr jul 09, 2008 6:00 am

Jerch_ je napisal/-a: navidezen mogočen potisk dizla od 1500 obratov naprej (čipan) še ne pomeni, da je realno pospešek boljši od enako močnega bencinarja z manjšim navorom..


Tisti potisk ni nič navidezen, je čist realen!!

Samo pri dizlu je tako, da malo pred 2krpm cukne, pol pa z naraščanjem obratov ne vleče vedno bolj, ampak konstantno oz. celo vedno manj.

Bencinar pa vleče bolj konstantno, ni takih sunkov, pa še z naraščanjem vrtljajev vleče vedno bolj (dokler narašča moč).

Tako da v celoti gledano, pri pospešku od 0 do 100 recimo, pri podobni moči ne bi smelo biti nekih razlik (mogoče malenkost v korist bencinarja). Dizel pač v nižjih obratih cukne, v višjih je pal mal bolj "na easy", pri bencinarju je pa obratno, s tem da moraš dizla večkrat šaltat (ker se pač vrti samo do 4000), tako da je tu spet bencinar mal v prednosti.


Za prehitevanje je ta lastnost dizla OK, ker ni treba šaltat dol, ampak ga pri 2000 rpm pohodiš in potegne, bencinarja pa moraš držat na višjih obratih.

Za (hitra) speljevanja je boljši bencinar (vsaj meni).
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Sr jul 09, 2008 7:10 am

Jaz bi pa se odločil na osnovi če je kateri na avtonetu pomožnosti 4motion.(Če se ne motim jebil pred kratkim en tdi gti 4motion gor )
Slika pugi.si
 
_Ghostrider_
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: So maj 06, 2006 12:00 pm

Napisal/-a _Ghostrider_ Sr jul 09, 2008 7:54 am

samo dizla lahko pomoje z normlano vožnjo spraviš tudi na 6l oz manj, bencinarja pod 8 nikakor...seveda če pa ga pohodiš je pa tu spet druga zgodba
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr jul 09, 2008 8:27 am

ARL motor (dizel) se da čipat na 180-185hp. če delaš manj kot 25000km letno, pol bencinarja, ker ga boš že v osnovi dobil vsaj 2 jurja cenejš. 150hp dizla boš težko dubu po 9jurjev, medtem kot GTI, 1.8T pa mora bit za 7000 že vrhunsko ohranjen. če jz nebi delal tolk km letno in bi jih delal samo okol 20000 pol bi se sigurno odloču za bencinarja.
 
Uporabniški avatar
Roady
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Če jul 22, 2004 4:06 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a Roady Sr jul 09, 2008 10:00 am

Mam gti-ja 1.8T. Poraba se mi vrti tam od 9 do 11,5 litrov odvisno od stila vožnje. Če ne delaš 30.000km na leto sploh nimaš kaj za razmišljat. Meni osebno traktor glih ni pri srcu čeprav bi me vožnja prišla zelo ugodno ker bi na firmi lahko tankal cca. 20% ceneje.
Originalna turbina na 1.8t zdrži do 230 ponijov. Menjaš downpipe, izpuh, vložni filter k&n ali green, pa čip na 210 ponijov pa je to to ;) Pol pa še kaki blowoff od bonalumeja(me zadnjič ustavi policaj pa mi pribije da mi luft pušča nekje da morem avto k mehaniku peljat :lol )

Če te zanima še kaj pa kar vprašaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jul 09, 2008 10:08 am

1.8t 150: 216 kmh, 8.5 s 0-100, 7.8 l/100 km
1.9 tdi 150: 216 kmh, 8.6 s 0-100, 6.2 l/100 km
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov