Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
korencek333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr jan 14, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

volkswagen fsi motor

Napisal/-a korencek333 Če jan 15, 2009 6:46 pm

Za kateri motor se odločiti 1.4 fsi ali 1.6 klasika
fičko je avto
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jan 15, 2009 6:51 pm

Za kater avtomobil?

Poglej če je pri 1.4 FSIju treba 98 oktanca?

Vsekakor bi se sam odločil za klasiko, predvsem zato, ker FSI 1.4 nima nevem kakšne nižje porabe od 1.6 ter večje možnosti napak oziroma preočutljivosti na slabše gorivo.
 
korencek333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr jan 14, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a korencek333 Če jan 15, 2009 7:16 pm

[quote="simply"]Za kater avtomobil?

Poglej če je pri 1.4 FSIju treba 98 oktanca?

Vsekakor bi se sam odločil za klasiko, predvsem zato, ker FSI 1.4 nima nevem kakšne nižje porabe od 1.6 ter večje možnosti napak oziroma preočutljivosti na slabše gorivo.[/quote]

golf 6 ponudil mi je cca 2000eurotov cenej avto k je star motor
jaz pa bi raj fsi k ma u štartu več konj
fičko je avto
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 15, 2009 7:43 pm

FSI.......ne sanjaj o starem motorju(če je samo 2000 eur. cenejši nimaš kaj razmišljat....)

P.S FSI- JI se obvezno na 98/100 vozijo.....

a to boš kupil 122 konjev?
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jan 15, 2009 7:46 pm

to je res, starino kupovat je tuga, more bit fsi, sam 2000€ jaz osebno nebi dal več za motor. Res pa je že daš 20.000 za avto še daš 2 jurja za bolši motorček :D
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 15, 2009 7:50 pm

dnovak24 je napisal/-a:to je res, starino kupovat je tuga, more bit fsi, sam 2000€ jaz osebno nebi dal več za motor. Res pa je že daš 20.000 za avto še daš 2 jurja za bolši motorček :D

18900 je pri nas v Brežicah v salonu - comforline oprema, sicer bel .....122 konjev, cena se mi zdi prava(500 eur bi verjetno še šlo dol)....
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 Če jan 15, 2009 7:51 pm

no pol sm okvirno zadel :D
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jan 15, 2009 9:31 pm

Potem si mislil TSI?

Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM!
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Če jan 15, 2009 10:19 pm

1.4 16v FSI 90 konjev ali 1.6 16v FSI 115konjev, jaz osebno bi izbral slednjega zaradi bolšega navora ter pospeška 8)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Če jan 15, 2009 10:36 pm

Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:

Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni

Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Če jan 15, 2009 10:51 pm

brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:

Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni

Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.


Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM ;)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če jan 15, 2009 10:57 pm

poleg tega kar je reku brett, pa lahko tej razliki 2000€ dodaš še 400€ za čipanje in imaš avto z 45% več moči (iz 122->148KM), ki pa ob umirjeni vožnji spije sigurno manj kot 1.6.. Pa še vsaj za 50% bolj lagodno vožnjo zaradi 50%več navora in še manjšo porabo na avtocesti..

sicer pa povzemam avto-magazin (gre pa za test 122KM 1.4TSI):
Čeprav je nastal na temeljih družine TSI, ga raje primerjamo s sedanjim motorjem 1.6 FSI, ker ga bo počasi zamenjal. Številke so impresivne: pri 2.600 vrtljajih ima TSI 42 odstotkov, pri 1.500 pa kar 66 odstotkov več navora. V praksi to pomeni v peti prestavi štiri, v šesti pa pet sekund manj časa za pospešek od 80 do 120 kilometrov na uro. Navorsko gledano se lahko novi TSI postavi vštric z 2,3-litrskim petvaljnikom.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če jan 15, 2009 11:22 pm

acid je napisal/-a:
brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:

Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni

Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.


Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM ;)


Jah sam si mel pa tudi 2.0 TSI z 200 in 230ps..
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Napisal/-a brett Če jan 15, 2009 11:45 pm

Kako pa je s kvaliteto (kvarljivost, vzdržljivost) teh TSI motorjev?! Imate kake izkušnje (iz prve ali druge, tretje roke) z njimi?
Do sedaj sem slišal le hvalnice na njihov račun.
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Pe jan 16, 2009 12:52 am

CupraR je napisal/-a:
acid je napisal/-a:
brett je napisal/-a:Sicer ne vem ali FSI enako TSI, a VW Golf ima TSI:

Primer (v oklepaju so KM):
1,6 Comfortline 75 (102) 5-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 90 (122) 6-st. ročni
1,4 TSI Comfortline 118 (160) 6-st. ročni

Poleg tega, da so TSI občutno močnejši (in baje kvalitetnejši), imajo tudi skoraj za liter manjšo porabo (ob normalni vožnji seveda). So pa seveda dražji.
Sam imam ogledanega 90 kw, a o tem kdaj drugič v drugi temi.


Ne FSI ima 90 ter 115KM, kar si ti napisal velja za TSI motorje. Tudi ni res, da so vsi TSI občutno močnejši. V prejšnji generaciji golfa je bil FSI motor 2.0 16v z 150KM ;)


Jah sam si mel pa tudi 2.0 TSI z 200 in 230ps..


Cupra TFSI je pa spet razlika ;)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Pe jan 16, 2009 12:56 am

brett je napisal/-a:Kako pa je s kvaliteto (kvarljivost, vzdržljivost) teh TSI motorjev?! Imate kake izkušnje (iz prve ali druge, tretje roke) z njimi?
Do sedaj sem slišal le hvalnice na njihov račun.


Jaz lahko govorim samo o presežkih, vsaj za mojega TSIja lahko rečem da je izpolnil vsa moja pričakovanja tako motorja, kot odzivnosti ter vzdržljivosti, da o porabi ne govorim 8)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe jan 16, 2009 7:21 am

Vsekakor TSI motor, ker zraven tako v avtu dobiš 6 prestav, kar pomeni ušesom prijaznejšo melodijo na avtocesti ter tudi občutnejši prihranek goriva. 1.6 pije 8 L plus, TSI s 125 al 122 KM pa 6 L plus.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jan 16, 2009 7:30 am

Imam golfa 1.6 "navadenga". po 20 kkm večinoma mestne vožnje imam povprečno porabo 8.2 l, če bi se vozu po bolj odprtih cestah pa bi bla poraba občutno nižja. Ampak če imaš možnost izbire, potem vzemi TSI, je bolj prijeten za vožnjo ker ima turbino in posledično visok navor že od 2.000 obratov.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 16, 2009 9:29 am

simply je napisal/-a:Potem si mislil TSI?

Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM!

ja TSI seveda :oops: (sploh sem pozabil, da je obstajal FSI) ...samo v golfu VI tega ni več? Al pač :?:

avtor posta nasplošno sprašuje, mene je pa "zavedel" korenčkov333 post, ki se nanaša na golfa VI....
 
korencek333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr jan 14, 2009 5:01 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a korencek333 Pe jan 16, 2009 3:23 pm

[quote="sašo5"][quote="simply"]Potem si mislil TSI?

Ker FSI motorji so brez turbine in nimajo 122KM![/quote]
ja TSI seveda :oops: (sploh sem pozabil, da je obstajal FSI) ...samo v golfu VI tega ni več? Al pač :?:

avtor posta nasplošno sprašuje, mene je pa "zavedel" korenčkov333 post, ki se nanaša na golfa VI....[/quote]

o.k. nekako 90% sem za fsi zdaj s trgovcem prideva čez za pravo ceno pa bo
fičko je avto
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov