pugi405 je napisal/-a:Moti me dejstvo (pri nakupu dizla), da bi se zaradi kratkih relacij preveč obrabil motor (turbina)
Od kod ti ideja, da je to dejstvo?Če pravilno delaš z motorjem ne sme biti težav. Sej na to temo imaš veliko napisanega.
Bostjan1977 je napisal/-a: ker žena dela v istem kraju in ima do službe manj kot en kilometer (pravi da peš ne bo hodila v službo)
Blinder je napisal/-a:Hmm kolko porabi dizel, ko je neogret? Ker bencinski ko so mrzli. Po drugi strani pa če delas malo kilometrov nima neke veze kolko ti porabi, v smislu ali porabis 40centov na dan za gorivo ali 80 je mala razlika..
Patrik_A3 je napisal/-a:Bostjan1977 je napisal/-a: ker žena dela v istem kraju in ima do službe manj kot en kilometer (pravi da peš ne bo hodila v službo)
o bože pomagaj
Bostjan1977 je napisal/-a:Chevy, najlepša hvala za nasvet. Glede Mazde 6 (ketna namesto jermena) nisem vedel. Uporaben podatek.
Bostjan1977 je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Hmm kolko porabi dizel, ko je neogret? Ker bencinski ko so mrzli. Po drugi strani pa če delas malo kilometrov nima neke veze kolko ti porabi, v smislu ali porabis 40centov na dan za gorivo ali 80 je mala razlika..
Ne bi te rad učil, ampak pri cca 18000 km / leto je pri porabi bencinarja (enoprostorec) cca 11 lit / 100 km (2.0 bencin) v primerjavi z cca 7 lit / 100 km, ki jih pokuri dizel, pri zdajšnjih cenah slabih 700 evrov razlike na leto.
Se strinjaš ?
adis je napisal/-a:moj nasvet je, da vzami tisto, kar ti bo bolje "sedlo" na nogo
preveri obe varianti, tako bencinarja kot dizla in boš takoj videl kaj je zate
naredi test/preizkusno vožnjo in se vsedi doma in pretuhtaj kaj je pri enem bolje oz. slabše
kar se tiče stroškov ne skrbi saj sta oba avta strošek in pri obeh avtomobilih lahko crkne kak del, pač je le potrošni material ( nič ni večno)
glede goriva pa sej veš, "kolikor se boš peljal toliko boš plačal" pa naj bo to 10000km letno ali pa 50000km letno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov