jony je napisal/-a:na fordovem forumu sem veliko bral o okvarah vztrajnikov ter šob pri focusih 1.8 tdci.
A to velja tudi za focusa mk3 (2004->)? Kako pa je z rjo pri tem modelu? Na tujih forumih sem namreč bral da tudi rjavijo?
LP
Ja okvare šob,črpalk in vztrajnikov se dejansko dogajajo.Ampak ne samo pri fordu...ampak tudi pri PSA, Renault,Fiat,VW,BMW.....itd. dogajajo se pa zato,ker imajo avtomobili na števcu cca. 110-150kkm, dejansko pa prevoženih nekje 350kkm....Te avti so uvoženi iz vseh vetrov in to dejansko folk kupuje za 3x prevelik denar....Ko pa se pojavi okvara je pa znamka vozila kriva za vse...samo kupci niso nikoli nič krivi...sploh pa ne v primerih, ko se pustijo nategnit.
focusa mk3 pa še ni zunaj

Je pa mk1, mk1.5, mk2 in mk 2,5.

Na focusih mk1 in mk1,5 se je pojavljala rja na robovih vrat. In to samo zaradi tiste diht-mase,ki se ni najbolj razuemal s pocinkano pločevino. To je bila dejansko fabriška napaka,ki se je...če je bilo vozilo servisirano na uradnem servisu....odpravljala v sklopu garancije.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.