LP
zanimam se za nakup Grand Senica nekako mi je odgovarjal položaj za volanom sedi se nekoliko višje in preglednos je za mojo oceno zelo dobra v primerjavi z ostalimi avtomobili, ki sem jih sprobal na testu ( ford C-Max, Ford Mondeo, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, VW-Tauran, VW-Golf variant) avto ima zelo dobro lego na cesti ni velikega nagibanja v ovinkih tudi pri večjih hitrostih, kot je to recimo pri Citroenu C4 Picaso. Oba sprobana VW sta nekoliko trda in glasna predvsem pa nimata veliko dodatne opreme, kar pa se tiče Fordov C-Max nekoliko zastarel model mislim, da prihaja počasi novi model, motor je odličen sprobal sem 1,8 TDCi 115KM.
Kar pa se tiče Mondea in C5 višji cenovni razred sprobal, tako da se vidijo razlike in morem reči Mondeo zelo konkreten v zavojih C5 udobneš na kvadrat.
Nekako sem se odločil za Grand Senica 5 sedežev Dinamic oprema + nekaj dodatne. Testno vozilo je bilo opremljeno z 1,9 dCI 130KM motorjem + 17" platišča Vozilo me je presenetio predvsem v ovinkih kot sem že omenil zgoraj in lego na cesti avto odlično pospešuje in zavira glede na to da gre še vedno za enoprostorca kar se tiče oblike (notranjost in zunanjost) stvar ukusa.
Prosim še za kakšen podatek, glede na to da prodajalci seveda vozilo hvalijo kar je jasno ( vsak svojga konja hvali) me zanimajo nepristranska mnenja.
ps: da ne bo pomote kar se tiče ročne zavore me zanima predvsem to kako deluje v primeru ki se je zgodil meni: avto parkiran na klančini kjer je potrebno odpeljati vzvratno zavora je prehitropopustila tako da nisem znal speljati, malo seveda tudi nerodnosti spredaj pa betonska ograja.
ASR - podatki, ki sem jih dobil so bili seveda pomoč pri speljevanju na drsečih podlagah ...., mene zanima kvaliteta omenjenega sistema pri Renoju.
Hvala
Jernej