Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

1.5 dci 85km v novem Meganu

Napisal/-a Trigger Po sep 07, 2009 7:52 pm

Pozdravljeni.

Mal sem gledal ponudbo novih meganov in med njimi je tudi tak z tem motorčkom.
Njegov 20km močnejši brat je dražji za cca. 1000€.

Sedaj me pa mal firbca kako se obnese 85km v meganu. Kolega ki ima megana prejšnje verzije z tem motorjem je z njim zelo zadovoljen, jaz imam pa malo pomislekov o premajhni moči.

Sicer sem drugači zelo zelo umirjen voznik (omejitve veljajo zame vedno in povsod, na AC se peljem ponavadi okoli 110-130km/h in nič hitreje), prehitevam ponavadi tudi bolj ne kot ja (jebiga ko se držim omejitev sem med počasnejšimi kot zgleda).

Kot še ena opcija je 1.6 16v z 110km, ampak ker letno naredim med 20k in 25k km mi bolj diši dizel, ker cena bencinca in omenjenega dizelčka je ista.

Sedaj če ima kdo kakršne koli izkušnje z porabo, zmogljivostjo, pokvarljivostjo ipd. z vsemi omenjenimi motorji zgoraj, bi bil vesel mnenja.

LP
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Po sep 07, 2009 7:55 pm

za opisano vožnjo bo motor čist uredu.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Po sep 07, 2009 7:58 pm

Poraba bo z tem minimalna, ampak če lahko daš še kaj zraven, daj in kupi 1,9 8) Ker verjetno avto kupuješ za dlje časa in bi se ti po mojem splačao, čeprav glede na opisan način vožnje tud pri šibkejšem nebo zmanjkalo moči. Samo zaradi zanesljivosti, ker naj bi bile "večje" mašine boljše.

1,6 16v je isto super motor, avto se super pelje, ampak poraba cirka 2-3 litre več kot pri dizlu.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 07, 2009 7:58 pm

načiperi ga.. pa mol vsak večer, da bo motor zdržu :lol:
hecam.. če se voziš sam bo recimo da pogojno ok. sicer pa probaj, meni še 105 konjev nebi ustrezalo
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Po sep 07, 2009 8:02 pm

Če voziš veliko po avtocesti rajše vzemi 105km varjanto, ker ima 6 prestav.
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Po sep 07, 2009 8:12 pm

zakaj bi kupoval 1.9 če lahko vzame 1.5 105KM? če je velik avtoceste, bi 6.prestava znala prov pridt...

NejcZ : ...zaradi zanesljivosti, ker naj bi bile "večje" mašine boljše...

kje si pa to najdu? torej je 8000ccm mašina od starga viperja najboljša? :D

Lp
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Trigger Po sep 07, 2009 8:19 pm

Huh koliko sporočil v tako kratkem času. Je že več kot par let mimo odkar sem nazadje pisal tu gor :D :D :D :D

Avtoceste ne vozim dosti, cca. 200km na mesec ali pa še to ne. Je pa dosti relacijske vožnje po regionalnih cestah.

Tako da verjetno bo ta motorček kar tisti tapravi, prišparanega tisočaka pa damo za dodatno opremo :twisted:

Sicer pa itak, če ima kdo kaj povedat bom vesel vsakega komentarja.
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Po sep 07, 2009 8:26 pm

1.6 16V je, kar se moči tiče, ravno prav (če nisi dirkač); omenjeni 1.5 dCi bi znal biti prešibak, 105 konjski pa nekje ravno prav (stvar subjektivnega mnenja). V kolikor razmišljaš o 1.6 16V poglej še 1.4 tCe, ki ima 130 KM, zavarovanje je pa isti. Verjetno bi se okoli lahko vozil z manjšo porabo kot pri 1.6 16V. Sicer pa priporočam dCi105; 6 prestav, lepa krivulja navora; max navor 250Nm motor razvije že pri cca 1800rpm in vztraja do skoraj 3000rpm pri moči od cca 40 do 60 kW; max. moč pa razvije pri 4000 rpm. Predlagam še opremo dynamique, kjer se splača doplačati boljši radio (70€), parkirni senzorji pa so praktično obvezni.

Za primerjavo še dCi85; max navor 200Nm v območju od cca 1800 do cca 2700rpm pri moči od 35 do 55kW, z max močjo pri cca 3800rpm.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 07, 2009 8:32 pm

Moje mnenje, ker imam izkušnje z prejšnim 1.5 dci in 80ps. Splača se uzet 105, prov pride da rabiš avto manj matrat in se precej lepše pelješ. Škoda zajb., sploh če misliš met avto nekaj časa.
 
tricot
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe mar 10, 2006 8:22 pm

Napisal/-a tricot Po sep 07, 2009 8:49 pm

1.6 16V kot osnovni motor zadostuje(preverjeno-vozil grandtourja)za kaj več živahnosti pa priporočam 1.4Tce(opazno bolj živ motor vleče od 2500 obratov naprej)poraba pri testnih je bila primerljiva vendar oba samo z 1000 oz še manj kilometri.Pri nas čakamo 1.4Tce Dynamique Grantourja(naročen prejšnji teden) ;)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 07, 2009 9:01 pm

ja sam pozablate, da je za te motorje razen 1.6, ki pa dosti več porabi, treba doplačat 1000-2500. poleg tega so vsi 2 razreda višje kar se zavarovanja tiče, 1.9 tudi kar se registracije tiče. če se vozi pretežno sam, po regionalnih cestah lepo v koloni in ne živi na krimu je dovolj. zmeni se za testno vožnjo. sem pa prepričan da 105konjski ne porabi več ob enki vožnji
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po sep 07, 2009 9:08 pm

Zato pa 1.5 105ps.

Sm pač mnenja da če uzameš lih osnovno opremo in motor,samo da je nov avto je to bedarija da ni večje. Še vedno lep denar skeširaš. Đabe dat,ne vem 13.000€ pa met žalost.

Raje pol leta počakat, dat kaj na stran, pa met nekaj od avta, ne zgolj "nov" avto. Takle 1.5 105ps z srednjo opremo je še daleč od nekega preseravnja.
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Po sep 07, 2009 9:18 pm

če bi to držal, potem ne bi noben kupoval osnovnih verzij novih... kko bi pol do rabljenih pršl? enim je pač pomembn da ma 200KM pa če je klima al pa ne (recimo), eni majo (mamo) pa raj man KM pa avt. klimo...

in za tako vožnjo bi blo 85KM dost, sm vozu v službi Golfa VI, 1.4 80KM ( v Sloveniji najbrž nedobavljiv, ker Slovenci rabjo min. 150km, da se prevoznemu sredstvu reče avto - ta je bil uvoz iz Češke za rent-a car ) in avto se je dal normalno vozt čeprov na papirju nima "dost" konjev in navora, za zgori omenjeno vožnjo pa še mal hitrej, po centru in do Brnika pa več kot uredu - celo noben traktor te ne prehiti :D

nč osebnga proti ljubiteljem velik KM, ampak to pač ni vse...

se strinjam, 105 KM bi blo super, sam 85 pa tut ni za stran vržt, še posebi če dnarja ni n a pretek...
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Trigger Po sep 07, 2009 9:34 pm

Ok denar ni panike, ampak 1000€ je le 1000€.

Zdej kupi se kar se rabi in potrebuje. Sedaj sicer vozim 75km bencinca in mi je vrh glave dovolj. Ne dirkam, kar posledično pomeni da ne potrebujem nevemkoliko konjev.

V avtu bom po večini sam oz. če že v 2. Zavarovanje pride manj, cestna taksa verjetno tudi, prav tako tudi poraba(predvidevam, čeprav je verjetno ista).

In kot sem omenil, raznih tempomatov oz. 16col platišč ne potrebujem, kajti avtoceste nimam za 2000km letno, gume so mi tudi ljubše cenejše in kvalitetnejše.

Za tega tisočaka razlike, pa bi prišli not še kaki senzorji ter kaka podobna stvar, vsekakor pa ne platišča ter temne šipe.

In aja, tudi ekspression oprema je zelo dobro opremljen voz (avtomatska dvoconska klima, obvolanske komande, mp3, el. stekla spredaj in zadaj, el. vzvratna ogledala).
Več ali manj to kar potrebujem. Bom pa še malo razmislil a 105 km ali le 85. Čeprav za sedaj bolje kaže 85 km verziji (kljub 5 stopenjskemu menjalniku).
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Po sep 07, 2009 9:39 pm

Pomojem, da se ti bolj splača vzeti 105KM verzijo..boljši vmesni pospeški,varnejše prehitevanje..6ta prestava je tudi prednost,čeprav pri hitrostih nad 100-110 km/h.Poraba bo po mojem mnenju praktično ista ,kot pri šibkejši verziji.
Če pa denar ni ovira pa 1.9Dci :P
Sem se dosti prevozil s šibkimi avtomobili in sem mnenja da bolje kak "konj" več kot pa da jih je premalo..
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Po sep 07, 2009 9:54 pm

Res je bogato opremljen, vendar mi vrjami iz 1. roke, da je ESP zlata vreden! Mimogrede, parkirnih senzorjev pri expression-u ne moreš doplačati; edino, če ti jih avtohiša naknadno vgradi; kar pa lahko narediš tudi pr dynamique-u.

Osebni nasvet je, da še malo počakaj; novembra se morebiti obeta nova akcija; s popusti so zaenkrat izredno skopi. Poleg tega, dosti sigurno dobiš še komplet zimskih pnevmatik. V osnovi pa so vsi obuti v 205/55R16 pnevmatike. Tudi meni so naprimer lita platišča odveč, zato lahko vprašaš, če ti jih AH zamenja z jeklenimi in njihovim "doplačilom" (kdo bo pa za expressiona doplačal lita platišča). Radio (pri dynamique) je tudi vreden tistih 70€; močnejši, kvalitetnejši zvok in USB (če nič drugega, lahko polniš telefon). Kaj ima dynamique več od expression-a;
-zategovalnike varnostnih pasov zadaj (ni tako velik plus, če bosta samo 2, plus pa je); opozorilnik za nepripet pas zadaj
-ESP + ASR + pomoč pri zaviranju v sili (tudi nekaj fantastičnega)
-in še nekaj luksuznih malenkosti

Odločitev je tvoja.

PS: megane berline nima serijsko toniranih zadnjih šip; možno je temnjenj s folijo.

PS2: se pa strinjam, skok iz 16000€ na dobrih 18000€ je precejšen; vendar računaj s tem, da je slednji kakovostnejši, z močnejšim (in načeloma varčnejšim) motorjem, kjer boš hvaležen za 6. prestavo in tistih 50Nm navora več. Poleg tega, pri dražjem avtu je možen malce večji popust ;)
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po sep 07, 2009 10:16 pm

Trigger je napisal/-a:In aja, tudi ekspression oprema je zelo dobro opremljen voz (avtomatska dvoconska klima, obvolanske komande, mp3, el. stekla spredaj in zadaj, el. vzvratna ogledala).
Več ali manj to kar potrebujem. Bom pa še malo razmislil a 105 km ali le 85. Čeprav za sedaj bolje kaže 85 km verziji (kljub 5 stopenjskemu menjalniku).

Meni se pa zdi avtor teme precej razumno bitje, ki ve, zakaj kupuje avtomobil in ve po čem je denar ter upošteva svoje potrebe. Če nisi cele dneve na avtocesti in po njej ne voziš od 130 naprej, že 105 konjskega motorja (npr. jaz 105 km) nimaš kje ponucat (razen beri spodaj). Omejitev za regionalnih cestah je 90, pelješ se tak vedno 70 za kakim trotom če ni 2 zjutraj, po mestu več kot 50 stane celo premoženje, na avtocesti pa je razlika v porabi tudi nekaj litrov (varčna vožnja en tank od 940 do 1010 km - hitra od 680 do 740 km), med varčno vožnjo pri dobrih 100 in hitro vožnjo 130 in več. Tudi sam se poleg avtomobila dobil 17" platišča, pa so jih obdržali v avtosalnu in dali gor 16ke, pa celoten športni paket smo tudi dol vrgl (odbijači, pragovi,...) ker ga ravno tako ne rabim. Vse kar bi dobil od tega, so stroški in še enkrat stroški. Nič ne rečem, da mi kdaj žal za športnim paketom ter večjimi platišči, vendar pa razum na koncu redno prevlada.

Zdej pa k motorju - sam imam 105 KM v avtu enake velikosti kot je Megan in za normalno vožnjo, ko sem sam noter je več kot dovolj - to sem že tak reku. Problem pa nastane, ko gre človek na morje, se kam pelje, pa na streho da trugo in vanjo zloži par stvari, na zadnji sedež postavi otroški sedež in ne ravno lahek podstavek zanj ter da v avto še punco - rezultat: "No engine found, Replace please". Mi se ogromno vozimo gor in dol po Sloveniji - od 28.5 tega smo naredili 10.000 km po Sloveniji in vsakič ko sem mam v avtu par stvari klejem, ker je stvar mrtva. Ta teden ko je taka burja na Jadranu smo šli na Krk - na vsakem klančku sem lahk gas do podna tišču, pa je motor zgublu boj s klancem - kickdown ni bistveno pomagal. Polno naloženi passati s trugam, a 140 KM so šli mim, kot da ma V12 TDI :). Če si skušam sedaj predstavljati, kako bi zgledalo 85 KM v takem avtu raje ne. Tako, da tukaj ti toplo svetujem, da greš na testno vožnjo obeh avtomobilov (85 km in 105 km) in se potem odločiš (pa nikakor ne sam, daj vsaj nekaj v prtlajžnik + pelji še koga zraven). Šesta prestava in 20 KM več, bo prej prineslo nižjo porabo, kot višjo. Nekako naj bi ti avto v vseh situacijah zgledno služil,... vsekakor pa imaš prav... teh 20 KM bo prineslo vsako leto višje zavarovanje, začetno ceno ipd. Lahko povem tudi drugače - z besedam kolegice, k je direktorca avtohiše: vstopni motorji so pri večini vozil preslabotni za dokaj spodobno vožnjo, ampak jih daje večina avtomobilske znamke v vozila predvsem zaradi marketinških potez: ta in ta avto, že od...

Drugače pa mi je na smrt smešno, ko berem forum pa skoraj v vsaki temi, pa dej raj vzam 26" kolesa, quadro xenon, 90 področno klimo, plinsko vzmetenje, usnje ipd... Podpiram sicer spodbujanje doplačil za ESP, varnostne blazine, pa tudi xenon vendar za ostale stvari - a se kdaj vprašate, razen kadar človek napiše tako, da je jasno da je poln dnarja, da vsak kos dodatne opreme potem vsa leta vozila in tudi odločitev, za večji močnejši motor plačuješ vsa leta. Pride agentek, aha avto je tak, zavarovanje je tuk, zdej pa dejmo: ja TCS ma avto, je tuk % zram, ja volan v usnju tuk % zram,... Za koga že?
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Trigger Po sep 07, 2009 10:41 pm

Pri ekspressionu, lahko dokupiš paket varnost, ki vključuje zategovalnike varnostnih pasov na vseh sedežih razen zadaj na sredini + opozorilo za nepripete pasove na vseh sedežih. Cena 100€.

Esp + senzorji zadaj, 550€

Pod črto
85km z dodatno opremo omenjeno zgoraj 16.840 (po uradnem ceniku)
105km brez dodatne dodatne opreme 17.140 (pravtako po uradnem ceniku)

Razlike je za 300€ v prid šibkejšemu. Sicer se dobi še kak dodaten popust ampak pustimo stat to. Imamo bolje opremljen avtomobil za 300€ manj (kar recimo dokupiš še usb buluetooth avtoradio ki je 390€).

Ne vem, meni računica ne izgleda za 105km verzijo (cenovno). Vprašanje je bolj ali je 85km dovolj za takle avto kot je megan z omenjenim režimom vožnje zgoraj.
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 07, 2009 11:25 pm

enkrat sem že pisal v čem je problem..
recimo moja mama je zvesta opel astri, vsem generacijam do danes. vedno ima drugi najboljši motor (1.6), ki ga ima še danes (brez 16v) v 3 leta stari astri.. in pravi da ji je žal, ker se ji zdi da avti vedno manj grejo porabijo pa vedno več. IN IMA PRAV. ker recimo astra se je zredila že zkoraj za 25% in enako št. konjev ne more gnati tako kot 10 let nazaj.
skratka; nevem kaj si vozil prej s 75 konji. kljub temu da se tudi megani redijo dvomim da ti bo ob pogojih kot si rekel 85 konj premalo. še posebno se mi zdi da bo dovolj, ker bo avto imel navor. si se dogovoril za testno vožnjo? kaj je pa pomembna oprema je stvar debate. je pa res, da bi rajše sedel na klopci in si pihal s fenom kot pa neimel ESPja. ko te enkrat reši, veš koliko šteje tstih 500eu doplačila
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Po sep 07, 2009 11:54 pm

Kael je napisal/-a:
Trigger je napisal/-a:In aja, tudi ekspression oprema je zelo dobro opremljen voz (avtomatska dvoconska klima, obvolanske komande, mp3, el. stekla spredaj in zadaj, el. vzvratna ogledala).
Več ali manj to kar potrebujem. Bom pa še malo razmislil a 105 km ali le 85. Čeprav za sedaj bolje kaže 85 km verziji (kljub 5 stopenjskemu menjalniku).

Meni se pa zdi avtor teme precej razumno bitje, ki ve, zakaj kupuje avtomobil in ve po čem je denar ter upošteva svoje potrebe. Če nisi cele dneve na avtocesti in po njej ne voziš od 130 naprej, že 105 konjskega motorja (npr. jaz 105 km) nimaš kje ponucat (razen beri spodaj). Omejitev za regionalnih cestah je 90, pelješ se tak vedno 70 za kakim trotom če ni 2 zjutraj, po mestu več kot 50 stane celo premoženje, na avtocesti pa je razlika v porabi tudi nekaj litrov (varčna vožnja en tank od 940 do 1010 km - hitra od 680 do 740 km), med varčno vožnjo pri dobrih 100 in hitro vožnjo 130 in več. Tudi sam se poleg avtomobila dobil 17" platišča, pa so jih obdržali v avtosalnu in dali gor 16ke, pa celoten športni paket smo tudi dol vrgl (odbijači, pragovi,...) ker ga ravno tako ne rabim. Vse kar bi dobil od tega, so stroški in še enkrat stroški. Nič ne rečem, da mi kdaj žal za športnim paketom ter večjimi platišči, vendar pa razum na koncu redno prevlada.

Zdej pa k motorju - sam imam 105 KM v avtu enake velikosti kot je Megan in za normalno vožnjo, ko sem sam noter je več kot dovolj - to sem že tak reku. Problem pa nastane, ko gre človek na morje, se kam pelje, pa na streho da trugo in vanjo zloži par stvari, na zadnji sedež postavi otroški sedež in ne ravno lahek podstavek zanj ter da v avto še punco - rezultat: "No engine found, Replace please". Mi se ogromno vozimo gor in dol po Sloveniji - od 28.5 tega smo naredili 10.000 km po Sloveniji in vsakič ko sem mam v avtu par stvari klejem, ker je stvar mrtva. Ta teden ko je taka burja na Jadranu smo šli na Krk - na vsakem klančku sem lahk gas do podna tišču, pa je motor zgublu boj s klancem - kickdown ni bistveno pomagal. Polno naloženi passati s trugam, a 140 KM so šli mim, kot da ma V12 TDI :). Če si skušam sedaj predstavljati, kako bi zgledalo 85 KM v takem avtu raje ne. Tako, da tukaj ti toplo svetujem, da greš na testno vožnjo obeh avtomobilov (85 km in 105 km) in se potem odločiš (pa nikakor ne sam, daj vsaj nekaj v prtlajžnik + pelji še koga zraven). Šesta prestava in 20 KM več, bo prej prineslo nižjo porabo, kot višjo. Nekako naj bi ti avto v vseh situacijah zgledno služil,... vsekakor pa imaš prav... teh 20 KM bo prineslo vsako leto višje zavarovanje, začetno ceno ipd. Lahko povem tudi drugače - z besedam kolegice, k je direktorca avtohiše: vstopni motorji so pri večini vozil preslabotni za dokaj spodobno vožnjo, ampak jih daje večina avtomobilske znamke v vozila predvsem zaradi marketinških potez: ta in ta avto, že od...

Drugače pa mi je na smrt smešno, ko berem forum pa skoraj v vsaki temi, pa dej raj vzam 26" kolesa, quadro xenon, 90 področno klimo, plinsko vzmetenje, usnje ipd... Podpiram sicer spodbujanje doplačil za ESP, varnostne blazine, pa tudi xenon vendar za ostale stvari - a se kdaj vprašate, razen kadar človek napiše tako, da je jasno da je poln dnarja, da vsak kos dodatne opreme potem vsa leta vozila in tudi odločitev, za večji močnejši motor plačuješ vsa leta. Pride agentek, aha avto je tak, zavarovanje je tuk, zdej pa dejmo: ja TCS ma avto, je tuk % zram, ja volan v usnju tuk % zram,... Za koga že?


Bravo, svaka čast, res lepo napisano :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov