Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Rover 400, mnenja?

Napisal/-a Caby So nov 07, 2009 11:49 pm

Torej, nameravam menjati avto, pa se mi je pogled ustavil na Roverju 416 ali 414. Gre za 104 in 112 konjsko različico, letnika 97, 98, krajša verzija.
Zanima me kvaliteta samega avtomobila, vzdržljivost, stroški in tako dalje. Gledam tiste pod 1000€. Imajo kar nekaj opreme, kar me veseli. Glede na to da nimam osebnih izkušenj trenutno s to znamko, me zanima ali je Rover dobra odločitev? Imajo to res hondine motorje? Kolikor sem uspel najti naj bom pozoren na tesnilo glave in pa bencin pumpo?
Poraba seveda primerna motorju in letniku verjetno. Bolj se nagibam k 104 konjskemu, kar je glede na prostornino motorja kar dobro. Na kaj moram pazit pri nakupu in ogledu? Ali so servisi dragi? Popravila?

EDIT: Čemu so tako poceni, za razliko od 200 istega letnika?
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Ne nov 08, 2009 7:30 am

Motorji v teh avtih niso Hondini, ampak Roverjevi motorji K serije. Res so problem tesnila na glavi, zato ko bo š gledal, glej predvsem kakšnaje raztezna posoda, da ni umazana in dobro poglej če s o kjerkoli na motorju, prdvsem pri sesalnem kolektorju sledi hladilne tekočine. Se je kar rado zgodilo, da jele-ta puščala insezato motor pregrel.
Drugače je pa tosoliden avto, zaz tak denar boš težko dobil kaj boljšega.
Vem, da ta ni to, kar iščeš, semipa zdi trenutno kardobra izbira:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3254348&show=1
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne nov 08, 2009 9:35 am

Za 200 je veliko več povpraševanja. V bistvu kdor kupuje tako poceni avto hoče tudi poceni vzdrževanje, ki je pri manjših avtih cenejše.
Zato se lahko tudi zgodi, da je npr. laguna isti letnik cenejša kot clio, no neki v tem smislu. :)

Koliko stvari pa ima skupnih rover 400 z takratno hondo civic 5 vrat? Ker bočna linija je kar ista.

Bodi pozoren tudi če se pravilno odklepa pa to, da ti ne bo treba na servis na reprogramiranje ključa al kaj takega.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Ne nov 08, 2009 10:41 am

Kako je pa kaj z deli? So dragi? Je kaj težko dobiti, ali imajo pri lokalnem prodajalcu avtodelov vse? Jermeni, tesnila? Bremze?Preventivno bi potem najraje kar menjal, da le ne bi puščalo.
Bolj se nagibam k 414 verziji, ker za dva konja pri 416 pridem v višji razred zavarovanja.
Naprimer tale:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3011950&show=1
http://www.avto.net/ad.asp?id=3227730
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Ne nov 08, 2009 4:38 pm

Kar se delov tiče, potrošni oziroma servisni material se dobijo ponaredki oziroma neoriginali. V Angliji pa se dobi vse, originalni deli. In niso pretirano dragi. Originalov nikakor ne kupuj pri nas.
Slika
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Ne nov 08, 2009 4:53 pm

Pa je cena visoka neoriginalnih pri nas? Naprimer veliki servis? Ali bi bilo bolje da grem kar informativno vprašat v trgovino.
So kakšne hibe? Karoserija? Rja? Podvozje?
Udobje glede na razred avtomobila verjetno je?

Glede hondinih motorjev sem pa spraševal zato ker takratni petvratni civic je zelo podoben, tudi zadnji konec.

EDIT: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3011950&show=1 Torej tale, za trgovca je znano da uvaža iz francije pretežno. Tudi tale ne kaže da je slovenski. Bojda daje neke garancije, samo tako star avto da je prepeljal v slo je že malo čudno kajne? Plus ne ravno dober zaslužek na njem, razen če...
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Ne nov 08, 2009 9:49 pm

Neoriginali niso pretirano dragi, podobnokot za druge avtomobile. Rji se ti avti zelo dobro upirajo, še posebej,če so dobro negovani. 400-tke so imele nekajtežav z rokami,včasih je tud kak ročaj za odpiranje vrat ostal komu v rokah, blago na tapetah na vratih rado odstopa, kaj druga pa ni kritičnega. Omenil si že črpalko za gorivo, ta je kar draga, tud ponaredek.
Civic je bil pa skroaj identičen avto, tud notranjost , armaturka, vse jebilo zelo podobno, če ne že kar enako.
Tale 400-tka na linku je po moje prepoceni, da bi jo nekdo iz tujine vozil, glede na ceno, nič ne zasluži s tem avtom, razen, če ga tam dobil zastonj.
Slika
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Ne nov 08, 2009 10:10 pm

Med 416si in 414si je razlika tudi v navoru ne samo v konjih. Vozil sem že oba pa je 1.6 kar opazno bolj poskočen.
Na 416 me je pri popoldancu velik servis (delo in material) stal 300€. Super avto, še vedno ga pogrešam.
Pri roverju je zelo pomenbno redno vzdrževanje tako, da je zelo dobro če poiščeš takšnega z znano servisno zgodovino.
Prelude To Disaster
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Sr nov 11, 2009 12:54 am

Glede na sedanjih 75 konjih bi bil že pri 414 dober preskok. Me pa muči da bi samo za 2 konja padel v višji razred pri 416, tako da sem ga kar črtal in je ostal samo še 414.
Upam kmalu na kakšen preizkus da vidim kako zadeva gre.

@Tricikl: To je pri vsakem avtu pomembno kajne? Oz. kaj točno je pri Roverju redno vzdrževanje? Menjava olja na toliko in toliko? Servisi, tekočine? menjalnik je ok?
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Sr nov 11, 2009 8:23 am

Ja v mislih sem imel olje in velike servise v predvidenih intervalih. Na 416ki sem hotel prestavit menjavo filtra goriva na naslednji mali servis pa se je filter do takrat zamašil, velik servis pa sem prestavil za 10kkm pa je v tem času crknila vodna pumpa. Drugih problemov z avtom nisem imel. Torej če bi ga redno servisiral sploh nebi bilo napak :P

Pa ne samo to, tudi z zloglasnim tesnilom glave motorja nebi smelo biti problemov če je avto redno servisiran. Vsaj pri 216 (sedaj ima 280kkm) in 416 (sedaj 230kkm) ni bilo nikoli nič narobe s tesnilom. Pa sta oba avta vožena vse prej kot penzionistično.
Prelude To Disaster
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Napisal/-a h4ck Sr nov 11, 2009 8:48 am

Ti kar priporočam 416, se kar pozna v voznji . Tisti 1 razred višje pa te tudi ne pobere. Glede avtomobila, sam sem imel 416 in letni 1996 , ob nakupu sem menjal tesnilo glave motorja in naredil velik servis komplet, po tistem pa je avto deloval normalno , tak kot more. Imel sem edino neke probleme z temi kljuci in roverjevemi alarmi.. malo so smesni z tem in njihovimi blokadami motorja. Moral sem tudi popraviti pleh ( zadni robniki, robovi vrat so rjaveli ) najverjetneje zaradi "vzdrzevanja" prejsniga lastnika. Moje mnenje je da se ti bol splaca kupit avto ki bos dal v startu malo več, kot pa da bos mel potem probleme. Za rezervne dele pa nisem nikoli imel problemov, počakal 1 dan in je to blo to. Ob normalni voznji pa imajo malo porabo .

Lp

p.s : še zdaj mi ga je škoda da sem ga prodal...

Pozabil sem še povedati, da če je tesnilo glave motorja hin.. imas olje v posodi za hladilno tekočino.. in je taka črna posoda
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Sr nov 11, 2009 3:04 pm

Dejansko imajo roverji alarme? Kakšen točno si imel problem? Kako deluje ta alarm?
Daljinsko zaklepanje imajo radijsko ane?
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Napisal/-a h4ck Sr nov 11, 2009 3:30 pm

Caby je napisal/-a:Dejansko imajo roverji alarme? Kakšen točno si imel problem? Kako deluje ta alarm?
Daljinsko zaklepanje imajo radijsko ane?


Heh dejansko imajo ja, ma problem je bil v ključu in njihovih norih baterijah. Po zamenjavi bateriji mi ni prepoznalo ključa in s tem posledično se je vzgala blokada motorja in nisem mogel vzgat avtomobila. Saj se niti več ne spomnim kak smo reševali, vem da je bil pri električarju. Vem pa da je mel foro, ce si mel odprto šipo in zaklenjen avto in si porino roko noter se je drlo ko zmesano. Pa še to , za to blokado motorja es da ročno oz z ključem v ključavnici odpraviti, samo moreš imet kartico z to kodo.. sicer pa ni to nek hud problem. Bol glej ta tesnila glave in posledično avto zakuha.. če se ne gleda nivo vode.. Če pa je avto res servisiran tak kot bi moral biti pa so super avtomobili. Če najdeš dober primerek priporočam !
 
Uporabniški avatar
jost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Če jun 16, 2005 1:13 pm
Kraj: okolica kranja

Napisal/-a jost Sr nov 11, 2009 3:58 pm

Vozim Roverja 414Si (75kw)in sem z njim zelo zadovoljen. Sicer čakam na menjavo tesnila, saj mi počasi pušča hladilna tekočina( na srečo navzven), do takrat pa pred vsako vožnjo preverim nivo tekočine. Drugače se avto pelje odlično, moči je dovolj. Pogreša malo več navora ampak za tako kubaturo je kar zadovoljivo.
Ja kot je že nekdo omenil ima alarm res nekaj svojih muh. Prav tako je zanimiva blokada motorja saj moram, če je avto dalj časa odklenjen, vedno na daljinca odkleniti in zakleniti šele potem avto vžge.
Udobje med vožnjo je dobro, tudi na avtocesti pri višji hitrosti se pelješ zadovoljivo, tako da menim da je za ta denar rover odličen nakup.

lp
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Napisal/-a h4ck Sr nov 11, 2009 5:17 pm

jost je napisal/-a:Vozim Roverja 414Si (75kw)in sem z njim zelo zadovoljen. Sicer čakam na menjavo tesnila, saj mi počasi pušča hladilna tekočina( na srečo navzven), do takrat pa pred vsako vožnjo preverim nivo tekočine. Drugače se avto pelje odlično, moči je dovolj. Pogreša malo več navora ampak za tako kubaturo je kar zadovoljivo.
Ja kot je že nekdo omenil ima alarm res nekaj svojih muh. Prav tako je zanimiva blokada motorja saj moram, če je avto dalj časa odklenjen, vedno na daljinca odkleniti in zakleniti šele potem avto vžge.
Udobje med vožnjo je dobro, tudi na avtocesti pri višji hitrosti se pelješ zadovoljivo, tako da menim da je za ta denar rover odličen nakup.

lp


To da mores odkletni zakletni pa nebo povsem drzalo, ce mas avto dlje odklenjen, das kljuc v kljucavnico/kontakt in nato stisntes gumb za odpiranje vrat in se blokada odstrani .
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr nov 11, 2009 9:23 pm

h4ck je napisal/-a:To da mores odkletni zakletni pa nebo povsem drzalo, ce mas avto dlje odklenjen, das kljuc v kljucavnico/kontakt in nato stisntes gumb za odpiranje vrat in se blokada odstrani .


To bo povsem držalo, ko je avto dlje časa odklenjen, se vklopi blokada motorja in začne utripat tista mala rdeča lučka. Če hočeš avto štartat, zapiska in ne vžge. S pritiskom na gumb za odklepanje, se blokada izključi, lučka neha utripat in avto vžge.

h4ck, ti si imel očitno še senzorje v kabini, dodatno k običajnemu alarmu. Zato pa se je avto "drl". :)
Slika
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Napisal/-a h4ck Sr nov 11, 2009 9:44 pm

Sigor je napisal/-a:
h4ck je napisal/-a:To da mores odkletni zakletni pa nebo povsem drzalo, ce mas avto dlje odklenjen, das kljuc v kljucavnico/kontakt in nato stisntes gumb za odpiranje vrat in se blokada odstrani .


To bo povsem držalo, ko je avto dlje časa odklenjen, se vklopi blokada motorja in začne utripat tista mala rdeča lučka. Če hočeš avto štartat, zapiska in ne vžge. S pritiskom na gumb za odklepanje, se blokada izključi, lučka neha utripat in avto vžge.

h4ck, ti si imel očitno še senzorje v kabini, dodatno k običajnemu alarmu. Zato pa se je avto "drl". :)


Kolko vidim je on napisal odklenit in zakletnik.. tak da, to pa res ni res. To kaj si ti napisal pa bo drzalo. Ja to je nek senzor gibanja bil najverjetneje.
 
Uporabniški avatar
Caby
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: To mar 29, 2005 7:38 pm

Napisal/-a Caby Če nov 12, 2009 12:13 pm

hja glede tesnila verjamem da lahko naredi kar dosti škode. Samo če ima kazalec temparature potem ni problem. Sam po pogledam števce vedno na hitro pogledam še temparaturo in polnost tanka :D
Moj je tudi bil že pri 100, pa sem opazil, in lepo dol s ceste in ugotavljat kaj je bilo. Tak da nekako imam vse pod nadzorom, razen, kadar crkne senzor :)
Zakaj so tako slaba tesnila? se ne bi dalo boljših dat in bi bil mir s tem puščanjem?
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Če nov 12, 2009 12:18 pm

V bistvu ni problem v tesnilu ampak v hladilnem sistemu, mislim da pod nevemkakšnimi pogoji v določenem trenutku ne pride do vode, posledica pa je počeno tesnilo. Ampak te stvari se ne dogajajo če je avto redno servisiran in če lastnik ne pozabi, da je treba tudi naprimer hladilno tekočino zamenjat vsake toliko časa ne pa samo dolivat po potrebi.

Glede hlajenja pa me naj nekdo popravi oziroma pove bolj točno.
Prelude To Disaster
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Če nov 12, 2009 1:36 pm

Prav imaš TriCikl, redno spremljanje nivoja hladilne tekočine je zelo pomembno, Ni toliko problem tesnilo glave kot tesnilo sesalnega kolektorja, pri katerem začne uhajat hladilna tekočina. Nikoli ne bom pozabil, ko sem šel na servis, msilim da je bilo pri 60.000 km in je mahnik vprašal, če sem že menjal tesnilo sesalnega kolektorja. Pol pa začne gledat in ugotovi da je raztezna posoda skoraj prazna, dvigen avto, seveda je bilo polno sledi hladilne tekočine tam , kjer je spuščao tesnilo. Takrat mi je zamenjal tesnilo. Če ne bi bil pozoren takrat na to, bi pri 60.000 šlo tesnilo glave in bi robantil čez Roverje.... Tako pa motor še danes prede pri 260.000 km.
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov