cliort je napisal/-a:Avto je odličen!
Motor 2.0T 200KM, je zelo prožen , z veliko navora in solidno porabo.
Avto se veliko vozi po mestu in je vedno priganjan, poraba pa se vrti okoli 10l.
Lega odlična, pospeški prav tako.
Preglednost nazaj ni najbolša, parkiranimi senzorji so tukaj obvezni.
Edina "slabost" je, če si malo večji in "čokate" postave je vstopanje in izstopanje iz avta. Prag je širok, sediš pa nisko...ho ruk, pa gre,...
Če pa te še kaj zanima pa kr vprašaj.
LP
cliort je napisal/-a:Avto je odličen!
Motor 2.0T 200KM, je zelo prožen , z veliko navora in solidno porabo.
MacTron je napisal/-a:cliort je napisal/-a:Avto je odličen!
Motor 2.0T 200KM, je zelo prožen , z veliko navora in solidno porabo.
Mesas sasije in motorje med seboj, T ni TFSI in 8N ni 8J... torej popolnoma druga zasnova.
cliort je napisal/-a:Res je!
Motor je 2.0 TFSI...na nemške oznake se res ne spoznam najbolje, priznam.
Ga pa rad vzamem na počitnice
audittfan je napisal/-a:pa obvezno Q da se ne ustrašiš ceste![]()
MacTron je napisal/-a:audittfan je napisal/-a:pa obvezno Q da se ne ustrašiš ceste![]()
No to je pa drugo, zakar smo se ze nekoc sporekli... stari modeli (8N) nimajo quattro pogona
v tvoji besedi Q, ker so precni motorji (tisti quattro je le oznaka) ne pa funkcionalnost...
za quattro morajo biti V motorji... torej quattro pogona pri TT-ju ni je pa Haldex (4motion).
audittfan je napisal/-a:hmmmm.... nevem.. bi blo treba v sneg probat kak gre res... k naš a6 gre bolš v sneg kot pa vsak terenc...
MacTron je napisal/-a:audittfan je napisal/-a:hmmmm.... nevem.. bi blo treba v sneg probat kak gre res... k naš a6 gre bolš v sneg kot pa vsak terenc...
No lepo prosim, brez taksnih primerjav, ker 1.8T v A6 (C5) nima quattro pogona... poglej, ce si
ze nekaj zacel sprasevat ne pokvari s taksnimi neumestnimi (ze zgornji post je malo pretiran)
o trganju obratov in podobnem... lepo prosim eno resnost.
sim je napisal/-a:Ali ni zadeva taka: če je motor postavljen prečno (A3, TT) se pod oznako Quattro skriva Haldex sklopka, pri motorju vzdolžno (A4, A6, A8 ) pa oznaka Quattro pomeni Torsen diferencial (se pravi tehnologija quattro)?
Kolikor je meni znano je v A6 tudi 1.8T motor postavljen vzdolžno ...MacTron je napisal/-a:sim je napisal/-a:Ali ni zadeva taka: če je motor postavljen prečno (A3, TT) se pod oznako Quattro skriva Haldex sklopka, pri motorju vzdolžno (A4, A6, A8 ) pa oznaka Quattro pomeni Torsen diferencial (se pravi tehnologija quattro)?
Prvo stvar smo ze pogruntali (in tudi osvezili) in druga prav tako drzi pri V motorjih
torej vzdolznimi, 1.8T A6 pa nima vzdolznega motorja pac pa precnega 4 linijskega.
sim je napisal/-a:Kolikor je meni znano je v A6 tudi 1.8T motor postavljen vzdolžno ...MacTron je napisal/-a:sim je napisal/-a:Ali ni zadeva taka: če je motor postavljen prečno (A3, TT) se pod oznako Quattro skriva Haldex sklopka, pri motorju vzdolžno (A4, A6, A8 ) pa oznaka Quattro pomeni Torsen diferencial (se pravi tehnologija quattro)?
Prvo stvar smo ze pogruntali (in tudi osvezili) in druga prav tako drzi pri V motorjih
torej vzdolznimi, 1.8T A6 pa nima vzdolznega motorja pac pa precnega 4 linijskega.
Po forumu brska: luxxx7 in 7 gostov