Problem prodaje Phaetona je bil prvenstveno v pomanjkanju imidža, ker je bil v očeh kupcev "samo" VW. Nemška trojica je bila v tem razredu le superiornejša (čeprav je v zadnjem letu po prodaji v Nemčiji Phaeton prehiteval za par primerkov A8 ).Istočasno je prihajal na trg Touareg, ki pa se je izkazal napram limuzini Phaetonu za prodajno uspešnico - v razredu SUV pač več velja sam izgledin pojavnost, kot pa značka na nosu.
Kvaliteta pri Phaetonu ni bila nikdar stvar kritike, bivši šef Piech, si ga je zamislil, kot pravi "ognjeni voz", z detajli, ki jih konkurenca ni poznala (zapiranje šob za razpihovanje zraka v notranjosti - Piech je bil toliko občutljiv, da se je tudi poleti vozil s šalom okrog vratu

). Konec koncev je koncern "posodil" Phaetonovo podvozje tudi Bentleyu Continental. Pred časom sem imel priložnost peljati (žal samo na kratki relaciji) 12 cilindrski monstrum 6.0 in bil fasciniran! Ne samo nad motorjem, notranjost me je preprosto navdušila z občutki za detajle (pred kratkim me je konkurenčen Lexus LS pustil ob pogledu notranjosti povsem ravnodušnega!). Ravno z omenjenim motorjem 3.2 pa je zelo zadovoljen moj šef (četudi je kupil rabljenega) - o porabi pa ga moram malce povprašati.
