Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
MrOizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe mar 23, 2007 7:06 pm

golf 5

Napisal/-a MrOizo Sr feb 03, 2010 6:31 pm

odločam se med dvema golfoma in se nikakor ne morm odločiti zato me zanima bi kaj vi raje vzeli
1.9 tdi 90km trendline 2006 70.000km črn ali
1.9 tdi 105km comfortline 2004 150.000km srebrn
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Sr feb 03, 2010 6:41 pm

Odvisno zakaj ga boš naveč uporabljal ?
Jaz pod 105km nebi šou ! Oz. jaz niti na 105km nebi šou, raje bi poiskal 2.0 tdi.

Če pa si umirjen voznik, ti bo zadostovalo 90 in 105km. Glej na ohranjenost. Defenitivno tistega s potrjeno servisno pa tistega ki je imel pred kratkim servis. Mogoče tistega ki ima novejše gume ipd.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 03, 2010 6:46 pm

A ni zelo velika razlika v kilometrih in ne ravno zanemarljiva razlika v letih za direktno primerjavo?

Načeloma je to popolnoma enak motor z različno konjenico in po želji s chip tuningom prideš na 130km ali pa pač tistega 90km pojačaš na cca. 105 in si na istem, razen, če ima 6 prestav.

Kar se tiče letnika je nekaj lepotnih popravkov v notranjosti od 06 dalje, tako da si s tem po izgledu avta za odtenek bližje starejšemu comfortline-u. Osebno bi zaradi letnika, kilometrov in barve izbral 90km, mogoče pogoj le, da ima avtomatsko klimo in sredinski naslon za roko. Pač odvisno od tega ali je gola trendline oprema ali pa rahlo dopolnjena.
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Re: golf 5

Napisal/-a miha_racer Sr feb 03, 2010 7:13 pm

MrOizo je napisal/-a:odločam se med dvema golfoma in se nikakor ne morm odločiti zato me zanima bi kaj vi raje vzeli
1.9 tdi 90km trendline 2006 70.000km črn ali
1.9 tdi 105km comfortline 2004 150.000km srebrn

Po tem takem ti je boljši 105KM, ker si pri registraciji na istem!
Eeeee.....rajši pa bi poiskal golfa z manj prevoženimi ;)
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Sr feb 03, 2010 7:21 pm

1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 03, 2010 7:23 pm

MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.

to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr feb 03, 2010 7:32 pm

~toMmy~ je napisal/-a: pa pač tistega 90km pojačaš na cca. 105 in si na istem


brez problema na 130 ;)

glede na veliko razliko v kilometrih,bil bil 90 konjski+chip boljši nakup.edino 6. prestave nimaš.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
MrOizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe mar 23, 2007 7:06 pm

Napisal/-a MrOizo Sr feb 03, 2010 8:01 pm

ja sam se tudi zaradi letnika in km nagibam k 90km. čeprav bi pa veliko raje imel 105km. koliko pa okvirno pride čipanje?
 
trio adio
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: To dec 15, 2009 10:10 pm

Napisal/-a trio adio Sr feb 03, 2010 8:12 pm

čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.
 
Uporabniški avatar
BS-speed
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: To feb 12, 2008 5:35 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a BS-speed Sr feb 03, 2010 8:17 pm

trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.

Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje. Js ti priporočam 105 km ker za povprečnega voznika je čist dovolj.
Lp, Boštjan
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Sr feb 03, 2010 8:33 pm

BS-speed je napisal/-a:
trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.

Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje. Js ti priporočam 105 km ker za povprečnega voznika je čist dovolj.


Če voziš pametno nič ne škoduje...
TDI-ja lahko ubiješ v 1 letu tudi če ni čipan, tko da trditev glede škodovanja ne drži ravno najbolje. Če normalno voziš pomeni, da se obrablja motor še manj, ker se manj napreza za določen pospešek in hitrost...seveda pri isti teži.
Avtomobilski deli - oziroma motorni so po deafoltu predimenzionirani, vprašanje je samo kako je sprogramiran motor... Pomoje je turbina na 90KM in 105 km čisto ista...morda malenkostna razlika na motornem delu....ampak res malenkostna če ni celo isti!!!

Sam imam čipan avto od novega...se pravi 5 let...in še nič ni crknilo!!!!
Je pa čipan iz 177KM na 217KM....iz 400nm navora na 500 nm navora....
Prevoženo malo manj kot 150kkm...je pa res da ga pazim mrzlega in pregretega ne ugašam takoj. Pa tudi nekih brutalnih pospeškov ne izvajam, razen občasno ko je potrebno kaj prehiteti...ali pa ko me kak pacent razjezi po AC ko vozi 120km/h po levem pasu, pred njim pa nikogar...pač ga obideš s poštenim pospeškom po voznem desnem pasu.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr feb 03, 2010 8:50 pm

abbe je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.

to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.


@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.

lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 03, 2010 9:07 pm

King1 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.

to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.


@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.

lp

pri golf iii pa golf iv ma 90 ps motor bosch pumpo.pri golf v pa ma pd sistem vbrizga
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr feb 03, 2010 9:11 pm

abbe je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
MacAudio je napisal/-a:1.9 90 konjski je za na večn. To je neuničljiv motor. Pa v tvojem primeru ma malo km prevoženih.

to ni isti motor kot je bil v golf iv ali v golf iii.


@abbe ali mi lahko prosim razložiš razliko. Namreč tudi jast sem mislil, da je isti.
Hvala.

lp

pri golf iii pa golf iv ma 90 ps motor bosch pumpo.pri golf v pa ma pd sistem vbrizga


Hvala za odgovor. Sej se mi je po malem dozdevalo, da je tako ampak, če ne vem raje vprašam.
Hvala ;) ;)

lp
 
MrOizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe mar 23, 2007 7:06 pm

Napisal/-a MrOizo Sr feb 03, 2010 9:25 pm

BS-speed je napisal/-a:
trio adio je napisal/-a:čipanje je 100-450eu,odvisno od kvalitete čipa.

Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. .



ja mene tud zanima. v čem razlikuje čipanje za 100€ od čipanja za 450€.
če se čipa se pač čipa, ni postopek povsod enak?
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Sr feb 03, 2010 10:31 pm

Postopek je povečini podoben ja.Je pa pa odvisno kakšno mapo ti naloži.Lahko je narejene prav za tvoj avto na valji-to je dosti dražje kot predpripravljene mape.
MIslim, da večina tunerjev običajne avte čipa po vnaprej pripravljenih mapah.Verjetno je pa teh map tudi več vrst-nekatere bolj preizkušene in kavlitetno narejene (krivulja moči in navora) kot druge.
In pa seveda koliko ti zaračunajo samo storitev.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Sr feb 03, 2010 10:45 pm

need 4 speed je napisal/-a:Postopek je povečini podoben ja.Je pa pa odvisno kakšno mapo ti naloži.Lahko je narejene prav za tvoj avto na valji-to je dosti dražje kot predpripravljene mape.
MIslim, da večina tunerjev običajne avte čipa po vnaprej pripravljenih mapah.Verjetno je pa teh map tudi več vrst-nekatere bolj preizkušene in kavlitetno narejene (krivulja moči in navora) kot druge.
In pa seveda koliko ti zaračunajo samo storitev.


Samo ne vozit k Drugi roki ( Kompas sklop na Celovški v LJ) ta dela po 250€...ampak štelo....nalaga z neta ukradene mape in avto ne deluje kot je treba... Govorim iz prve roke....
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr feb 03, 2010 10:51 pm

off: Kaj se mora vedno vse verjeti novincu? v tem primeru uporabniku trio adio, ki ocitno se ni slisal za pravilna cipanja oz. ni niti pregledal koticka tuning kjer je prakticno vse razlozeno od posameznih tuning mojstrov oz. podjetji. Mislim, da bi stalni uporabniki lahko to vzeli kot default funkcijo, sele potem pa mogoce vprasanja ne pa, da se to razvlece cez celo temo.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 03, 2010 11:11 pm

MacTron je napisal/-a:off: Kaj se mora vedno vse verjeti novincu? v tem primeru uporabniku trio adio

meni se pa ne zdi sporno, da je "trio adijo" navedel, da je vse odvisno od kvalitete čipa in ceno 100-450 eur...

sporen se mi zdi "BS- speed" s tem postom:

Me prou zanima kaj ti sklepaš pod kvaliteto čipa. Vsi bi nekaj čipal, če je original 90 konjev naj ostane originalno, ker z čipanjem se pri turbo motrjih samo povečuje tlak v turbinah in to pomeni manšo vzržljivost. V praksi zmanša delovno območje delovanja motorja, oz. samo v določenih obratih je velika moč in navor ne pa čez celotno območje.....

........ni prebral tem, kjer strokovnjaki RSR/SKN razlagajo prav o tem navoru, o kaki vzdržljivosti bi pa verjetno lahko jaz povedal, ki sem čipal štiri avte pri RSR-ju in vsi vozijo, razen Audija B6, ki je šel v totalko_B5 1997 ima pa na grbi 350.000 km......(vse 1.8T)..........prav dizel golf V 2006 90ps v osnovi(čipan od 800km dalje) se pa približuje 100.000km.............
 
trio adio
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: To dec 15, 2009 10:10 pm

Napisal/-a trio adio Sr feb 03, 2010 11:14 pm

govorim samo zaradi izkušnje ko je kolega BMW 118d dal čipat mislim da na 166KM je dal za čip okoli 120eu pa 2leti garancije,čip mu je crknu po 7 mesecih,nato je pa drug prjatu dal čiperat passata iz 130KM na 160KM je dal za čip 350eu v avstriji dobil garancijo 2 leti in se vozi že 3 leta brez problema.aja pa pozabil sem omeniti da oba pazita na svoj avto saj veste ogreti mrzlega,pa ne takoj ugasniti vročega....itd. LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov