Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

2010 VW Polo, tdi

Napisal/-a ggorenc Pe feb 05, 2010 11:01 am

Zivjo!

Gre se zato, da kupujem drugi avto pri bajti, novi vw polo in me zanima najmocnejsi dizel, tj. 1.6tdi, 105KM.

Zdaj me pa zanima ali ima kdo kaksne bolj konkretne tehnicne podatke o 75KM, 90KM in 105KM razlicicah tega motorja? Kaksne so razlike? Kdo ima variabilno turbino, ce sploh, intercooler? Ker dvomim, da je razlika samo v spremenjeni elektroniki.

Prodajalci namrec nimajo pojma kaj prodajajo. Vazno, da mi je hotel na vsak nacin prodati 17" alu platisca in sporten paket, ker lepo izgleda :evil:
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe feb 05, 2010 9:38 pm

nihce nima nobeni informacij?! pišuka zakaj bi potem placal 2000 eur vec za 105KM v primerjavi s 75KM?!

nazalost mi tega trije vw prodajalci v razlicnih poslovalnicah niso znali odgovoriti.... a danes vsak k****n lahko prodaja avtomobile. :bonk :bonk
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe feb 05, 2010 10:03 pm

Bi bil presenečen, kaj vse google ve. Samo vtipkat je treba, ne pa razburjat. ;)

Mašina je v osnovi enaka pri vseh različicah:
CR vbrizg, 4 ventili na valj, turbina NI variabilna, intercooler ma pa vsak turbo motor.
Kot si že sam ugotovil je razlika v elektroniki pa še mal večja v ceni. Čist možno je pa tudi, da ma 105-konjski večje zavore v primerjavi s šibkejšima (nisem se spuščal v podrobnosti).

Glede tega katerega izbrati se moraš pa sam odločit, čemu daješ prednost, zmogljivostim ali varčnosti. Čeprav dvomim, da 75-konjski kuri kaj bistveno manj od 105-konjskega.

EDIT: sem poiskal...razlika je še v tem, da ima 105-konjski spredaj zavore 288mm, medtem, ko imata šibkejša dva 256mm. :pop:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe feb 05, 2010 10:27 pm

105ps bi rekel, da ima variabilno turbino vsaj glede na kompresijsko razmerje - evo podatkov:

1.6 TDI CR 66 kW (90 PS)
(Kraftstoffverbrauch Diesel, kombiniert: 4,2 l/100 km; CO2-Emission, kombiniert: 109 g/km)*

Dieselmotor 1.6 TDI CR 66 kW
mit Dieselpartikelfilter
Motor-Bauart: 4-Zylinder-Reihenmotor
Hubraum, Liter / cm³: 1.6 / 1598
Bohrung / Hub, mm: 79,5 / 80,5
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 66 (90) / 4200
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 230 / 1500-2500
Verdichtung: 18,5
Emissionsklasse Schaltgetriebe: Euro 5
Getriebe, serienmäßig: 5-Gang-Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit, km/h
mit Schaltgetriebe: 177
Beschleunigung von 0 - 100 km/h, s
mit Schaltgetriebe: 12,0
Kraftstoffverbrauch, l/100km und CO2-Emissionen, g/km
Kraftstoffart: Diesel, mind. 49CZ6)
innerorts: 5,1
außerorts: 3,6
kombiniert: 4,2
CO2-Emission kombiniert: 109


1.6 TDI CR 77 kW (105 PS)

(Kraftstoffverbrauch Diesel, kombiniert: 4,3 l/100 km; CO2-Emission, kombiniert: 112 g/km)*

Dieselmotor 1.6 TDI CR 77 kW
mit Dieselpartikelfilter
Motor-Bauart: 4-Zylinder-Reihenmotor
Hubraum, Liter / cm³: 1.6 / 1598
Bohrung / Hub, mm: 79,5 / 80,5
Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min: 77 (105) / 4400
Max. Drehmoment, Nm bei 1/min: 250 / 1500-2500
Verdichtung: 16,5
Emissionsklasse Schaltgetriebe: Euro 5
Getriebe, serienmäßig: 5-Gang-Schaltgetriebe
Höchstgeschwindigkeit, km/h
mit Schaltgetriebe: 187
Beschleunigung von 0 - 100 km/h, s
mit Schaltgetriebe: 10,7
Kraftstoffverbrauch, l/100km und CO2-Emissionen, g/km
Kraftstoffart: Diesel, mind. 49CZ6)
innerorts: 5,4
außerorts: 3,6
kombiniert: 4,3
CO2-Emission kombiniert: 112
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So feb 06, 2010 10:10 am

 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So feb 06, 2010 9:13 pm

Hja, kompresijsko razmerje imajo vsi tdi motorji 16,5. razlike v bruto tezi pa cca 5-10kg + v vsako visjo konjenico.

In to iz internih teh. podatkov iz vw... ampak teli podatki so bolj tako tako, ker po teh podatkih ima tudi novi 1.2 tsi, blok motorja iz sive litine.. ceprav povsod po spletu najdes podake, celo opozorilo, da je, kot glava motorja iz alumijina?!

:roll: pa se znajdi
 
Vseved
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če dec 17, 2009 5:17 pm

Napisal/-a Vseved So feb 06, 2010 9:38 pm

Ali v prospektih ni teh podatkov?
Konkretno pri Renaultu to, kakšna je turbina in ostale spremembe (v primerjavi s šibkejšimi različicami), vse piše tam.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne feb 07, 2010 7:44 pm

Škoda da nima 105KM 6 stopenjski ročni menjalnik. To bi bil velik plus.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Ne feb 07, 2010 9:09 pm

Res je, renault ima to urejeno veliko bolj prakticno. To pogresam.

1.6 tdi nima 6 stopenjskega menjalnika v Polotu. Verjemi, da ga ne pogresas, ker avto tehta dobro tono in ima pri 120kmh v peti prestavi komaj 2000rpm. Speljujes z drugo, presaltas v cetro in na avtocesti pretaknes v peto prestavo. ;)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne feb 07, 2010 9:39 pm

ggorenc je napisal/-a: Speljujes z drugo, presaltas v cetro in na avtocesti pretaknes v peto prestavo. ;)


Spelje ja, mal zajamra, mal potrese in gre naprej. Koliko časa je pa druga zadeva.
In potem se čudite, da grejo sklopke pa vztrajniki, pol je pa tovarna kriva. :roll:

Kolega ima 1.8T čipanega na 190KM, pa vedno speljuje z drugo na 1000rpm. Avto še čuti ne, ker ma dost navora, je pa zato menjal sklopko po 60.000km.

Prestave so zato, da jih vse uporabiš, komur se pa ne da šaltat naj si kupi avtomatika.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Ne feb 07, 2010 10:49 pm

jaz rikverc zlo redko uporabljam :lol:

za res ... šaltam tudi kdaj pa kdaj iz 2 v 5 pa ni nobenega problema, če nimam namena potem pri 50 pospeševati
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne feb 07, 2010 10:53 pm

Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po feb 08, 2010 10:00 am

Dr.M3 je napisal/-a:Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika :tomidelej:


Ne boš verjel samo tak biser je pri meni kupoval avto :shock: R19 1.8i 110KM in pa drugi pol Xantio 1.8i oba sta speljevalado 1000 omin pol pa pri 40kmh v 4 prestavo :pray:
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Po feb 08, 2010 10:19 am

http://www.volkswagen.si/files/si/downl ... hnicni.pdf

kle mas nekaj podatkov.drugače se pa na www.volkswagen use najde ;)
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po feb 08, 2010 11:11 am

Dr.M3 je napisal/-a:Ste pa mojstri obvladovanja menjalnika :tomidelej:


hehe, glej če avto to dovoli in celo preferira, potem ne vidim razloga, da bi do 50 km/h dal skozi vse prestave, če mi je seveda cilj končna hitrost 50 km/h, kot vemo, da je omejitev v naselju.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Po feb 15, 2010 6:00 am

Jaz sem dobil tak odgovor:

... construction of the Polo engines with the different engine outputs is basically identical. There
are differences between the software of the engines.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 15, 2010 7:26 am

Kaj pa recimo bremze?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Po feb 15, 2010 7:35 am

75KM ima spredaj diske 256mm, zadaj bobne 200mm
90KM spredaj diske 256mm, zadaj diske 230mm
105KM spredaj diske 288mm, zadaj diske 230mm

Se vedno ne verjamem, da je 30KM razlike med 75KM in 105KM samo v drugi programski opremi. Se 90KM ne mores chipat preko 110KM, 105KM gre z lahkoto na 130.

:D ne vem no
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po feb 15, 2010 3:12 pm

zakaj pa ne...

A4 2.0 TDI 120 konjev se da čipati na 180 konjev in pa 390NM
A4 2.0 TDI 143 konjev se pa čipa na 180 konjev in 390Nm

kakšna podrobnost?

;)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 15, 2010 4:43 pm

Golf V 1.9 TDI 90km in 105km ista zgodba! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov