No tudi en majhen črnobel TV je bil nekoč več kot dovolj, zakaj se skoraj ne kupi več nič pod 32"? Tudi razni arhivi so se dali urejat na roke lepo s papirji, le zakaj se uporabljajo razni računalniki in strežniki? Pa s fičotom se je tud dalo it na morje, tudi če jih je bilo pet, zdaj se pa "obremenjujemo" z raznimi karavani ipd. Da ne govorim kako lepo se je dalo živet v lesenih hiškah...
Glede omejitev in hitrosti... kdo se bo prej ustavil, nekdo s starim 50KM puntotom s savinimi gumami pri 50 km/h ali en "nesmiselen" ferrari s 400KM z vrhunskimi športnimi gumami in ducatom sistemov za stabilnost/ustavljanje ipd. pri 100 km/h? In naj mi kdo reče, da je recimo omejitev 90 km/h tako univerzalna, da je primerna za eno ovinkasto ozko cesto z jamami in pomanjkljivimi označbami ter za sodobno urejeno široko pregledno pretežno ravno cesto!
Seveda se da tudi s 75KM prit kamor hočeš, ampak ne vem zakaj tega ne bi storil dooostiii bolj lagodno z recimo 105KM(če ostanemo pri "malčkih"), če si to lahko privoščiš. Meni je sicer pri chip tuningu dišal tudi občutek, ko pritisneš na gas in avto "malenkost" bolj živahno reagira, sploh, če ga zavrtiš, ampak to nikakor ni bil glavni razlog za tako odločitev! Najbolj prideta dodatna moč in navor do izraza ravno pri kakšnih relacijah, ko ni potrebe po priganjanju v obrate, da se (obtežen) avto premika v kak malo večji klanec, ko varno prehitiš kakšno počasnelo brez posebnega truda ipd. Skratka ne vidim razloga, zakaj bi se pri neizbežnem premikanju iz ene točke v drugo obremenjeval več kot mi je to potrebno!
Sicer pa to ni
www.dajmosevozitkarsedapočasiinmoraliziratgledeavtovkisoboljzmogljivikotjenujnopotrebnozapremikanjeiztočkeavtočkobbrezdabipritemtudimalopreseglikakšnoomejitev.com ampak avtomobilizem.com in če pogledate v zgornji levi kot, se opazi zanimiv moto
Če kdo misli zdaj moralizirat, češ da zagovarjam divjanje, naj se vrne na začetek tretjega odstavka tega post-a in ga prebere tolikokrat, dokler ne spozna, da to ni bil nikakor namen!
