damek1a je napisal/-a:Če ti spusti ceno za strošek turbine, sklopke in vztrajnika, in kompleta končnikov, torej cca 1500eur, potem da. Te stvari bodo verjetno za zamenjat glede na km in leta. Drugače je pa cena pretirana.
BBS je napisal/-a:Kaj pa tale? Vsaj vdolbine nima![]()
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3673512&show=1
adis je napisal/-a:BBS je napisal/-a:Kaj pa tale? Vsaj vdolbine nima![]()
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3673512&show=1
tale je pa cvetka![]()
na 3 slikah skriva tablico, na 2 dveh je pa razvidna
damek1a je napisal/-a:1.8t in 1.9TDI sta najboljša izbira od teh starejših VAG motorjev. Imaš pa lahko z njim zelo visoke stroške, če motor ni bil ustrezno servisiran... Saj to velja pri vseh, vendar 10 let star turbo motor je še bolj občutljiv... Sploh ta 1.8t nudi dobre performanse in je dovolj dostopen, da ga kupi folk brez denarja za vzdrževanje in ga žene par 10k km, ko se nabere več stvari za popravit pa preprosto proda. Navsezadnje večina turbin odleti zaradi slabega olja ali zabasanih filtrov. Predlagam, da kupiš od kakšnega starejšega gospoda, ki je redno servisiral na 15k in bi se moral še dolgo voziti. Nikakor ne kupuj od raznih sumljivih dilerjev, ker jim folk skoraj zastonj proda te avte, ko je z njimi nekaj resnega narobe. Sami potem prodajo dalje kot da je vse ok.
adis je napisal/-a:BBS je napisal/-a:Kaj pa tale? Vsaj vdolbine nima![]()
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3673512&show=1
tale je pa cvetka![]()
na 3 slikah skriva tablico, na 2 dveh je pa razvidna
avtomobili001 je napisal/-a: s samo 150 000 km za tako ceno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov